Polecenie zapłaty

Jednym ze sposobów zapłaty za fakturę jest polecenie zapłaty. To forma płatności polegająca na automatycznym obciążeniu Twojego rachunku bankowego przez T-Mobile, kwotami wystawionych faktur.

Z artykułu dowiesz się:

Aktywacja polecenia zapłaty

  • 1
    Podpisz druk upoważnienia

    Możesz zamówić go przez stronę boa@t-mobile.pl lub otrzymać w salonie T-Mobile.

    Adnotacja

    Ważne: Jeśli masz rachunek bankowy w mBanku lub Pekao S.A. możesz aktywować Polecenie Zapłaty drogą elektroniczną logując się do serwisu transakcyjnego swojego banku

  • 2
    Złóż dokument w T-Mobile

    Wyślij nam oryginał na adres: T-Mobile Polska S.A. ul Marynarska 12 00-674 Warszawa lub zostaw w salonie T-Mobile.

    Adnotacja

    Ważne: Wypełnione dokumenty prześlemy za Ciebie do banku

  • 3
    Aktywacja usługi

    O włączeniu usługi powiadomimy Cię SMS-em lub e-mailem. Twoja faktura zaostanie opłacona w dniu jej wymagalności. Jeśli ten termin przypada na dzień wolny od pracy, płatność zostanie zrealizowana w najbliższym dniu roboczym.

Rezygnacja z polecenia zapłaty

  • 1
    Podpisz formularz odwołania upoważnienia

    Możesz zamówić go przez stronę boa@t-mobile.pl lub otrzymać w salonie T-Mobile.

  • 2
    Złóż dokument w T-Mobile

    Możesz wysłać go na adres: T-Mobile Polska S.A. ul Marynarska 12 02-674 Warszawa lub zostawić w salonie T-Mobile.

  • 3
    Dezaktywacja usługi

    O wyłączeniu usługi powiadomimy Cię SMS-em lub e-mailem.

Czy ten artykuł był pomocny?

Dodatkowe informacje

  • Każdą transakcję możesz odwołać w swoim banku w ciągu:


    • 56 dni kalendarzowych od dnia dokonania transakcji – dla Klientów indywidualnych
    • 5 dni roboczych od dnia dokonania transakcji – dla Klientów biznesowych
  • Identyfikator płatności odnajdziesz na pierwszej stronie swojej faktury.


  • Jeśli zmieniłeś bank lub numer rachunku bankowego Polecenie Zapłaty trzeba aktywować jeszcze raz.

  • Kolejna próba pobrania środków z Twojego rachunku bankowego nastąpi w ciągu kilku dni roboczych. Pamiętaj, że w przypadku braku terminowej płatności zostaniesz obciążony odsetkami i możesz stracić niektóre z przyznanych rabatów.

  • W takiej sytuacji na Twoim koncie Klienta powstanie nadpłata, która zostanie automatycznie rozliczona z kolejną fakturą.

  • Po realizacji wpłat Poleceniem Zapłaty na Twoim wyciągu bankowym pojawi się numer rachunku bankowego przeznaczony do realizacji wpłat tą metodą. Jest to sytuacja prawidłowa, wpłata zostanie zaksięgowana na Twoim koncie Klienta w systemie T-Mobile.

  • Usługa Polecenia Zapłaty w T-Mobile jest bezpłatna. Bank jednak może obciążyć Twój rachunek prowizją bankową zgodną z tabelą opłat w danym banku. W większości banków ta usługa jest bezpłatna.

  • Tak. Wystarczy, że właściciel rachunku bankowego wypełni i podpisze formularz upoważnienia, który będzie zawierał Twój numer Klienta i identyfikator płatności.

  • W tym celu musisz złożyć pisemną dyspozycję na adres e-mailowy boa@t-mobile.pl zawierającą numery konta klienta, które chcesz opłacać dodatkowo przez Polecenie Zapłaty.

  • Polecenie Zapłaty nie przechodzi na inne konto Klienta wraz z podpisaniem umowy cesji.

Potrzebujesz kontaktu z konsultantem?

Znajdź salon