Instalacja

Podłączenie dekodera jest bardzo proste.

Zrobimy wszystko za Ciebie

Jeśli zamówiłeś pakiet z superszybkim internetem, nie musisz się martwić! Wszystkim zajmie się instalator.

Podłączasz samodzielnie

Skorzystaj z instrukcji lub obejrzyj film

Sprawdź jakie kanały oferujemy Pobierz listę

Najczęsciej zadawane pytania

  • MagentaTV to tradycyjna telewizja w nowoczesnym wydaniu. To 130 najpopularniejszych kanałów i najwyższej jakości kontent dla całej rodziny.

  • Dekoder MagentaTV Box obsługuje standardy 4K i Dolby Atmos, ale jakość obrazu i dźwięku uzależniona jest od nadawców poszczególnych kanałów ?

  • Oglądaj nawet na trzech urządzeniach jednocześnie.

  • W tej chwili nie ma takiej możliwości, ale pracujemy nad takim rozwiązaniem.

  • Tak jeśli masz już Internet światłowodowy od T-Mobile. W innym wypadku usługa MagentaTV może być sprzedawana tylko z naszym Internetem światłowodowym. Wejdź na stronę z ofertą i sprawdź czy usługa jest dostępna w Twoim miejscu zamieszkania.

  • Pakiet MagentaTV możesz zmienić w każdej chwili. Zmiana pakietu na wyższy zostanie zrealizowana natychmiast, zmiana pakietu na niższy zostanie zrealizowana od kolejnego cyklu billingowego

  • Jeśli kupujesz MagentaTV wraz z Internetem światłowodowym to cały proces instalacji i aktywacji jest przeprowadzany przez Montera podczas jednej wizyty. Jeśli kupujesz usługę do posiadanego już Internetu światłowodowego od T-Mobile to w przypadku zakupu w kanale zdalnym sprzęt dostarczany jest przez kuriera, a w przypadku zakupu w sklepie T-Mobile dekoder otrzymasz na miejscu. W obu przypadkach dostarczamy instrukcję jak dokonać podłączenia urządzenia. Instrukcja dostępna jest też w formie video na stronie.

  • Tak, opłata za dekoder będzie wykazana w fakturze sprzętowej oraz będzie widoczna na pierwszej fakturze bilingowej po podpisaniu Umowy MagentaTV.

  • Logujesz się za pomocą adresu email, który został podany w procesie zakupowym oraz hasła, wysłanego na numer kontaktowy, który przychodzi rano w dniu zaplanowanej wizyty Montera bądź po odebraniu przez Ciebie dekodera w sklepie lub od kuriera.

  • Aby wygenerować lub zresetować hasło, wyślij z numeru telefonu podanego w procesie sprzedaży SMS na numer 696 800 800 wpisując w treści Twój numer usługi TV oraz RESET (przykład: TV1234567 RESET) lub wejdź na stronę https://nowymoj.t-mobile.pl/ i skorzystaj z opcji resetu.

  • Usługa MagentaTV działa wyłącznie z Internetem światłowodowym od T- Mobile i tylko w takiej konfiguracji dajemy gwarancję poprawnego działania oraz dostępności wszystkich kanałów TV, które otrzymałeś w pakiecie.

  • Dekoder MagentaTV Box nie umożliwia instalacji aplikacji Netflix. Oczywiście możesz korzystać z tej aplikacji w ramach Internetu światłowodowego T-Mobile np. poprzez Smart TV.

  • Znacznik "Brak Subskrypcji" oznacza, że ten kanał jest niedostępny w wykupionym przez Ciebie pakiecie. W każdej chwili możesz zmienić posiadany pakiet na wyższy.

  • Rezygnacja z usługi Internetu światłowodowego oznacza również zakończenie świadczenia usługi MagentaTV.

  • Po okresie promocyjnym będziesz mógł korzystać z pakietu wybranego podczas podpisywania umowy. W każdej chwili możesz zmienić posiadany pakiet na wyższy.

  • Dekoder MagentaTV posiada takie wejście, ale usługa nie jest w tym momencie dostępna. Wszystkie kanały telewizji naziemnej znajdziesz w naszych pakietach.

  • Pilot z zestawu łączy się z dekoderem poprzez system Bluetooth i może wymagać ponownego sparowania, komunikuje również niski stan baterii.

  • Dekoder MagentaTV działa bez konieczności logowania się na konto Google, ale zalecamy takie rozwiązanie, żeby w pełni korzystać z funkcji Android Box i dostępnych aplikacji

Magenta DOM

Najlepsza oferta dla Ciebie i Twojego domu

Zobacz ofertę
  • Abonament komórkowy
  • Telewizja
  • Internet domowy
  • Rozrywka bez ograniczeń