Dowiedz się, jak korzystać z LTE
Jakich informacji Ci zabrakło?
Poczta głosowa jest dostępna dla wszystkich Klientów sieci T-Mobile i Użytkowników T-Mobile na kartę. Jeśli nie korzystasz z niej dłużej niż 3 miesiące to skrzynka zostaje automatycznie wyłączona. Jesteś o tym fakcie poinformowany SMS-em 30 dni wcześniej - tak abyś miał czas na ustawienie przekierowań i skorzystanie z usługi.
Jeśli nie chcesz używać poczty głosowej - możesz ją zawiesić kodem ekspresowym*:
*002# i potwierdzając klawiszem akceptacji połączenia. Przekierowania do Poczty głosowej zostaną zawieszone
Aby odwiesić działanie Poczty głosowej wpisz*:
*002# - i poczta będzie się zgłaszała w sytuacjach jak było wcześniej zdefiniowane.
*funkcjonalność niedostępna dla klientów posiadających włączoną usługę „Domyślne przekierowania na pocztę głosową” – całkowite skasowanie przekierowań na Pocztę głosową możliwe jest jedynie za pośrednictwem BOA/BOU lub poprzez Internetowy System Obsługi.
Więcej o Poczcie głosowej przeczytasz TUTAJ
Jakich informacji Ci zabrakło?
Zaloguj się do serwisu Mój T-Mobile. Wybierz zakładkę Usługi i następnie Bezpieczeństwo i blokady, wybierz Blokada połączeń z numerów zastrzeżonych i kliknij na zmień.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Tak. Skorzystaj z usługi „Dodaj do rachunku w T-Mobile”, która nie wymaga aktywacji a koszt zakupu zostanie dodany do najbliższej faktury.
Więcej o usłudze przeczytasz TUTAJ.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Dla telefonów komórkowych
*42913 (opłata 2,46 zł z VAT za połączenie, nie zależy od czasu trwania połączenia)
lub
602 913 000 (opłata zgodna z planem taryfowym i informacją w zakładce Cenniki)
Telefony stacjonarne
602 913 000
Jakich informacji Ci zabrakło?
Polecamy serwis muzyczny TIDAL z bezpłatnym transferem przy słuchaniu utworów z 30 milionów dostępnych piosenek.
Więcej o usłudze przeczytasz TUTAJ.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Tak, w przypadku braku przekazania numeru przez centralę telefoniczną obsługującą połączenie przykładowo z numeru zagranicznego.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Wpisz w telefonie bezpłatny kod ekspresowy *331**# i naciśnij klawisz połączenia.
Aby przywrócić połączenia użyj kodu #331**# i klawisz połączenia.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Sprawdź usługi operatora - co to znaczy?
Jakich informacji Ci zabrakło?
Oczekiwanie na połączenie umożliwia otrzymanie sygnału podczas prowadzenia rozmowy o połączeniu z Twoim numerem. Osoba dzwoniąca do Ciebie usłyszy komunikat o zajętości i możliwości poczekania na linii.
Włączenie usługi – wpisz w telefonie bezpłatny kod ekspresowy *43#
Jakich informacji Ci zabrakło?
Wielu klientów T-Mobile korzysta z Serwisów Premium oferowanych zarówno przez T-Mobile jak i firmy zewnętrzne. Pobierają gry na telefon, ustawiają dzwonki, wysyłają SMS-y wspierając fundacje pomagające np. poszkodowanym w klęskach żywiołowych lub chorym dzieciom. Mogą również brać udział w różnych loteriach i konkursach. Aby przybliżyć wszystkim zasady korzystania z tych usług T-Mobile przygotowała poniższy poradnik.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Modyfikacja lub jej brak określona jest w warunkach Twojej oferty promocyjnej.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Należy wykonać jakąś aktywność w Roamingu ( np. SMS,MMS, połączenie, email wysłany lub odebrany). Samo zalogowanie do sieci operatora zagranicznego nie będzie przez nas brane pod uwagę.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Nie
Jakich informacji Ci zabrakło?
Nie, ale możliwe jest zapisanie ulubionych utworów w trybie „offline". Zachowane w ten sposób utwory możesz odsłuchiwać nawet przy wyłączonej transmisji danych lub braku sieci w telefonie (np. w samolocie).
Jakich informacji Ci zabrakło?
Niestety nie.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Po wykorzystaniu minut zawartych w usłudze, połączenia w roamingu w Unii Europejskiej będą rozliczane wg stawki 0,29 zł netto za każdą rozpoczętą minutę połączenia
Jakich informacji Ci zabrakło?
Po wykorzystaniu pakietu Internetu w UE automatycznie będzie wykorzystany pakiet Internetu Świat posiadany w ramach warunków oferty.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Szczegółowe informacje i dostępne możliwości przekaże Konsultant Biura Obsługi Abonenta pod numerem 60290000 oraz w Sklepie T-Mobile.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Usługa dostępna jest w najwyższych taryfach. Szczegółowe informacje zamieszczone są warunkach oferty. Usługa nie wymaga aktywacji, jest automatycznie włączona w dedykowanej taryfie.
Jakich informacji Ci zabrakło?
W trakcie całego dodatkowego czasu oznaczonego obowiązywania Umowy, Klient ma możliwość w każdej chwili do skorzystania z aneksu umowy (wymiany telefonu lub pakietu usług).
Jakich informacji Ci zabrakło?
Wszystkie wybrane usługi będą aktywne automatycznie od aktywacji karty SIM.
Jakich informacji Ci zabrakło?
Aktywacji dokonasz z poziomu aplikacji TIDAL, poprzez wysłanie SMS o treści TAK na nr 80777 oraz przez stronę tidal.t-mobile.pl
Jakich informacji Ci zabrakło?
Jest to serwis muzyczny online oferujący bezpłatny transfer danych przy słuchaniu muzyki/oglądaniu clipów w sieci T-Mobile (dla Klientów posiadających wykupioną subskrypcję w T-Mobile), 23 miliony utworów, aktualne nowości muzyczne, pełne albumy, dużą ilość polskiej muzyki i playlisty na każda okazję. Dodatkowo posiada funkcję "offline" pozwalająca na słuchanie zapisanej muzyki poza zasięgiem sieci
Jakich informacji Ci zabrakło?