Co zyskujesz?

  • Ochronę danych i haseł

    Usługa blokuje złośliwe linki i wirusy z komunikatorów, SMS‑ów i wiadomości e‑mail.

  • Zabezpieczenie adresu e‑mail

    Dostaniesz powiadomienie o rejestracji adresu na stronach internetowych.

  • Wygodne zarządzanie ochroną

    W panelu zarządzania możesz sprawdzić informacje o zdarzeniach i zablokować wybrane kategorie stron.

  • Zabezpieczenie smartfona

    Usługa blokuje możliwość instalacji złośliwego oprogramowania, które może uszkodzić Twój telefon.

  • Informacje o zagrożeniach

    Otrzymasz powiadomienia push o zagrożeniach i SMS z miesięcznym raportem.

  • Brak obciążenia telefonu

    Usługa działa w tle i nie musisz instalować żadnej aplikacji.

Wypróbuj przez miesiąc
za darmo

Chcesz przekonać się, jak działa Bezpieczne surfowanie? Aktywuj usługę i korzystaj przez pierwszy miesiąc za darmo. Później opłata to tylko 4,00 zł/mies. W każdej chwili możesz zrezygnować z tej usługi.

Chcesz dowiedzieć się więcej
o zagrożeniach w sieci?

Więcej

Jak działa usługa?

Wystarczy, że aktywujesz usługę i… już! Twoja ochrona działa, gdy korzystasz z sieci T-Mobile. Nie musisz instalować żadnej aplikacji. Korzystaj z sieci i komunikatorów, rób zakupy bez obaw o swoje dane i hasła.

Bezpieczne surfowanie stale działa w tle i chroni Cię przed: phishingiem, malware, spyware, botnetami, trojanami i innymi zagrożeniami.

Jak aktywować usługę?

Aktywuj usługę Bezpieczne surfowanie w wybrany przez siebie sposób: 


-> przez SMS:


wyślij bezpłatną wiadomość SMS o treści A na numer 80190


-> w aplikacji Mój T-Mobile: 


1. Zaloguj się do aplikacji i przejdź do Usług dodatkowych. 

2. Wybierz z listy Rozrywkę i usługi dodatkowe.

3. Kliknij w pole Bezpieczne surfowanie. 

4. Kliknij Kupuję i płacę i... już! 


-> w serwisie internetowym Mój T-Mobile: 


1. Zaloguj się do serwisu. 

2. Przejdź do zakładki Pakiety i usługi

3. W sekcji Rozrywka i usługi dodatkowe kliknij Pokaż

4. Przy usłudze Bezpieczne surfowanie kliknij Aktywuj


-> zadzwoń na naszą infolinię 602 900 000 lub odwiedź nasz dowolny salon.


FAQ

  • Usługa jest dostępna dla naszych klientów, którzy korzystają z abonamentu komórkowego.

  • Nie, usługa Bezpieczne surfowanie działa jedynie na urządzeniu zawierającym aktywną kartę SIM.

  • Tak, Bezpieczne surfowanie działa niezależnie od systemu operacyjnego Twojego urządzenia.

  • Nie, załączniki do wiadomości e-mail nie są skanowane.

  • W każdej chwili możesz sprawdzić to na stronie: https://bezpiecznesurfowanie.t-mobile.pl/bezpieczne-surfowanie/. Znajdziesz tu informacje o tym, czy usługa jest aktywna oraz statystyki dotyczące zabezpieczeń. Po aktywacji usługi ochrona działa zawsze, gdy korzystasz z sieci T-Mobile.