Płatność w punktach handlowo-usługowych lub na poczcie

Fakturę możesz opłacić w kasach wybranych punktów handlowo-usługowych (np. w supermarketach, kioskach, na stacjach benzynowych) lub na poczcie.

Z artykułu dowiesz się:

Opłacenie faktury w punkcie handlowo-usługowym

  • 1
    Znajdź punkt z logotypem VIA MojeRachunki

    Punkty, w których możesz dokonać płatności są oznaczone logotypem VIA MojeRachunki - zobacz listę

  • 2
    Odwiedź wybraną lokalizację

    Idąc do punktu zabierz ze sobą odcinek standardowego polecenia przelewu, załączony do faktury lub oryginał faktury.

  • 3
    Dokonaj wpłaty

    Kasjer, na podstawie danych odczytanych z kodu kreskowego zawartego na dokumencie, przyjmie od Ciebie wpłatę (kwotę faktury z uwzględnieniem doliczonej prowizji za transakcję) i wyda potwierdzenie dokonania płatności.

    star_rate

    Ważne: Zachowaj dowód wpłaty, gdyż paragon jest jedynym dowodem zapłaty. Wpłata za fakturę zostanie zaksięgowana na Twoim koncie w systemie T-Mobile, w następnym dniu roboczym po dniu dokonania wpłaty.

Opłacenie faktury na poczcie

  • 1
    Udaj się do punktu pocztowego
  • 2
    Dokonaj wpłaty

    Pracownik poczty, na podstawie dostarczonych danych, przyjmie od Ciebie wpłatę i wyda potwierdzenie dokonania płatności. Następnie Poczta zrealizuje wpłatę w formie przelewu bankowego z rachunku Poczty na rachunek T-Mobile.

    star_rate

    Ważne: Wpłata za fakturę zostanie zaksięgowana na Twoim koncie Klienta, w systemie T-Mobile, w ciągu kolejnych dwóch dni roboczych.

Czy ten artykuł był pomocny?

Dodatkowe informacje

Potrzebujesz kontaktu z konsultantem?

Znajdź salon