Jak mogę przenieść numer do T-Mobile?
Wybierz opcję wygodną dla Ciebie:
Niezależnie od wyboru możesz liczyć na naszą pomoc!
O czym muszę pamiętać przy przeniesieniu numeru?
Pamiętaj, że Twój numer musi być aktywny i zarejestrowany na tę samą osobę fizyczną/firmę, która będzie podpisywała w T-Mobile umowę. Dane rejestracyjne muszą się zgadzać z danymi u Twojego dotychczasowego dostawcy usług.
Upewnij się czy korzystasz z usług postpaid (abonament lub mix) czy prepaid (na kartę).
Przeniesienie numeru jest bezpłatne.
Przenosząc do nas numer sam wybierasz termin w którym zrealizujemy Twoją dyspozycję.
WięcejJeżeli przeniosę swój numer telefonu do T-Mobile, czy będą mi działały wszystkie usługi, które miałem u poprzedniego operatora?
Przenoszenie numeru dotyczy przeniesienia samego numeru a nie usług, które Abonent posiadał u poprzedniego operatora. Po przeniesieniu do T-Mobile można korzystać ze wszystkich usług dostępnych w ofercie T-Mobile.
Jakie dokumenty należy podpisać w celu przeniesienia numeru do T-Mobile?
Podpisując poniższe dokumenty to My załatwimy za Ciebie wszystkie formalności:
Jeżeli wybrałeś przeniesienie w sklepie T-Mobile, konsultant pomoże Ci wypełnić dokumenty dotyczące przeniesienia: wniosek, oświadczenie oraz pełnomocnictwo. Przenosisz numer przez naszą stronę internetową lub po kontakcie z Biurem Obsługi Abonenta? Kurier dostarczy Ci komplet dokumentów.
To numer, który otrzymujesz w chwili podpisania umowy z T-Mobile, możesz z niego korzystać do czasu przeniesienia Twojego numeru. We wskazanym dniu przeniesienia automatycznie zastąpimy go numerem docelowym.
Karta SIM z numerem tymczasowym pozwoli Ci już korzystać z usług T-Mobile do czasu przeniesienia właściwego numeru. W dniu przeniesienia Twoja obecna karta SIM przestanie działać, dlatego zmienimy numer tymczasowy na Twój obecny numer.
Tak, możesz korzystać z usług zgodnie z podstawowym Cennikiem Taryfy. Szczegóły w cenniku dostępnym na stronie www.t-mobile.pl.
Poinformujemy Cię o terminie przeniesienia SMSem, mailem lub telefonicznie – wybierz sam przy zawieraniu umowy!
Podczas zawierania umowy zapytaj o usługę Zawieszenia Abonamentu, dzięki której zawieszamy naliczaniem opłat abonamentowych do czasu przeniesienia Twojego numeru do T-Mobile (zależnie od warunków oferty, maksymalnie na 4 miesiące).