Pomoc techniczna

Nie mogę odbierać MMS przez telefon

Jeśli zamiast MMS otrzymujesz wiadomość SMS z linkiem do strony internetowej oraz informacją „Otrzymałeś wiadomość MMS. Wejdź do przeglądarki internetowej…” oznacza to brak aktywnej usługi MMS bądź jej błędne działanie. Status sprawdzisz w serwisie Mój T-Mobile w zakładce Usługi > Obsługa połączeń.

Po włączeniu usługi nie otrzymasz ponownie wiadomości wysłanej wcześniej w linku do strony internetowej. MMS możesz odczytać jednorazowo zgodnie z instrukcją wskazaną w SMS’ie poprzez standardową przeglądarkę internetową w komputerze lub laptopie.

Jeśli mimo wszystko nie możesz skonfigurować swojego telefonu – zadzwoń do Naszego Wsparcia Technicznego (TECH DESK). Konsultanci doradzą w obsłudze Twojego telefonu

Tech Desk

  • z telefonu sieci T-Mobile *7242
    (2,46 zł brutto/minuta)
  • z telefonów komórkowych innych sieci 708477242
    (2,58 zł brutto/minuta)