Płatność w punktach handlowo-usługowych lub na poczcie

Fakturę możesz opłacić w kasach wybranych punktów handlowo-usługowych (np. w supermarketach, kioskach, na stacjach benzynowych) lub na poczcie.

Z artykułu dowiesz się:

Opłacenie faktury w punkcie handlowo-usługowym

  • 1
    Znajdź punkt z logotypem VIA MojeRachunki

    Punkty, w których możesz dokonać płatności są oznaczone logotypem VIA MojeRachunki - zobacz listę

  • 2
    Odwiedź wybraną lokalizację

    Idąc do punktu zabierz ze sobą odcinek standardowego polecenia przelewu, załączony do faktury lub oryginał faktury.

  • 3
    Dokonaj wpłaty

    Kasjer, na podstawie danych odczytanych z kodu kreskowego zawartego na dokumencie, przyjmie od Ciebie wpłatę (kwotę faktury z uwzględnieniem doliczonej prowizji za transakcję) i wyda potwierdzenie dokonania płatności.

    Adnotacja

    Ważne: Zachowaj dowód wpłaty, gdyż paragon jest jedynym dowodem zapłaty. Wpłata za fakturę zostanie zaksięgowana na Twoim koncie w systemie T-Mobile, w następnym dniu roboczym po dniu dokonania wpłaty.

Opłacenie faktury na poczcie

  • 1
    Udaj się do punktu pocztowego
  • 2
    Dokonaj wpłaty

    Pracownik poczty, na podstawie dostarczonych danych, przyjmie od Ciebie wpłatę i wyda potwierdzenie dokonania płatności. Następnie Poczta zrealizuje wpłatę w formie przelewu bankowego z rachunku Poczty na rachunek T-Mobile.

    Adnotacja

    Ważne: Wpłata za fakturę zostanie zaksięgowana na Twoim koncie Klienta, w systemie T-Mobile, w ciągu kolejnych dwóch dni roboczych.

Czy ten artykuł był pomocny?

Dodatkowe informacje

  • Tak, za obsługę transakcji pobierana jest prowizja wg. aktualnie obowiązującej stawki w danym punkcie, na dany rodzaj faktury. Zazwyczaj jest to kwota z przedziału 0,99 zł. – 2,99 zł. Wysokość prowizji zależy od czasowych lub lokalnych promocji.

  • Tak, masz taką możliwość – ale T-Mobile obecnie współpracuje tylko z siecią VIA MojeRachunki. Dokonywanie wpłat w innych punktach nie gwarantuje przekazania wpłaty na rachunek T-Mobile. Może to wiązać się z ponaglaniem Abonenta lub koniecznością złożenia reklamacji wpłaty w miejscu jej dokonania. Ponadto dokonywanie wpłat w innych punktach niż polecane przez T-Mobile nie gwarantuje prawidłowego zaksięgowania wpłaty na koncie Klienta w systemie T-Mobile.

  • Aktualna lista punktów handlowo-usługowych ww. sieci jest dostępna na stronie internetowej firmy BillBird S.A., czyli instytucji płatniczej, która świadczy tę usługę.

  • W sytuacji, gdy należność za fakturę T-Mobile została uregulowana, a mimo to otrzymałeś ponaglenie, złóż reklamację w punkcie, w którym opłaciłeś fakturę lub skieruj reklamację (pisemnie, telefonicznie lub on-line) do siedziby firmy BillBird S.A. Szczegółowy opis procedury reklamacyjnej jest dostępny na stronie internetowej firmy BillBird S.A.

  • Tak, poczta umożliwia dokonanie wpłaty gotówką lub kartą płatniczą.

  • W salonach T-Mobile przyjmowane są opłaty (gotówką/kartą) związane z przeprowadzaną transakcją zakupu sprzętu (np. za zakup telefonu). Opłacenie faktur za usługi jest możliwe w salonie T-Mobile w przypadku, gdy jest to niezbędne do przeprowadzenia procesu sprzedaży. Jeśli przy zakupie nowej umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych okaże się, że na Twoim koncie Klienta jest zaległość, to przed zakupem nowej umowy zaległość musi być spłacona. W takiej sytuacji wpłatę możesz zrealizować w salonie.

  • Jeśli płatność za fakturę sprzętową jest wymagana w momencie sprzedaży lub wydania towaru to do wyboru są metody:


    • płatność on-line
    • płatność u kuriera

    Jeśli faktura sprzętową jest wystawiona z odroczonym terminem płatności, wtedy możesz zapłacić ją dowolną, dostępną w T-Mobile metodą płatności (z wykluczeniem płatności u kuriera).

Potrzebujesz kontaktu z konsultantem?

Znajdź salon