Konfiguracja MMS

Z artykułu dowiesz się co należy sprawdzić w ustawienia urządzenia w przypadku problemów z odbieraniem i wysyłaniem MMS.

Spis treści:

Co muszę zrobić, aby korzystać z MMS?

Korzystanie z MMS wymaga:


  • posiadania aktywnej usługi, która jest domyślnie aktywowana na wszystkich numerach T-Mobile.
  • do obsługi MMS-ów Twój telefon musi być odpowiednio skonfigurowany.

Adnotacja

Ważne: Pamiętaj, że wyłączenie transmisji danych (Internet) w większości telefonów powoduje blokadę korzystania z MMS.

Opis ręcznej konfiguracji.

  • 1
    Wybierz klawisz Menu (z reguły symbol trzech kropek lub trzech równoległych kresek pod ekranem)
  • 2
    Z dostępnych opcji wybierz Nowa nazwa APN (osobno dla każdej konfiguracji)
  • 3
    Konfiguracja MMS

    ●        Nazwa: MMS

    ●        APN: mms

    ●        Proxy: puste

    ●        Port: puste

    ●        Nazwa użytkownika: puste

    ●        Hasło: puste

    ●        Serwer: puste

    ●        MMSC: http://mms/servlets/mms

    ●        Proxy MMS: 213.158.194.226

Po zapisaniu zmian konfiguracja MMS będzie zakończona.

Ustawienia MMS w urządzeniu - iOS

Innym rodzajem wiadomości MMS, który służy komunikacji pomiędzy urządzeniami firmy Apple (iPhone, iPada, iPoda touch lub komputer Mac) jest  iMessage.

Te szyfrowane wiadomości mogą mieć formę tekstu, zdjęć, wideo i możesz wysyłać je za pośrednictwem sieci komórkowej lub Wi-Fi. Rozpoznasz je na wyświetlaczu po treści w niebieskich dymkach.

Adnotacja

Ważne: W przypadku niedostępności sieć Wi-Fi wiadomości iMessage wysyłane są z wykorzystaniem pakietu danych komórkowych, który może być zużywany lub może być pobierana opłaty.
Wiadomości nie przechodzą przez Centrum SMS T-Mobile. Można je wysyłać jedynie pomiędzy urządzeniami, które mają uruchomioną funkcję transmisji danych.
Więcej informacji znajdziesz na stronie producenta.


Konfiguracja dla systemu operacyjnego iOS pobierana jest automatycznie po wyzerowaniu ustawień sieciowych.

Nie mogę odbierać MMS na swoim telefonie

Jeśli zamiast MMS otrzymujesz wiadomość SMS z linkiem do strony internetowej oraz informacją „Otrzymałeś wiadomość MMS. Wejdź do przeglądarki internetowej…” oznacza to brak aktywnej usługi MMS bądź jej błędne działanie.


  • Status usługi sprawdzisz w serwisie Mój T-Mobile w zakładce Usługi > Obsługa połączeń.

Po włączeniu usługi nie otrzymasz ponownie wiadomości MMS wysłanej wcześniej w linku do strony internetowej.


  • MMS, zgodnie z instrukcją wskazaną w SMS, możesz odczytać jednorazowo poprzez standardową przeglądarkę internetową w komputerze lub laptopie.
Adnotacja

Ważne: Pamiętaj, że wyłączenie transmisji danych (Internet) w większości telefonów powoduje blokadę korzystania z MMS.

Jak skontaktować się z operatorem, aby skonfigurować urządzenie?

Jeśli mimo wszystko nie możesz skonfigurować swojego telefonu - zadzwoń do naszego Wsparcia Technicznego (TECH DESK). Konsultanci pomogą w obsłudze Twojego telefonu:


  • z telefonu sieci T-Mobile *7242 (2,46 zł brutto/minuta)
  • z telefonów komórkowych innych sieci 708477242 (2,58 zł brutto/minuta)

Pomoc techniczna dostępna jest również pod numerem Obsługi Klienta:


  • Klient indywidualny: 602 900 000 / (22) 413 69 96
  • na kartę i Mix: *9602 (z T-Mobile na kartę i MIX),  602 960 200 (z innych numerów)

Sprawdź koszty połączeń z obsługą klienta

Czy ten artykuł był pomocny?