Zachęcamy do zapoznania się z krótkim filmem instruktażowym.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Dzieje się tak, ponieważ do pierwszej faktury doliczany jest szereg kosztów. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do zapoznania się z dokładną informacją.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Wyślij ze swojego numeru bezpłatnego SMS`a o treści TAK na numer 80155.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Wpłać kwotę otrzymaną w wiadomości SMS przed blokadą
lub
kwotę zaległości uzyskasz w Automatycznym Serwisie dzwoniąc pod 608966 (Klient Prywatny) lub 608955 (Klient Biznesowy)
lub
sprawdź kwotę w Mój T-Mobile i skorzystaj z linku do szybkiej wpłaty.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Kwotę do zapłaty w danym miesiącu znajdziesz na pierwszej stronie faktury w pozycji A+B+C Twoja kwota do zapłaty oraz na druku polecenia przelewu i ponad nim.
Posiadając nadpłatę lub niedopłatę w pozycji C Stan konta z poprzedniego okresu rozliczeniowego zostanie ona automatycznie uwzględniona w kwocie do zapłaty (nadpłata pomniejsza kwotę do zapłaty, natomiast niedopłata powiększa kwotę do zapłaty). Jeżeli nie występowałeś o zwrot (w przypadku nadpłaty) lub nie oczekujesz na zaksięgowanie spóźnionej wpłaty (w przypadku niedopłaty) - prosimy o opłacenie kwoty z pozycji A+B+C.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Zwrot nadpłaty jest możliwy, jeżeli na wszystkich Twoich kontach abonenckich nie ma zaległych zobowiązań.
Pamiętaj, że jeżeli pozostajesz naszym klientem, kwota do zapłaty wskazana na kolejnym miesięcznym rozliczeniu zostanie automatycznie pomniejszona o kwotę nadpłaty. W przypadku regulowania płatności za pomocą polecenia zapłaty lub stałego zlecenia obciążania rachunku bankowego, rozliczenie nadpłaty dokonane zostanie automatycznie przy najbliższej płatności za fakturę miesięczną.
Jakich informacji Ci zabrakło?
W wybranych ofertach o nazwach JUMP lub JUMP ProFirma abonament składa się z dwóch opłat: abonamentu telefonicznego i opłaty za usługę Internetu. Internet nie jest zatem dodatkowo płatną usługą, a jedynie jedną ze składowych Twoich opłat miesięcznych.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Jeśli jesteś naszym nowym klientem, pierwsza faktura po zawarciu umowy wystawiana jest po zakończeniu cyklu rozliczeniowego, do którego zostałeś przypisany automatycznie. Najczęściej będzie to kilka dni od momentu aktywacji numeru.
Jeśli dokupujesz kolejny numer do już posiadanych, faktura obejmująca również nowy numer będzie wystawiona w takim terminie, jak dotychczas.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Podpisałeś umowę z zakupem sprzętu (telefonu, tabletu, laptopa, routera, lub innego urządzenia), za który płacisz w ratach miesięcznych zgodnie z harmonogramem spłat rat, który otrzymałeś wraz z fakturą sprzętową. Kwota raty wraz z abonamentem stanowi Twoje miesięczne zobowiązanie, zgodnie z wybraną ofertą promocyjną i jest umieszczona na rozliczeniu faktury miesięcznej w pozycji B Raty za sprzęt. Raty przyporządkowane do numeru telefonu widoczne są również na szczegółowym ZESTAWIENIE OPŁAT DLA NUMERU XXX XXX XXX.
Jeżeli nie posiadasz Rat na swoich numerach wówczas kwota w pozycji B wynosi 0,00 zł.
Więcej o ratach przeczytasz tu.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Harmonogram spłaty rat otrzymujesz wraz z fakturą sprzętową, w momencie zawierania lub przedłużenia umowy z zakupem urządzenia (telefonu, tabletu, laptopa, routera, lub innego urządzenia). Daty płatności rat są identyczne z datami i terminami płatności comiesięcznych faktur. Kwota raty wraz z abonamentem stanowi Twoje miesięczne zobowiązanie, zgodnie z wybraną ofertą promocyjną i jest umieszczona na rozliczeniu faktury miesięcznej w pozycji B Raty za sprzęt.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Rachunek szczegółowy w postaci elektronicznej pobierzesz bezpłatnie po zalogowaniu w serwisie Mój T-Mobile. Wybierz zakładkę Płatności i następnie Historia płatności, wyświetli się lista Twoich ostatnich faktur, kliknij na zobacz i pobierz Rachunek szczegółowy.
Jakich informacji Ci zabrakło?
„Kwota do zapłaty” składa się z wartości A Twoja faktura VAT, pozycji B Raty za sprzęt oraz pozycji C Stan konta z poprzedniego okresu rozliczeniowego.
Jeśli posiadasz nadpłatę lub niedopłatę wynikającą z poprzednich okresów to kwota nadpłaty lub niedopłaty zostanie automatycznie uwzględniona w kwocie do zapłaty (A+B+C).
Jakich informacji Ci zabrakło?
Jeżeli wpłata jest przypisywana do różnych dokumentów na koncie klienta (np. faktura miesięczna i rata) to w pozycji C Stan konta z poprzedniego okresu rozliczeniowego będzie tyle pozycji z opisem „wpłata” do ilu dokumentów przypisano poszczególne części kwoty Twojej wpłaty.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Opłaty są rozliczane w kwotach netto, a podatek VAT naliczany jest raz od sumy opłat za wszystkie usługi danego rodzaju i zaprezentowany na Twojej fakturze.
Na stronach ze szczegółowym rozliczeniem numerów w podsumowaniach pozycji A1, A2 czy A3 dla poszczególnych opłat za usługi w kwotach netto dodajemy również informacyjnie wartość brutto.
Wartość twojego miesięcznego zobowiązania wynikającego z oferty otrzymasz w pozycji A1 Abonamenty i opłaty stałe oraz B Raty za sprzęt (jeśli są one w Twojej ofercie).
Opłaty w pozycjach A2 Naliczenia dodatkowe mają charakter jednorazowy i zależą od zmian na koncie jakie wykonasz oraz realizowanych połączeń poza posiadanymi pakietami.
Natomiast pozycja A3 Inne opłaty dotyczy usług nietelekomunikacyjnych i/lub opłat nieobjętych podatkiem VAT czy też zakupów w sklepach partnerów T-Mobile.
Ze względu na zaokrąglenia podatku VAT do pełnego grosza, suma informacyjnych kwot brutto z pojedynczych pozycji może nieznacznie różnić się od Kwoty brutto do zapłaty. Właściwą jest kwota wskazana w pozycji A+B Kwota do zapłaty.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Na kwotę, na którą umówiłeś się przy zawieraniu umowy lub jej przedłużaniu składają się pozycje z działu A1 Abonamenty i opłaty cykliczne(abonament telefoniczny, opłaty cykliczne za wybrane dodatkowe usługi, rabaty stałe) oraz B Raty sprzętowe (o ile są one w Twojej ofercie).
Pozostałe opłaty wymienione w pozycjach faktury:
Jakich informacji Ci zabrakło?
Kwota do zapłaty zaprezentowana na fakturze zawiera opłaty dotyczące wszystkich numerów połączonych do danego Twojego konta Klienta w T-Mobile.
Informację o tym ile wynoszą opłaty za każdy z Twoich numerów znajdziesz na stronie trzeciej w pozycji ZESTAWIENIE OPŁAT BRUTTO DLA WSZYSTKICH NUMERÓW.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Usługi Premium i Serwisy WWW/WAP Specjalny to usługi o podwyższonej opłacie np. prenumeraty, gry, filmy, materiały zakupione przez strony www. Na rozliczeniu Twojego numeru przedstawione są jako Wiadomości PREMIUM (tu są zarówno SMSy jak i MMSy Specjalne i Premium).
Jakich informacji Ci zabrakło?
Na rozliczeniu Twojej faktury znajdziesz pozycje:
W pierwszym zestawieniu znajduje się informacja ile i z jakich usług korzystałeś i czy któraś z nich była płatna poza posiadanymi pakietami, jest to kolumna W TYM PŁATNYCH.
W zestawieniu drugim znajduje się informacja o wykorzystaniu posiadanych pakietów w zakończonym okresie rozliczeniowym. Szczegółowe informacje o tym, które połączenia rozlicza dany pakiet, znajdują się w Warunkach Oferty Promocyjnej lub Cenniku Twojej taryfy.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Jest to wynikiem zaokrąglenia do pełnych groszy w przypadku doliczania podatku VAT do wartości netto.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Opłaty abonamentowe naliczane są za pełny miesiąc z góry. Na pierwszej fakturze po podpisaniu umowy, jej przedłużeniu lub zmianie taryfy, czy zawieszeniu lub odwieszeniu numeru naliczane są proporcjonalne wyrównania opłat abonamentowych za część miesięcznego okresu rozliczeniowego.
Pozycje „Naliczenie” lub „Zwrot” mają charakter jednorazowy i nie wystąpią w kolejnych miesiącach jeśli nie dokonasz żadnych zmian. Dlatego prezentowane są w pozycji A2 Naliczenia dodatkowe.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Zdecydowana większość opłat dotyczy konkretnego numeru/umowy. Część naliczana jest dla całego Twojego konta a nie dla konkretnego numeru. Właśnie opłaty naliczane do całego konta Klienta znajdują się w pozycji PODSUMOWANIE OPŁAT (bez wskazania numeru telefonu).
Mogą to być opłaty np. za odsetki od przeterminowanych płatności, czy raty za sprzęt nieprzypisane do umowy.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Wybrane pozycje faktury elektronicznej w pliku pdf zostały oznaczone ikoną informacji "i" . Po najechaniu kursorem na ikonę pojawia się opis (dymek) z wyjaśnieniem danej pozycji faktury. Udostępnienie opisów wybranych pozycji faktury ma na celu lepsze zrozumienie usług naliczonych na dokumencie.
Jakich informacji Ci zabrakło?