Rejestracja numeru w T-Mobile

W punkcie sprzedaży T-Mobile
Trzy proste kroki rejestracji w punkcie sprzedaży
  • 1
    Krok 1

    Przyjdź do salonu T-Mobile lub punktu naszych partnerów. Więcej

  • 2
    Krok 2

    Pokaż swój dokument tożsamości (dowód osobisty, paszport lub kartę stałego pobytu)

  • 3
    Krok 3

    Podaj swój numer telefonu i numer karty SIM.

    Aby sprawdzić czy karta SIM jest zarejestrowana i jaki ma numer telefonu, wpisz *100#

Często zadawane pytania

  • Kartę SIM możesz zarejestrować w:

    • w sklepach T-Mobile
    • w sklepach Żabka, Auchan,
    • w placówkach Poczty Polskiej (również u listonosza)
    • w kioskach sieci RUCH S.A.
    • w salonikach prasowych Inmedio, Relay, 1 minute, Kolporter,
    • na stacjach paliw Circle K, BP, Shell,
    • w sieci Teletorium
    • w innych oznaczonych punktach naszych partnerów

    Do zarejestrowania karty SIM oprócz dokumentu potwierdzającego Twoją tożsamość będziesz potrzebować numer telefonu oraz numer karty SIM. Aby sprawdzić czy karta SIM jest zarejestrowana i jaki ma numer telefonu, wpisz *100# i zatwierdź zieloną słuchawką.

  • Numer karty SIM znajdziesz na swojej karcie SIM.

  • Osoba, która skończyła co najmniej 13 lat i ma dowód osobisty, paszport lub kartę pobytu. Jeśli osoba niepełnoletnia nie ma takich dokumentów, może przyjść z kimś pełnoletnim i zarejestrować numer z dokumentem osoby pełnoletniej.

  • Korzystanie z karty SIM wymaga rejestracji numeru poprzez podanie swoich danych osobowych tj. imienia, nazwiska oraz numeru PESEL lub nazwy, serii i numeru dokumentu potwierdzającego Twoją tożsamość. W przypadku cudzoziemca, który nie jest obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Konfederacji Szwajcarskiej należy wskazać numer paszportu lub karty pobytu.

    Obowiązek rejestracji numeru na kartę wprowadziła ustawa o działaniach antyterrorystycznych z dnia 10 czerwca 2016r. Przepisy dotyczące rejestracji numerów na kartę weszły w życie w dniu 25 lipca 2016r.

  • Z numeru możesz korzystać niezwłocznie po jego zarejestrowaniu. W przypadku wydłużającego się czasu braku działania numeru po jego zarejestrowaniu (powyżej 24 godzin) prosimy o kontakt pod numerem +48 606 606 606 (opłata zgodna z Twoją taryfą).

  • Obowiązek rejestracji numeru na kartę wprowadziła ustawa o działaniach antyterrorystycznych z dnia 10 czerwca 2016r. Przepisy dotyczące rejestracji numerów na kartę weszły w życie w dniu 25 lipca 2016r.

  • Z każdego telefonu nawet bez karty SIM możesz zadzwonić na numer alarmowy 112.