Brakuje Ci gigabajtów?

Zmień swój abonament na nielimitowany nie wydłużając umowy i ciesz się Internetem bez ograniczeń w swoim smartfonie.

Zaloguj się
Jak zmienić warunki swojej obecnej umowy przez stronę internetową
1 Krok 1

Kliknij w ikonę profilu w prawym górnym rogu strony i zaloguj się, następnie wybierz opcję, która Cię dotyczy.

    Ważne!


    • Logując się numerem telefonu, hasło otrzymasz w postaci kodu wysłanego na wskazany numer.
    • Logując się adresem e-mail, podaj hasło utworzone podczas zakładania konta w Mój T-Mobile.
    • Po zalogowaniu do konta Mój T-Mobile wybierz numer, którego dotyczy zmiana oferty oraz kliknij „Zmieniam ofertę”, aby przejść do wyboru oferty.
    • Jeżeli nie widzisz tej opcji, oznacza to, że nie możesz jeszcze zmienić oferty.
      2 Krok 2

      Wybierz ofertę, którą jesteś zainteresowany.

      Jeśli nie widzisz oferty zostaw kontakt  nasz konsultant zadzwoni do Ciebie ze specjalnie przygotowaną ofertą.



      Zostaw kontakt

      3 Krok 3

      Zobacz podsumowanie i jeżeli wszystko się zgadza dodaj ofertę do koszyka i ciesz się nielimitowanym Internetem w swoim smartfonie

      Pytania i odpowiedzi

      • Ze zmiany taryfy możesz skorzystać jeżeli:


        • Jesteś osobą fizyczną,
        • Posiadasz umowę na abonament (usługi głosowe),
        • Ostatniej zmiana umowy była co najmniej miesiąc temu,
        • Nie jest w okresie uprawniającym do przedłużenia umowy,
        • Nie znajdujesz się w okresie wypowiedzenia.

        Najlepiej możliwość skorzystania ze zmiany oferty potwierdzić kontaktując się z nami np. na naszym czacie.

      • Taryfę możesz zmienić w najdogodniejszy dla Ciebie sposób np:


        • Na naszej stronie internetowej logując się do swojego konta,
        • Poprzez aplikację Mój T-Mobile,
        • Dzwoniąc na naszą infolinię (602900000),
        • Udając się do najbliższego sklepu T-Mobile.
      • Korzystając ze zmiany taryfy zmieniają Ci się warunki (np. ilość GB, cena itp.) – otrzymasz stosowne dokumenty potwierdzające zmianę. Zmiana taryfy nie wiąże się ze zmianą numeru telefonu – dalej to ten sam numer, z tą samą datą końca umowy, ale z dużo lepszym pakietem usług! 😊

      • Nie – za zmianę taryfy nie doliczymy Ci żadnych dodatkowych kosztów (np. opłat aktywacyjnych itp.). Oczywiście pamiętaj o tym, że zmiana taryfy wiąże się ze zmianą opłaty miesięcznej. 😊

      • To wszystko zależy jaką kartę masz obecnie – jeżeli posiadasz kartę LTE – nie ma konieczności jej wymiany. Jeżeli natomiast korzystasz z karty starego typu – oczywiście zachęcamy Cię do wymiany, żeby usługi działały jeszcze lepiej!

      • Dzięki zmianie taryfy niewielkim kosztem (już od 5zł miesięcznie więcej) masz możliwość znacznego poprawienia swojej umowy – jeżeli nie posiadasz np. nielimitowanych SMS-ów – po zmianie taryfy na pewno to się zmieni. Jeżeli nie starcza Ci Internetu – przy zmianie taryfy możesz zyskać nawet nielimitowany dostęp do tej usługi!

      Zarządzaj kontem w aplikacji Mój T-Mobile

      Zarządzaj wieloma numerami, doładuj konto, sprawdzaj jego stan i ważność.