Kilka słów o Ochronie Danych
T-Mobile Polska S.A., jako jeden z najdłużej działających podmiotów na rynku telekomunikacyjnym w Polsce, podchodzi priorytetowo do kwestii związanych z bezpieczeństwem informacji i danych osobowych swoich Klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby nasze rozwiązania odpowiadały najwyższym standardom bezpieczeństwa informacji, a przetwarzanie danych odbywało się zgodnie przepisami o ochronie danych osobowych, w tym Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych – tzw. „RODO”. Dla zapewnienia transparentności przetwarzania Państwa danych osobowych, poniżej przekazujemy Państwu informacje na temat zasad ich przetwarzania i ochrony.
Administrator Danych
Administratorem Państwa danych osobowych jest T-Mobile Polska Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa („T-Mobile”).
Inspektor Ochrony Danych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, którym jest Anna Hermanowicz.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem: iod@t-mobile.pl lub na adres pocztowy: T-Mobile Polska S.A. ul. Marynarska 12 02-674 Warszawa z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
Jakie dane przetwarzamy?
Przy zawieraniu umowy lub rejestracji karty Prepaid pozyskujemy Państwa dane osobowe. Są to m.in.:
- nazwisko i imiona,
- miejsce i data urodzenia,
- adres zamieszkania oraz adres korespondencyjny,
- numer kontaktowy oraz adres e-mail,
- numer ewidencyjny PESEL – w przypadku obywatela Rzeczypospolitej Polskiej,
- nazwa, seria i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość, a w przypadku cudzoziemca – numer paszportu lub karty pobytu.
Podczas korzystania z naszych usług możemy pozyskiwać dodatkowo inne informacje, takie jak:
- dane dotyczące wzajemnych rozliczeń, informacje o korzystaniu z naszych ofert,
- dane transmisyjne, czyli dane o sposobie korzystania z naszych usług,
- dane lokalizacyjne, czyli dane o położeniu Państwa urządzenia.
Dlaczego i jak przetwarzamy Państwa Dane osobowe?
Powyższe dane są przetwarzamy, jeśli jest to niezbędne do:
Zawarcia i wykonania umowy (art. 6 ust. 1 b RODO), w tym:
- o świadczenia usług telekomunikacyjnych (np. realizacja połączeń, przekazywanie wiadomości),
- o utrzymania poprawności działania usług,
- o zapewnienia jakości sieci, przepustowości połączeń oraz usuwania awarii.
Realizacji obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 c RODO),w tym:
- o wystawiania i przechowywania faktur,
- o przechowywania informacji o połączeniach,
- o zapewnienia bezpieczeństwa sieci oraz poufności komunikacji,
- o zapewnienia równego dostępu do usług,
- o rozpatrywania reklamacji.
Realizacji prawnie uzasadnionych interesów T-Mobile (art. 6 ust. 1 f RODO), w tym:
- odpowiedzi na Państwa pytania, wnioski, skargi,
- tworzenia analiz, zestawień na potrzeby własne i grupy kapitałowej Deutsche Telekom,
- przygotowania propozycji ofert i rozwiązań dostępnych w T-Mobile, marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług,
- wykrywania nadużyć, przekroczenia limitów lub progów (np. nadmiarowej transmisji danych), co może prowadzić do ograniczenia lub zablokowania działania poszczególnych usług,
- blokowania korzystania z usług ze względu na zaległości finansowe – w przypadku Klientów abonamentowych,
- udział w ankietach, badaniach satysfakcji klienta, promocjach, konkursach,
- archiwizacja danych i dokumentów,
- ustalenia, dochodzenia i egzekucji roszczeń (m.in. procesy windykacyjne, sprzedaż wierzytelności, zawiadamianie właściwych organów).
Prowadzenia działań marketingowych (art. 6 ust. 1 a RODO), w tym marketingu bezpośredniego produktów i usług, który wykonywany jest na podstawie udzielonej zgody, która może być wycofana w dowolnej chwili (wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem wykorzystania danych przed cofnięciem takiej zgody).
Na podstawie udzielonych zgód możemy np.:
- prezentować reklamy T‑Mobile i firm z nami współpracujących. W tym celu możemy analizować, wedle Państwa uznania, dane transmisyjne (np. lokalizację, koszty i czasy połączeń), sposób korzystania przez Państwa z urządzenia, informacje o rodzaju Państwa ulubionych serwisów internetowych, oprogramowanie sprzętu, aplikacje, czy ogólnodostępne dane np. z serwisów społecznościowych,
- tworzyć zestawienia, analizy, statystyki tego, jak korzystają Państwo z funkcjonalności, usług naszych i firm z nami współpracujących. Informacje te możemy także łączyć z informacjami o innych naszych Klientach tak, aby budować anonimowe bazy informacji.
Przetwarzanie w związku z realizowaniem prawnie uzasadnionych interesów T‑Mobile oraz na podstawie otrzymanej zgody może być wykonywane w sposób zautomatyzowany pozwalający na prognozowanie preferencji (np. co do oferty, usług), zachowania (np. wykrywanie nadużyć) lub ryzyka (np. ocena wypłacalności). Takie działanie nazywane jest profilowaniem.
Obowiązek podania danych
Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest warunkiem koniecznym do zawarcia umowy lub do czynności niezbędnych do podjęcia przed jej zawarciem. W przypadku gdy nie podacie Państwo danych oznaczonych jako obowiązkowe, będziemy zmuszeni odmówić zawarcia umowy lub do zaproponowania mniej korzystnych warunków umownych. W pewnych sytuacjach niepodanie danych może prowadzić do ograniczenia lub całkowitej niemożliwości skorzystania z usług. W pozostałych przypadkach podanie danych jest dobrowolne.
Profilowanie
Państwa dane mogą podlegać całkowicie zautomatyzowanemu przetwarzaniu w tym profilowaniu, które polegać będzie na prognozowaniu Państwa preferencji (np. co do oferty, usług), zachowania (np. wykrywanie nadużyć) lub ryzyka (np. ocena wypłacalności). Co do zasady takie działania mogą być podejmowane, w oparciu o prawnie uzasadniony interes T-Mobile albo na podstawie uprzednio udzielonej przez Państwa zgody. W wyniku niektórych z tych operacji mogą zostać podjęte decyzje o skutkach prawnych lub podobnie dla Państwa istotnych np. ocena wiarygodności kredytowej. W takich przypadkach podjęliśmy środki gwarantujące, że proces decyzyjny nie pozostaje wyłącznie zautomatyzowany.
Jak długo przetwarzamy dane?
Dane przetwarzane dla celów realizacji zawartej z Państwem umowy będą przetwarzane przez czas jej obowiązywania. Okres przetwarzania danych może także wynikać wprost z przepisów prawa, w przypadku gdy dane są przetwarzane dla realizacji obowiązków publicznoprawnych ciążących na T-Mobile, wynikających przede wszystkim z przepisów podatkowych oraz obarczających T-Mobile jako operatora telekomunikacyjnego. W przypadku przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora, dane przetwarzane są przez okres umożliwiający realizację tego interesu lub do zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych. Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, dane przetwarzane są do jej wycofania.
Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a po tym okresie – jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa.
Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.
Komu przekażemy państwa Dane?
Z reguły T-Mobile nie przekazuje Państwa danych podmiotom trzecim, chyba że konieczność taka uzasadniona jest szczególnymi okolicznościami, np.:
- na prośbę uprawnionych organów lub urzędów państwowych (np. Prokuratury, Policji, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Urzędu Skarbowego).
- w przypadku współpracy z partnerami działającymi na nasze zlecenie (np. Autoryzowanym Punktom Sprzedaży, aby w naszym imieniu mogli kompleksowo Państwa obsługiwać, partnerom wspierającym świadczenie Państwu usług).
- podwykonawcom T-Mobile działającym na nasze zlecenie, tj. audytorom, firmom księgowym i podatkowym, firmom/agencjom reklamowym, marketingowym i badawczym, firmom dostarczającym narzędzia i usługi umożliwiające prowadzenie analiz i statystyki, dostawcom systemów informatycznych i usług IT, dostawcom usług chmurowych, ubezpieczycielom, podmiotom realizującym wsparcie techniczne, organizacyjne i doradcze, utrzymującym infrastrukturę telekomunikacyjną, podmiotom świadczącym usługi archiwizacji, podmiotom świadczącym usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spółkom z Grupy Deutsche Telekom);
- firmom kurierskim, Poczcie polskiej;
- pośrednikom płatności i instytucjom bankowym;
- innym operatorom telekomunikacyjnym,
- biurom informacji gospodarczej i biurom informacji kredytowej,
- nabywcom wierzytelności,
- kancelariom prawnym,
- innym podmiotom, o ile będzie to niezbędne dla realizacji działań podejmowanych na żądanie osoby, której dane dotyczą.
MIĘDZYNARODOWE TRANSFERY DANYCH
Poziom ochrony danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym („EOG”) jest niższy od tego zapewnianego przez prawo europejskie. Z tego powodu T-Mobile przekazuje dane osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:
- współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej dotycząca stwierdzenia zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony danych osobowych;
- stosowanie standardowych klauzul umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską;
- stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy;
Więcej o wdrożonych przez nas środkach bezpieczeństwa można dowiedzieć się kontaktując się z nami za pośrednictwem danych wskazanych w sekcji „KONTAKT W SPRAWACH OCHRONY DANYCH”.
Prawa w związku z przetwarzaniem danych osobowych
• Prawo do sprostowania danych – czyli poprawienia danych osobowych gdy są one błędne, uległy zmianie lub zdezaktualizowały się.
• Prawo do częściowego lub całkowitego usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) – czyli usunięcia danych, które przetwarzane są bez uzasadnionych podstaw prawnych.
• Prawo do ograniczenia przetwarzania danych – czyli ograniczenia przetwarzania danych wyłącznie do ich przechowywania.
• Prawo dostępu do danych – czyli uzyskania informacji o celu i sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych oraz kopii danych.
• Prawo do przenoszenia danych – czyli uzyskania swoich danych osobowych, które nam Państwo przekazali lub wskazania innego administratora, któremu powinniśmy je przekazać, o ile będzie to technicznie możliwe.
• Prawo do sprzeciwu – mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych:
- na potrzeby marketingu bezpośredniego. Zaprzestaniemy wówczas przetwarzania Państwa danych w tym celu.
- na potrzeby marketingu bezpośredniego. Zaprzestaniemy wówczas przetwarzania Państwa danych w tym celu.
- w szczególnych sytuacjach, jeśli przetwarzamy je w prawnie uzasadnionym interesie lub interesie publicznym. Zaprzestaniemy wówczas przetwarzania danych w tych celach, o ile nie będą istniały inne, przeważające prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania.
• Prawo do wycofania zgody – mogą Państwo w dowolnej chwili wycofać każdą zgodę, którą Państwo wyrazili. Od złożenia takiej dyspozycji nie będziemy już przetwarzać danych we wskazanym przez Państwa celu. Proszę jednak pamiętać, że do czasu wycofania zgody mamy prawo przetwarzać Państwa dane.
• Prawo do wniesienia skargi - mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznacie Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.
Zakres tych praw oraz sytuacje kiedy można z nich korzystać, uzależnione są od przepisów prawa. Jeżeli T-Mobile nie będzie w stanie zidentyfikować osoby fizycznej na podstawie zgłoszonego żądania, zwróci się do wnioskodawcy o dodatkowe informacje. Podanie takich danych nie jest obowiązkowe, jednak brak ich podania będzie skutkować odmową realizacji żądania. Postępowanie w sprawie składanych wniosków jest, co do zasady, nieodpłatne. W wyjątkowych przypadkach T-Mobile zastrzega sobie możliwość naliczenia opłat, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Informacja T-Mobile Polska S.A. o przetwarzaniu danych osobowych Kontrahentów, osób reprezentujących oraz osób wskazanych do kontaktu ze strony Kontrahenta
1. Administrator danych: Administratorem danych osobowych jest T-Mobile Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa (dalej: „T-Mobile”), z którym można skontaktować się:
- pisząc na adres korespondencyjny: T-Mobile Polska S.A., ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa
- pisząc na adres e-mail: BOA@t-mobile.pl
- telefonicznie pod numerem: 602 900 000
2. Inspektor Ochrony Danych: W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, T-Mobile umożliwia kontakt z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: iod@t-mobile.pl lub na adres pocztowy: T-Mobile Polska S.A. ul. Marynarska 12 02-674 Warszawa z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
3. Kategoria odnośnych danych oraz źródło ich pozyskania: T-Mobile w toku prowadzonej działalności gospodarczej, działając jako administrator danych, pozyskuje dane osobowe od Kontrahenta, w imieniu którego Pani/Pan działa w związku z realizacją zawartej przez T-Mobile umowy, od pracownika/ podmiotu współpracującego z Kontrahentem lub bezpośrednio od Pani/Pana, zatem może przetwarzać dane:
a) Kontrahentów oraz potencjalnych Kontrahentów T-Mobile, w zakresie np. imię, nazwisko, nazwa Kontrahenta, adres prowadzonej działalności oraz inne adresy korespondencyjne, dane kontaktowe (e-mail, numer telefonu), numery rejestracyjne wskazane we właściwych rejestrach;
b) wspólników, przedstawicieli ustawowych, reprezentantów i pełnomocników takich kontrahentów, w zakresie imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, dane dotyczące statusu w strukturze Kontrahenta (np.: funkcja, stanowisko, zakres uprawnień, miejsce zatrudnienia), nr PESEL, seria i numer dowodu dokumentu tożsamości, dane kontaktowe i rejestrowe;
c) pracowników, współpracowników Kontrahenta, tym osób kontaktowych wskazanych w umowach lub związanymi z umowami, które realizujemy z naszym Kontrahentem oraz dane osób współpracujących z Kontrahentami, w zakresie imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, dane dotyczące statusu w strukturze Kontrahenta (np.: funkcja, stanowisko, zakres uprawnień, miejsce zatrudnienia). T-Mobile może również pozyskiwać dodatkowe informacje ze źródeł ogólnodostępnych, takich jak prowadzone na podstawie przepisów prawa ogólnodostępne rejestry gospodarcze (np. CEIDG, KRS) w zakresie ograniczonym do danych ujawnianych w takich rejestrach.
4. Podstawa prawna i cel przetwarzania danych osobowych: T-Mobile może przetwarzać dane osobowe osób na podstawie:
a) w sytuacji, w której osoba, której dane dotyczą, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a) RODO, wyraziła dobrowolną zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach każdorazowo określonych w treści zgody. T-Mobile przechowuje te dane do wycofania zgody. Informujemy, że zgoda może być cofnięta w każdym czasie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
b) w sytuacji, gdy jest Pani/ Pan naszym Kontrahentem przetwarzamy dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, przetwarzanie tych danych jest niezbędne dla realizacji umowy oraz wypełnienia wynikających z takiej umowy zobowiązań. Natomiast, gdy jest Pani/ Pan osobą reprezentującą Kontrahenta lub do kontaktu po stronie Kontrahenta przetwarzamy dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadniony interes administratora za jaki uważamy weryfikację tożsamości osób działających na zlecenie naszych kontrahentów, konieczność realizacji umowy, prowadzenie bieżącego kontaktu w ramach zawartej umowy,
c) art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie tych danych będzie niezbędne dla realizacji ciążących na T-Mobile obowiązków wynikających z przepisów prawa w tym przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o rachunkowości.
d) art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadniony interes administratora lub stronę trzecią za jaki uważamy: (i) ustalenie, dochodzenie i ochrona roszczeń wynikających z prowadzonej działalności oraz ochrona przed takimi roszczeniami; (ii) prowadzenie bieżących kontaktów i rozliczeń; (iii). projektowanie i planowanie rozwoju sieci oraz zapewnienie ciągłości działania sieci T-Mobile, (iv) udzielanie odpowiedzi na pisma, wnioski, żądania, (v) archiwizację dokumentów, (vi) w celach marketingowych, w tym udział w badaniach satysfakcji, (vii) w celu wykrywania i zapobiegania nadużyciom
5. Dobrowolność lub konieczność podania danych: Podanie danych koniecznych dla związania umową, jej realizacji, rozliczeń oraz wykonania obowiązków prawnych jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.
6. Okres przetwarzania danych: Dane osobowe przetwarzamy przez czas obowiązywania umowy, jej realizacji, rozliczeń oraz wykonywania obowiązków prawnych. Po zakończeniu trwania umowy przetwarzamy dane do momentu przedawnienia roszczeń związanych z umową. Dane osobowe przetwarza na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora przetwarzamy przez czas realizacji interesu, chyba że wcześniej zostanie złożony sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych. Każdorazowo czas przetwarzania danych może zostać wydłużony z uwagi na ustalanie, dochodzenie lub obronę roszczeń jakie mogą powstać pomiędzy T-Mobile a Kontrahentem.
7. Odbiorcy danych: T-Mobile może ujawnić dane osobowe wyłącznie w sytuacji, gdy jest to uzasadnione realizowanym celem, następującym kategoriom odbiorców:
a. podmiotom i osobom działającym na zlecenie oraz w imieniu T-Mobile – podwykonawcom T-Mobile (takie jak usługi księgowe i podatkowe, audytowe, operatorom pocztowym i kurierom, dostawcom systemów informatycznych i usług IT, dostawcom usług chmurowych, ubezpieczycielom, podmiotom realizującym wsparcie techniczne, organizacyjne i doradcze, podmiotom świadczącym usługi prawne, podmiotom świadczącym usługi archiwizacji, podmiotom świadczącym usługi w zakresie ochrony osób i mienia, podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, spółkom z Grupy Deutsche Telekom, innym operatorom telekomunikacyjnym),
b. organom państwowym, działającym w ramach prowadzonych przez nie postępowań; c. innym podmiotom, o ile będzie to niezbędne dla realizacji działań podejmowanych na żądanie osoby, której dane dotyczą.
8. Przekazywanie danych poza EOG: Z uwagi na to, że korzystamy z usług innych dostawców, np. dostawców w zakresie rozwiązań teleinformatycznych, Państwa dane osobowe mogą być przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”). Zapewniamy, że w takim przypadku przekazywanie danych odbywać się będzie wyłącznie z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony i przy zastosowaniu obowiązujących środków prawnych:
a. współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej dotycząca stwierdzenia zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony danych osobowych;
b. stosowanie standardowych klauzul umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską;
c. stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy; W celu uzyskania informacji w ww. zakresie oraz uzyskania kopii zabezpieczeń, prosimy o kontakt na adres wskazany w pkt 2 niniejszej Klauzuli informacyjnej.
9. Profilowanie: T-Mobile może przetwarzać dane osobowe w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania wyłącznie w celu planowania i projektowania ciągłości działania T-Mobile. Przetwarzanie zautomatyzowane nie będzie prowadzić do podejmowania decyzji wywołującej skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływać na osoby, których dane są przetwarzane.
10. Prawa osób, których dane dotyczą: Osobie, której dane są przetwarzane przez T-Mobile przysługuje prawo dostępu do danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, zgodnie z art. 15-22 RODO.
11. Prawo do sprzeciwu – mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych: (i) na potrzeby marketingu bezpośredniego - zaprzestaniemy wówczas przetwarzania Państwa danych w tym celu; (ii) w szczególnych sytuacjach, jeśli przetwarzamy je w prawnie uzasadnionym interesie lub interesie publicznym - zaprzestaniemy wówczas przetwarzania danych w tych celach, o ile nie będą istniały inne, przeważające prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania.
12. Prawo do wniesienia skargi - mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznacie Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.
Kontakt w sprawach Ochrony Danych Osobowych
Mogą Państwo realizować swoje prawa, składając wniosek za pośrednictwem dowolnego kanału komunikacji:
wysyłając e-mail na adres:
– BOA@t-mobile.pl - w przypadku Klientów Abonamentowych
– BOU@t-mobile.pl – w przypadku Klientów Prepaid
telefonicznie pod numerem:
– 602 900 000 – w przypadku Klientów Abonamentowych
– 602 960 200 – w przypadku Klientów Prepaid
wysyłając wiadomość poprzez stronę T-Mobile: https://www.t-mobile.pl/logowanie (po zalogowaniu),
przez aplikację mobilną (Mój T-Mobile)
wysyłając na adres korespondencyjny:
T-Mobile Polska S.A., ul. Marynarska 12,
02-674 Warszawa.
Mogą Państwo napisać również do Inspektora Ochrony Danych T-Mobile na adres IOD@t-mobile.pl