Brakuje Ci gigabajtów?

Zmień swój abonament na nielimitowany nie wydłużając umowy i ciesz się Internetem bez ograniczeń w swoim smartfonie.

Zaloguj się
Jak zmienić warunki swojej obecnej umowy w aplikacji Mój T-Mobile

Jeśli na Twoim głównym numerze w aplikacji lub na innych Twoich numerach (które są na tym samym koncie billingowym) masz możliwość zmiany oferty, w zakładce do zarządzania danym numerem znajdziesz notyfikację z propozycjami przygotowanymi specjalnie dla Ciebie. Często dostępny jest także banner na ekranie głównym aplikacji, gdzie prezentowana jest aktualna promocja dla użytkowników aplikacji.

1 Krok 1 - Szczegóły numeru

Otwórz aplikację Mój T-Mobile na swoim smartfonie. Wejdź w szczegóły numeru, na którym chcesz zmienić umowę.

2 Krok 2 - Notyfikacja

Kliknij w notyfikację "Już teraz możesz zmienić swój Internet", widoczną na niebieskim tle.

3 Krok 3 - Wybierz taryfę
  • 1

    Na ekranie zostaną zaprezentowane oferty. Na górze ekranu pod nagłówkiem „Zmiana oferty” zobaczysz numer, dla którego oferta została przygotowana.

  • 2

    Przeglądaj oferty przesuwając ekran góra-dół. Po zaznaczeniu interesującej Cię taryfy pojawią się przycisk: Wybierz. Kliknij w przycisk aby przejść do podsumowania oferty.

4 Krok 4 - Podsumowanie
  • 1

    Na ekranie pojawi się podsumowanie oferty oraz numer dla którego zlecasz zmianę.

  • 2

    Potwierdź zgody a następnie kliknij w przycisk „Zamawiam i płacę”

Pytania i odpowiedzi

  • Ze zmiany taryfy możesz skorzystać jeżeli:


    • Jesteś osobą fizyczną,
    • Posiadasz umowę na abonament (usługi głosowe),
    • Ostatniej zmiana umowy była co najmniej miesiąc temu,
    • Nie jest w okresie uprawniającym do przedłużenia umowy,
    • Nie znajdujesz się w okresie wypowiedzenia.

    Najlepiej możliwość skorzystania ze zmiany oferty potwierdzić kontaktując się z nami np. na naszym czacie.

  • Taryfę możesz zmienić w najdogodniejszy dla Ciebie sposób np:


    • Na naszej stronie internetowej logując się do swojego konta,
    • Poprzez aplikację Mój T-Mobile,
    • Dzwoniąc na naszą infolinię (602900000),
    • Udając się do najbliższego sklepu T-Mobile.
  • Korzystając ze zmiany taryfy zmieniają Ci się warunki (np. ilość GB, cena itp.) – otrzymasz stosowne dokumenty potwierdzające zmianę. Zmiana taryfy nie wiąże się ze zmianą numeru telefonu – dalej to ten sam numer, z tą samą datą końca umowy, ale z dużo lepszym pakietem usług! 😊

  • Nie – za zmianę taryfy nie doliczymy Ci żadnych dodatkowych kosztów (np. opłat aktywacyjnych itp.). Oczywiście pamiętaj o tym, że zmiana taryfy wiąże się ze zmianą opłaty miesięcznej. 😊

  • To wszystko zależy jaką kartę masz obecnie – jeżeli posiadasz kartę LTE – nie ma konieczności jej wymiany. Jeżeli natomiast korzystasz z karty starego typu – oczywiście zachęcamy Cię do wymiany, żeby usługi działały jeszcze lepiej!

  • Dzięki zmianie taryfy niewielkim kosztem (już od 5zł miesięcznie więcej) masz możliwość znacznego poprawienia swojej umowy – jeżeli nie posiadasz np. nielimitowanych SMS-ów – po zmianie taryfy na pewno to się zmieni. Jeżeli nie starcza Ci Internetu – przy zmianie taryfy możesz zyskać nawet nielimitowany dostęp do tej usługi!

Zarządzaj kontem w aplikacji Mój T-Mobile

Zarządzaj wieloma numerami, doładuj konto, sprawdzaj jego stan i ważność.