Ubezpiecz swój sprzęt

Ubezpieczenie umożliwia naprawę smartfonu, tabletu, laptopa lub smartwatcha 
w przypadku uszkodzenia, zalania lub zatopienia. Sprawnie naprawimy je w autoryzowanym serwisie, dzięki czemu nie stracisz gwarancji producenta
Wymiana telefonu w serwisie urządzeń

Jak wykupić ubezpieczenie sprzętu

  • Online, gdy kupujesz sprzęt

    Kiedy kupujesz telefon lub tablet, możesz wybrać ubezpieczenie sprzętu na naszej stronie.

    Wybierz swój sprzęt już terazchevron_right
  • W salonie lub na infolinii

    Podczas wizyty w salonie lub kontaktu z infolinią - zawsze, gdy wybierasz ofertę z abonamentem lub podpisujesz aneks do umowy, którą już masz.

    Ubezpiecz sprzęt z nową umowąchevron_right

Jakie Ubezpieczenie Urządzenia wybrać

Dlaczego warto ubezpieczyć urządzenie

  • phonelink_erase

    Ochrona w razie rozbicia i zalania sprzętu

  • new_releases

    Zachowanie gwarancji producenta

  • devices

    Zgłoszenie uszkodzenia bez wychodzenia z domu

  • directions_bus

    Bezpłatny transport sprzętu do i z serwisu

  • workspace_premium

    Naprawa w profesjonalnym serwisie

  • public

    Ochrona sprzętu działa 
na całym świecie

Jak zgłosić szkodę

Osoba siedząca przy stoliku w restuaracji, trzyma telefon w dłoni

Wygodny Customer Portal

"Ochrona T-Mobile" to dedykowany portal, na którym m.in. uzyskasz natychmiastową pomoc dzięki dostępności chatbota 24/7, szybko i intuicyjnie zgłosisz szkodę, a także sprawdzisz status naprawy.
Dowiedz się więcejchevron_right
Konsultantka telefoniczna lekko się uśmiecha

Centrum Pomocy

Centrum Pomocy jest dostępne on-line 24h przez 7 dni w tygodniu lub telefonicznie w dni robocze w godzinach 08:00–18:00. Dzięki niemu możesz zgłosić szkodę, sprawdzić warunki swojego ubezpieczenia lub status swojego zgłoszenia.
Pomoc onlinechevron_right

Ubezpiecz sprzęt przy zamówieniu 
lub przedłużeniu umowy

Kontakt z infolinią

Mężczyzna rozmawia przez telefon

Przydatne dokumenty

Pytania i odpowiedzi