Czat z konsultantem

Nasi doradcy są dostępni codziennie w godzinach 7:00 - 23:00

Aplikacja Mój T-Mobile:

  • Zarządzaj numerami w jednym miejscu
  • Płać rachunki
  • Sprawdzaj stan konta
Ilustracja telefonu z włączoną aplikacją Mój T-Mobile

Zadzwoń do Obsługi Klienta

Klient indywidualny:
Numer Obsługi Klienta dla klienta indywidualnego 602 900 000
Numer Obsługi Klienta dla klienta indywidualnego (22) 413 69 96

  • Jeżeli posiadasz pakiet Bez limitu – połączenie będzie bezpłatne;
  • Jeżeli posiadasz pakiet minutowy - połączenie zostanie rozliczone z tego pakietu;
  • Jeżeli nie posiadasz żadnego pakietu połączenie zostanie rozliczone jak zwykłe połączenie na podstawie obowiązującego cennika.

Na kartę i MIX:
Numer Obsługi Klienta dla klienta T-Mobile na kartę *9602 (z T-Mobile na kartę i MIX)
Numer Obsługi Klienta dla klienta T-Mobile na kartę 602 960 200 (z innych numerów)

  • Jeżeli posiadasz pakiet Bez limitu – połączenie będzie bezpłatne;
  • Jeżeli posiadasz pakiet minutowy - połączenie zostanie rozliczone z tego pakietu;
  • Jeżeli nie posiadasz żadnego pakietu połączenie zostanie rozliczone jak zwykłe połączenie na podstawie obowiązującego cennika.

Klient korporacyjny:
Numer Obsługi Klienta dla klienta korporacyjnego 604 604 604

(opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

Sprawdź koszty połączeń z Obsługą Klienta

Infolinia dostępna dla osób głuchych

Tłumacze języka migowego dostępni są od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00