zamknij
Uprzejmie informujemy, iż wszystkie wskazane na stronie sklepy są dla Państwa dostępne – dotyczy to również placówek zlokalizowanych w Galeriach Handlowych. Sprawdź mapę sieci sprzedaży.

Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków „Na Wszelki Wypadek” na rzecz Abonentów T-Mobile

Okres trwania: aktywna przez cały okres umowy
dla kogo: abonament

Jak aktywować

Do programu ubezpieczeniowego może przystąpić każdy Klient T-Mobile który spełni kryteria opisane w Regulaminie Usługi oraz Ogólnych Warunkach Ubezpieczania.

Przystąp do programu

Krok 1.

Zadzwoń i poinformuj nas iż chcesz przystąpić do programu ubezpieczenia

602 900 000

Krok 2.

Zadzwonimy do Ciebie najpóźniej w ciągu następnego dnia

Cennik

Ubezpiecz swoje życie i zdrowie od 12. 50 zł miesięcznie
Rodzaj ryzyka ubezpieczonego Wariant Standard Wariant Komfort Wariant Premium
Zgon Ubezpieczonego w następstwie Nieszczęśliwego wypadku 45 000 zł 70 000 zł 110 000 zł
Zgon Ubezpieczonego w następstwie Nieszczęśliwego wypadku komunikacyjnego 15 000 zł 25 000 zł 50 000 zł
Pobyt Ubezpieczonego w Szpitalu w następstwie Nieszczęśliwego wypadku (Dzienny ryczałt) 250 zł 300 zł 400 zł
Miesięczna opłata za ubezpieczenie (kwota do zapłaty) 12,50 zł 17,00 zł 25,00 zł

Opis usługi

Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków „Na Wszelki Wypadek” to program ubezpieczeniowy, który powstał z myślą o Klientach T-Mobile.

Przedmiotem ubezpieczenia jest Twoje życie i zdrowie, a jego zakres obejmuje następujące zdarzenia:

  • Zgon Ubezpieczonego w następstwie Nieszczęśliwego wypadku,
  • Zgon Ubezpieczonego w następstwie Nieszczęśliwego wypadku komunikacyjnego,
  • Pobyt Ubezpieczonego w Szpitalu w następstwie Nieszczęśliwego wypadku.

Program realizowany jest wspólnie z Cardif Assurances Risques Divers S.A. należącym do grupy BNP PARIBAS Oddział w Polsce.

Na stronie BNP Paribas Cardif w Polsce (http://www.cardif.pl), w zakładce Zgłoś roszczenie on-line, jest dostępny formularz elektroniczny umożliwiający klientom składanie wniosków roszczeniowych w sposób przyjazny dla użytkownika. 
Roszczenie drogą elektroniczną może zostać złożone przez dowolną osobę (nie tylko ubezpieczoną). Wypełnienie formularza zajmuje kilka minut i umożliwia podanie przebiegu, okoliczności zdarzenia ubezpieczeniowego oraz załączenie wymaganych dokumentów. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia Klient otrzymuje na podany przez siebie adres mailowy, który w trakcie rozpatrywania roszczenia, umożliwia BNP Paribas Cardif kontakt z klientem, jeśli zaistnieje taka potrzeba.

Dokumenty do pobrania

Obowiązują dla Klientów, którzy przystąpili do ubezpieczenia od 01.04.2015

Obowiązują dla Klientów, którzy przystąpili do ubezpieczenia do 31.03.2015

Nie możesz odczytać pliku - kliknij tutaj i ściągnij bezpłatny program Adobe Reader.