Pytania i odpowiedzi

Pomoc techniczna

Korzystanie z Internetu wymaga posiadania aktywnej usługi. Internet jest domyślnie aktywowany na wszystkich numerach T-Mobile. Do obsługi Internetu Twój telefon musi być odpowiednio skonfigurowany.

Więcej

Korzystanie z MMS wymaga posiadania aktywnej usługi, która jest domyślnie aktywowana na wszystkich numerach T-Mobile. Do obsługi MMS-ów Twój telefon musi być odpowiednio skonfigurowany.

Więcej

Jak skopiować kontakty do nowego telefonu?

Więcej

Utworzenie konta Google jest równoznaczne z posiadaniem adresu mailowego w serwisie gmail.com
Konto możesz utworzyć poprzez stronę internetową mail.google.com lub podczas uruchamiania telefonu. Telefony z systemem Android przy pierwszym uruchomieniu umożliwią wybór:

  • posiadam konto gmail (przejdź do logowania)
  • załóż konto (postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie)

Jeśli mimo wszystko nie możesz skonfigurować swojego telefonu – zadzwoń do Naszego Wsparcia Technicznego (TECH DESK). Konsultanci doradzą w obsłudze Twojego telefonu

Tech Desk

  • z telefonu sieci T-Mobile *7242
    (2,46 zł brutto/minuta)
  • z telefonów komórkowych innych sieci 708477242
    (2,58 zł brutto/minuta)

Jak mogę skorzystać z gwarancji?

Aby skorzystać z naprawy gwarancyjnej oferowanej przez producenta wystarczy, że skontaktujesz się z producentem posiadanego urządzenia i postąpisz zgodnie z uzyskanymi informacjami. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu – T-Mobile wystawia fakturę sprzętową w momencie sprzedaży urządzenia.

Polecamy wykonanie kopii zapasowej zawartości urządzenia, gdyż Autoryzowane Serwisy Producentów prawdopodobnie wgrają nowe oprogramowania do Twojego urządzenia.

Nie mogę odbierać MMS przez telefon

Jeśli zamiast MMS otrzymujesz wiadomość SMS z linkiem do strony internetowej oraz informacją „Otrzymałeś wiadomość MMS. Wejdź do przeglądarki internetowej…” oznacza to brak aktywnej usługi MMS bądź jej błędne działanie. Status sprawdzisz w serwisie Mój T-Mobile w zakładce Usługi > Obsługa połączeń.

Po włączeniu usługi nie otrzymasz ponownie wiadomości wysłanej wcześniej w linku do strony internetowej. MMS możesz odczytać jednorazowo zgodnie z instrukcją wskazaną w SMS’ie poprzez standardową przeglądarkę internetową w komputerze lub laptopie.

Jeśli mimo wszystko nie możesz skonfigurować swojego telefonu – zadzwoń do Naszego Wsparcia Technicznego (TECH DESK). Konsultanci doradzą w obsłudze Twojego telefonu

Tech Desk

  • z telefonu sieci T-Mobile *7242
    (2,46 zł brutto/minuta)
  • z telefonów komórkowych innych sieci 708477242
    (2,58 zł brutto/minuta)

Jak przywrócić ustawienia fabryczne?

Więcej

Trzy najlepsze metody odblokowania telefonu proponujemy w poniższym artykule dostępnym na T-mobile Trendy 

Jeśli mimo wszystko nie możesz odblokować swojego telefonu – zadzwoń do Naszego Wsparcia Technicznego (TECH DESK). Konsultanci doradzą najlepszą możliwą metodę odblokowania Twojego telefonu.

Tech Desk

  • z telefonu sieci T-Mobile *7242
    (2,46 zł brutto/minuta)
  • z telefonów komórkowych innych sieci 708477242 
    (2,58 zł brutto/minuta)

 

Mam iPhone’a i nie mogę wykonać połączeń.

W pierwszej kolejności, jeżeli nie pomaga wyłączenie i ponowne uruchomienie telefonu, należy wejść w Ustawienia > Telefon i wybrać pozycję Pokazuj mój numer. Po chwili pojawi się zielone światełko przy tej opcji.

Jeśli mimo wszystko nie możesz skonfigurować swojego telefonu – zadzwoń do Naszego Wsparcia Technicznego (TECH DESK). Konsultanci doradzą w obsłudze Twojego telefonu

Tech Desk

  • z telefonu sieci T-Mobile *7242
    (2,46 zł brutto/minuta)
  • z telefonów komórkowych innych sieci 708477242
    (2,58 zł brutto/minuta)

Wpisałem błędnie trzy razy kod PIN, bądź nie pamiętam swojego kodu PIN co mam zrobić, gdzie znajdę kod PUK?

Kod PUK znajduje się na „plastiku”, z którego wyłamujemy kartę SIM. Do odblokowania kodu PIN1 służy kod PUK1. Po jego wpisaniu telefon prosi od razu o ustanowienie nowego kodu PIN, który należy podać dwa razy – jako nowy kod PIN oraz potwierdzenie nowego kodu PIN.

Pamiętaj! Dziesięciokrotne wpisanie błędnie kodu PUK1 blokuje kartę SIM w sposób nieodwracalny i będzie ona wymagała wyrobienia duplikatu karty SIM, wówczas należy udać się do Sklepu T-Mobile. Lista Sklepów dostępna jest tu.

Jeśli mimo wszystko nie możesz skonfigurować swojego telefonu – zadzwoń do Naszego Wsparcia Technicznego (TECH DESK). Konsultanci doradzą w obsłudze Twojego telefonu

Tech Desk

  • z telefonu sieci T-Mobile *7242
    (2,46 zł brutto/minuta)
  • z telefonów komórkowych innych sieci 708477242
    (2,58 zł brutto/minuta)