Ubezpiecz swój sprzęt
Ubezpieczenie umożliwia naprawę smartfonu, tabletu, laptopa lub smartwatcha
w przypadku uszkodzenia, zalania lub zatopienia. Sprawnie naprawimy je w autoryzowanym serwisie, dzięki czemu nie stracisz gwarancji producenta
Jak wykupić ubezpieczenie sprzętu
Online, gdy kupujesz sprzęt
Kiedy kupujesz telefon lub tablet, możesz wybrać ubezpieczenie sprzętu na naszej stronie.
W salonie lub na infolinii
Podczas wizyty w salonie lub kontaktu z infolinią - zawsze, gdy wybierasz ofertę z abonamentem lub podpisujesz aneks do umowy, którą już masz.
Jakie Ubezpieczenie Urządzenia wybrać
Dlaczego warto ubezpieczyć urządzenie
- phonelink_erase
Ochrona w razie rozbicia i zalania sprzętu
- new_releases
Zachowanie gwarancji producenta
- devices
Zgłoszenie uszkodzenia bez wychodzenia z domu
- directions_bus
Bezpłatny transport sprzętu do i z serwisu
- workspace_premium
Naprawa w profesjonalnym serwisie
- public
Ochrona sprzętu działa na całym świecie
Jak zgłosić szkodę

Wygodny Customer Portal
"Ochrona T-Mobile" to dedykowany portal, na którym m.in. uzyskasz natychmiastową pomoc dzięki dostępności chatbota 24/7, szybko i intuicyjnie zgłosisz szkodę, a także sprawdzisz status naprawy.

Centrum Pomocy
Centrum Pomocy jest dostępne on-line 24h przez 7 dni w tygodniu lub telefonicznie w dni robocze w godzinach 08:00–18:00. Dzięki niemu możesz zgłosić szkodę, sprawdzić warunki swojego ubezpieczenia lub status swojego zgłoszenia.
Ubezpiecz sprzęt przy zamówieniu lub przedłużeniu umowy

Przydatne dokumenty
Pytania i odpowiedzi
Sprawdź również
