Life is for sharing

SMART CAR
SAMOCHÓD ZAWSZE W ZASIĘGU
TWOJEGO WZROKU

TWOJE AUTO
POWIADOMI CIĘ SAMO

Gdzie jest i gdzie było

O próbie kradzieży

Jak ktoś je uderzy, albo zacznie holować

Gdy samoistnie wykryje usterkę

Co jeszcze potrafi Nasz Smart Car?

Ponadto Wi-Fi może zaopatrzyć w Internet wszystkich pasażerów!

samsung s8

CZEGO POTRZEBUJESZ,
ŻEBY TWÓJ SAMOCHÓD
STAŁ SIĘ SMART?

AUTO

Sprawdź, czy Twój samochód jest kompatybilny z urządzeniem Smart Car.

SPRAWDŹ AUTO

APLIKACJA MOBILNA

Pobierz aplikację za darmo ze sklepu App Store lub Google Play. Nie musisz być Klientem T-Mobile.

PORT OBD

Sam bez trudu podłączasz Smart Car. Upewnij się, że Twój samochód ma gniazdo diagnostyczne.

ZOBACZ WIĘCEJ

1

Klienci indywidualni

Klienci biznesowi

Umowa na 24 miesiące

29,99

miesięcznie

ZAMÓW TERAZ

Interneti

10 GB

Aplikacja Mobilna
T-Mobile Tracker

Urządzenie LTE OBD

NAJCZĘŚCIEJ
ZADAWANE PYTANIA

Jak działa funkcja SOS w Smart Car?


Funkcja SOS wysyła wstępnie zdefiniowaną wiadomość ze współrzędnymi GPS do maksymalnie 5 kontaktów. Ustawienie kontaktów: Ustawienia > Konto > Kontakty SOS. Jeśli to konieczne, po prostu użyj przycisku SOS na głównej stronie aplikacji.

Czy mogę połączyć historię dwóch samochodów w jedną korzystając z aplikacji Smart Car?


Tak, możesz znaleźć tę funkcję w Ustawienia ˃ Samochody.

Jak usunąć samochód z aplikacji, którego nie chcę już używać z Smart Car


W aplikacji w sekcji Ustawienia wybierz konkretny pojazd, który chcesz usunąć.

  • Android - w prawym górnym rogu (oznaczonym jako trzy kropki) wybierz "Usuń samochód".
  • iOS - Funkcja usuwania samochodów znajduje się w dolnej części ekranu. Spowoduje to usunięcie samochodu z aplikacji, ale nie spowoduje usunięcia Urządzenia z konta. Możesz więc używać swojego urządzenia w innym samochodzie i przechowywać je pod Twoim nadzorem.

Jak mogę wyeksportować przejazdy do mojego komputera?


W aplikacji Smart Car w sekcji Ustawienia konta, można wyeksportować dziennik historii jako .csv i * .pdf na adres e-mail, pod którym zarejestrowano konto.

Czy powiadomienia Smart Car współpracuje ze Smart Watch?


Tak, zarówno zegarki Android, jak i usługa Apple Watch obsługują powiadomienia push, więc wyświetlają również powiadomienia z aplikacji Smart Car. Aby to zrobić włącz opcję w ustawieniach swojego telefonu.

Zapomniałem danych do logowania w aplikacji Smart Car, co mam zrobić?


Jeśli jesteś zalogowany w aplikacji, wyloguj się. Podczas logowania wybierz "Nie pamiętasz hasła?". Twój telefon lub adres e-mail będą prowadzić do strony, na której możesz ustawić nowe hasło do logowania. Następnie zaloguj się do aplikacji za pomocą nowego hasła.

Jak mogę udostępnić informacje o samochodzie moim najbliższym?


Możliwe są dwa warianty. Możesz udostępnić swoją bieżącą lokalizację za pomocą funkcji udostępniania lokalizacji, która jest dostępna na mapie w aplikacji Smart Car. Drugą opcją jest ściągnięcie aplikacji na inny telefon i zalogowanie się na to samo konto Smart Car na innym telefonie.

Czy mogę zwiększyć limit danych?


Nie, limit danych wynosi 10GB (lub 20GB w przypadku Klientów biznesowych). Możesz włączyć usługę Supernet Video, która umożliwia oglądanie video z popularnych serwisów bez pomniejszania paczki danych. Koszt usługi 5zł/miesiąc. (podlinkowanie do usługi Supernet Video http://www.t-mobile.pl/pl/supernetvideo )

Możesz włączyć usługę na dzwoniąc na infolinię T-Mobile 602 900 000 (opłata zgodna z taryfą operatora), lub w aplikacji Mój T-Mobile. Usługa dostępna w Polsce.

Gdzie mogę zmienić hasło dostępu do Wi-Fi?


Bezpośrednio w aplikacji Smart Car - wyłącz / włącz Wi-Fi, zmień hasło, zmień nazwę Wi-Fi.

Co stanie się stanie z usługą po wyczerpaniu limitu 10GB danych (lub 20GB w przypadku Klientów biznesowych)?


Wi-Fi nie zadziała, ale telematyka działa dalej. Oznacza to, że wszystkie funkcje Smart Car, z wyjątkiem sieci Wi-Fi, będą nadal dostępne.

Jakie telefony obsługują aplikację Smart Car?


Telefony z Androidem w wersji 5.0, lub wyższym z rejestracją w sklepie Play Store oraz iPhone z iOS 10.0 lub wyższym