Masz problem ze swoją usługą?

Sprawdź, czy jest nam znany lub czy wynika z aktualnie realizowanych prac.

Zmieniamy się dla Ciebie! Informujemy, że w nocy z 21 na 22.10 w godzinach 22:00-7:00 czasu polskiego przeprowadzamy planowe prace techniczne.

W przypadku ofert na abonament nie będziesz mógł korzystać z aplikacji Mój T-Mobile a Twoje usługi będą nadal działać bez zakłóceń.

Jeśli korzystasz z ofert na kartę w T-Mobile, Heyah lub tuBiedronka,T-Mobile MIX oraz Subskrypcji Red Bull MOBILE, Heyah 01, w kraju będziesz mógł rozmawiać i korzystać z Internetu. Nie doładujesz konta, nie zmienisz usług oraz nie skorzystasz z usług Premium. Jeśli planujesz podróż za granicę, pamiętaj o wcześniejszym doładowaniu konta i aktywacji pakietów roamingowych. Aplikacje Mój T-Mobile, Moja Heyah oraz Red Bull MOBILE będą niedostępne w tym czasie.

Dodatkowo może wystąpić czasowa niedostępność połączeń międzynarodowych i w roamingu.

Po zakończeniu prac będziesz mógł cieszyć się jeszcze lepszą jakością usług. Dziękujemy, że jesteś z nami!

Dowiedz się więcej na temat problemu