Life is for sharing

ZDALNY IT SERWIS

Co to jest?

Nasza usługa to wsparcie techniczne prowadzone przez dedykowany zespół ekspertów technicznych, który udzieli Ci pomocy w przypadku problemów technicznych z Twoimi urządzeniami. Nie musisz tracić czasu na szukanie rozwiązań w Internecie czy u znajomych. Wystarczy, że zadzwonisz, a nasi eksperci techniczni znajdą rozwiązanie.

Pomoc w konfiguracji oprogramowania:

Komputerów

Smartfonów

Tabletów

Routerów

Szerokie portfolio urządzeń:

Nasi eksperci techniczni obejmą wsparciem urządzenia zakupione nie tylko w T-Mobile*
*Wyjątkiem są modemy i routery, które – aby zostać objęte usługą - muszą być zakupione w T-Mobile

Zawsze kiedy jej potrzebujesz:

Fachowa pomoc dostępna w godzinach 7:00-23:00 każdego dnia.

Niska opłata miesięczna:

W ramach niskiej opłaty miesięcznej zyskujesz dostęp do pomocy naszych ekspertów technicznych.

Nasi eksperci techniczni

Mogą udzielić Ci telefonicznych wskazówek jak rozwiązać problem.

Jak to działa?

W przypadku problemu

Zadzwoń pod
dedykowany numer

Nasz ekspert techniczny
udzieli wskazówek jak
rozwiązać problem

Zdalny IT Serwis
dla Twojej firmy
to oszczędność

czasu


pieniędzy


nerwów

Oferta

Dzięki naszym prostym pakietom obejmiesz opieką jedno, trzy, a nawet pięć urządzeń: komputerów, smartfonów czy tabletów - wybór, jakie urządzenie chcesz objąć pomocą, należy do Ciebie.

Np. w ramach oferty dla 3 urządzeń, możesz objąć wsparciem:

2 komputery i smartfon

Komputer, smartfon i tablet

USŁUGA JEST AKTYWNA PRZEZ CAŁY CZAS TRWANIA UMOWY



1 urządzenie

5 złnetto

3 urządzenia

7,50 złnetto

5 urządzeń

10 złnetto


Usługa jest dostępna na taryfach proFirma NOVA oraz JUMP proFirma

Zamów usługę

Jak aktywować usługę?

Sposób 1

Zadzwoń pod numer

602 900 000

Sposób 2

Wyślij SMS pod numer

80008

o treści:
IT1 - ochrona 1 urządzenia
IT3 - ochrona 3 urządzeń
IT5 - ochrona 5 urządzeń

© 2017 T‑Mobile Polska S.A.
Wszystkie prawa zastrzeżone.