Karty SIM wykorzystywane w usłudze Internetu mobilnego są standardowo zabezpieczone kodem PIN.
Aby rozpocząć korzystanie z usługi wprowadź kod przypisany do karty SIM, lub wyłącz żądanie kodu.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Na kartę SIM używaną do Internetu mogą przychodzić SMS informacyjne od operatora. Najlepszym przykładem jest SMS z informacją o wykorzystaniu limitu danych w usłudze, równoznaczny z ograniczeniem prędkości łącza.
Aby sprawdzić SMS dostarczony na kartę SIM najłatwiej wykorzystać dedykowaną aplikację.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Ilość wykorzystanych danych najlepiej sprawdzić poprzez serwis Mój T-Mobile. Prezentowane tam dane uwzględniają rzeczywistą taryfikację oraz cykl rozliczeniowy danej umowy.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Możliwe są dwa powody dla ograniczenia prędkości połączenia:
W obu przypadkach na kartę SIM, na której świadczona jest usługa wysyłamy SMS z wyjaśnieniem sytuacji.
W przypadku przekroczenia limitu zaloguj się do serwisu Mój T-Mobile i sprawdź, czy w posiadanej taryfie możliwe jest dokupienie pakietu internetowego.
Pamiętaj, że limit zostanie ponownie udostępniony w dniu wystawienia kolejnej faktury.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Możliwość zwiększenia limitu jest uzależniona od warunków podpisanej umowy. zaloguj się do serwisu Mój T-Mobile i sprawdź, czy w posiadanej taryfie możliwe jest dokupienie pakietu internetowego.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Do korzystania z Internetu za granicą wymagany jest aktywny roaming. Usługa jest aktywowana osobno dla każdej umowy, którą posiadasz. W przypadku stałych Abonentów naszej sieci, usługa jest aktywowana automatycznie na każdej kolejnej umowie. W przypadku naszych nowych Klientów usługa jest standardowo dostępna do włączenia po opłaceniu faktur za trzy pełne cykle miesięczne.
Włączenia lub wyłączenia usługi możesz dokonać po zalogowaniu się do serwisu Mój T-Mobile i Pamiętaj, że korzystanie z Internetu za granicą może powodować dodatkowe koszty. Przed skorzystaniem z usług upewnij się, że posiadasz pakiet internetowy obniżający koszty połączeń na roamingu Kliknij tu.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Korzystanie z usług internetowych za granicą może powodować dodatkowe koszty, szczególnie wysokie poza granicami UE - szczegółowy cennik dostępny jest TU. Aby zabezpieczyć się przed opłatami możesz wyłączyć transmisję danych z poziomu telefonu. W zależności od oprogramowania telefonu Internet w roamingu można wyłączyć:
Android – Ustawienia > Połączenia > Więcej > Sieci telefonii komórkowej > Roaming danych - wyłączone
iOS – Ustawienia > Ogólne > Sieć > Roaming danych - wyłączone
Windows – Ustawienia > System > Sieć komórkowa > opcje roamingu danych – nie korzystaj z roamingu.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Usługa blueconnect noc jest dostępna od północy do godziny 9.00. Dane wykorzystane w obrębie usługi nie pomniejszają limitu miesięcznego. Pozwala to na nielimitowaną transmisję w godzinach nocnych i porannych.
Pamiętaj – jeśli już przekroczyłeś swój miesięczny limit GB i obecnie prędkość połączenia jest ograniczona to wówczas ograniczenie obowiązuje również dla usługi blueconnect noc.
Jakich informacji Ci zabrakło?
W przypadku Internetu mobilnego istnieje kilka powodów braku połączenia/ nieprawidłowego działania.
Jakich informacji Ci zabrakło?
W ustawieniach połączenia w panelu administracyjnym routera (dostęp do panelu opisaliśmy w FAQ nr 1 B ) dokonaj zmiany punktu dostępowego APN. Domyślnie skonfigurowany jest APN o nazwie internet dzięki któremu mamy przydzielany prywatny zmienny adres IP. Należy go zmienić na APN o nazwie: data
Jakich informacji Ci zabrakło?
Jeśli przystąpisz do grupy innego Lidera korzystającego z taryfy Jump, Twój limit danych zostanie zawieszony i wstrzymana zostaje opłata za dotychczasowy limit danych w usłudze Connect.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Lider może określić maksymalną wysokość limitu danych dla Użytkownika grupy. Przykładowo otrzymujesz limit danych 100 MB a Lider posiada ofertę z limitem 1 GB, jako Użytkownik maksymalnie możesz wykorzystać 100 MB.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Limit podwyższymy w czasie 10 minut i potwierdzimy SMSem. Zlecenie zmniejszenia będzie obowiązywało od następnego cyklu rozliczeniowego.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Maksymalny limit danych jest określony w warunkach Twojej promocji.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Możesz złożyć dyspozycję zmiany na niższą. Zmiana będzie obowiązywać od początku najbliższego miesięcznego cyklu rozliczeniowego. Do końca cyklu, w którym zleciłeś zmianę obowiązuje najwyższy aktywowany limit i związana z nim opłata.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Otrzymasz SMSa informującego o przekroczeniu 80% a następnie 100% limitu danych. Po wykorzystaniu limitu transmisja danych zostanie wyłączona . Wystarczy, że odpowiesz na SMSa z komendą TAK a limit zostanie podwyższony
Jakich informacji Ci zabrakło?
Początkowy limit danych jest uzależniony od wysokości zobowiązania posiadanej taryfy. Szczegóły swojego limitu danych odnajdziesz w regulaminie oferty promocyjnej.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Tak. Dyspozycja zostanie zrealizowana od następnego cyklu rozliczeniowego.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Tak. Przekaż Użytkownikowi informację o automatycznym włączeniu usługi Internet Connect, jeśli z niej wcześniej nie korzystał. W przypadku posiadania przez Użytkownika pakietu Internetu przedłużanego cyklicznie w ramach dostępnych ofert będzie on wyłączony. Użytkownik posiadający usługę „Bezpieczny Internet” zachowa ją w statusie zawieszenia, po rezygnacji z udziału w Grupie usługa ta zostanie automatycznie odwieszona. Użytkownik z nieaktywnym numerem dla połączeń wychodzących po uzupełnieniu konta będzie mógł korzystać z usługi Connect. W przypadku Klienta biznesowego do grupy można połączyć numery zarejestrowane na ten sam REGON.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Tak. Zmiany dokonamy w czasie 10 minut, otrzymasz potwierdzenie SMSem. SMS wysyłasz na numer 80999 w treści wpisując np. LIMITX ( X oznacza wybraną liczbę). Opłata za wybrany limit będzie obowiązywać do odwołania.
Jakich informacji Ci zabrakło?
W ofertach Jump dla Klientów prywatnych maksymalnie może być 10 Użytkowników. W ofertach biznesowych może być do 20 Użytkowników. WAŻNE: Warunki Oferty Promocyjnej mogą określać niższą liczbę użytkowników w danej taryfie.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Wykorzystanie limitu sprawdzisz w bezpłatnym serwisie na swoim telefonie pobierając aplikację Mój T-Mobile, wpisując adres http://MiBOA.pl , poprzez serwis internetowy Mój T-Mobile na stronie www.T-Mobile.pl.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Wystarczy wysłać bezpłatnego SMSa o treści LimitX na numer 80999, gdzie X oznacza wybraną liczbę. Dodatkowo możesz skorzystać z bezpłatnego serwisu na swoim telefonie wpisując adres http://MiBOA.pl , poprzez serwis internetowy iBOA na stronie www.T-Mobile.pl . Połączenie z numerem 602900000 w automatycznym serwisie głosowym lub u Konsultanta Biura Obsługi Abonenta oraz Sklepie T-Mobile.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Wystarczy wysłać bezpłatnego SMSa o treści LimitX na numer 80999, gdzie X oznacza wybraną liczbę. Dodatkowo możesz skorzystać z bezpłatnego serwisu na swoim telefonie wpisując adres http://MiBOA.pl , poprzez serwis internetowy iBOA na stronie www.T-Mobile.pl . Połączenie z numerem 602900000 w automatycznym serwisie głosowym lub u Konsultanta Biura Obsługi Abonenta oraz Sklepie T-Mobile.
Jakich informacji Ci zabrakło?