Płatności on-line

Fakturę możesz opłacić on-line za pomocą linku do płatności, który wysyłany jest w e-mailu i podawany na fakturze w wersji elektronicznej lub korzystając z serwisu www Mój T-Mobile bądź aplikacji mobilnej Mój T-Mobile.

Z artykułu dowiesz się jak opłacić fakturę:

Opłacenie faktury za pomocą aplikacji mobilnej Mój T-Mobile

  • 1
    Zainstaluj i zaloguj się do aplikacji Mój T-Mobile na swoim telefonie

    Aplikację możesz pobrać korzystając ze sklepu Google lub App Store

  • 2
    Kliknij przycisk “Zapłać rachunek”

    Znajdziesz go na pierwszym ekranie zaraz po zalogowaniu

  • 3
    Wybierz formę płatności

    Płatności możesz dokonać korzystając z Google Pay, płatności kartą kredytową, przelewu on-line lub blinka.

    Adnotacja

    Ważne: Za płatność przez aplikację nie jest pobierana dodatkowa opłata.

  • 4
    Zrealizuj płatność

    Wpłata w ciągu kilku minut będzie zaksięgowana bezpośrednio na Twoim koncie abonenckim w systemie T-Mobile.

Opłacenie faktury korzystając z linku do płatności

Jeżeli chcesz dokonywać płatności poprzez link upewnij się, że masz włączoną usługę Faktura na e-mail (FNE). Faktura wysyłana jest wtedy na podany przez Ciebie adres e-mail.

  • 1
    Kliknij w link

    Otwórz swoją pocztę e-mail. Link do płatności możesz znaleźć w dwóch miejscach: Bezpośrednio w mailu (przycisk “Zapłać z Przelewy24”) lub na załączonej fakturze (przycisk “Zapłać teraz”).

  • 2
    Wybierz bank

    Po zalogowaniu do serwisu transakcyjnego banku zobaczysz wypełniony przelew. W przypadku banków: Toyota Bank i Volkswagen Bank dane do przelewu trzeba wypełnić ręcznie. Kwota przelewu zawierać będzie sumę z faktury + 50 groszy (opłata serwisowa dla Przelewy24).

  • 3
    Zrealizuj płatność

    Wpłata w ciągu kilku minut będzie zaksięgowana bezpośrednio na Twoim koncie abonenckim w systemie T-Mobile.

Opłacenie faktury korzystając z serwisu www Mój T-Mobile

Jeżeli chcesz dokonywać płatności poprzez serwis www Mój T-Mobile włącz usługę F@ktura/Faktura na e-mail (FNE).

  • 1
    Zaloguj się na konto

    Wejdź na stronę serwisu Mój T-Mobile i zaloguj się na swoje konto.

  • 2
    Wybierz przycisk “Spłać saldo online”

    Tą opcję znajdziesz na pierwszym ekranie zaraz po zalogowaniu, w bloku płatności. Po kliknięciu przycisku nastąpi przekierowanie na stronę pośrednika - Przelewy24.

  • 3
    Wybierz metodę płatności

    Kliknij ikonę banku jeśli chcesz dokonać płatności przelewem lub “Visa/Mastercard”, gdy chcesz zapłacić kartą. Po zalogowaniu do serwisu transakcyjnego, zobaczysz wypełniony formularz. W przypadku banków: Toyota Bank i Volkswagen Bank dane do przelewu trzeba wypełnić ręcznie. Kwota przelewu zawierać będzie sumę z faktury + 50 groszy (opłata serwisowa dla Przelewy24).

  • 4
    Zrealizuj płatność

    Wpłata w ciągu kilku minut będzie zaksięgowana bezpośrednio na Twoim koncie abonenckim w systemie T-Mobile.

Czy ten artykuł był pomocny?

Dodatkowe informacje

  • Jeżeli opłaciłeś fakturę w serwisie www Mój T-Mobile lub w aplikacji mobilnej Mój T-Mobile, a mimo to widzisz, że stan zadłużenia się nie zmienił:


    • odśwież stronę lub aplikację po 10 minutach
    • sprawdź na swoim rachunku bankowym czy przelew został zrealizowany

    Jeżeli przelew został zrealizowany a wpłaty nie ma na koncie abonenckim, złóż reklamację w banku, w którym realizowałeś płatność.

  • Korzystając z aplikacji mobilnej Mój T-Mobile nie ponosisz dodatkowych opłat za wykonanie płatności on-line. Realizując płatność poprzez link lub w serwisie www Mój T-Mobile do kwoty płatności dodawana jest opłata serwisowa dla Przelewy24 równa 0,50 zł.

  • Tak, masz taką możliwość. Kartą płatniczą możesz zapłacić za fakturę w serwisie www Mój T-Mobile oraz w aplikacji mobilnej Mój T-Mobile.

Potrzebujesz kontaktu z konsultantem?

Znajdź salon