Life is for sharing

TERAZ MOŻESZ!
netflix w prezencie
na rok
oglądaj teraz


Najlepsze seriale i filmy na wyciągnięcie ręki!

  • - Nawet 12 miesięcy bezpłatnego dostepu do zasobów NETFLIX
  • - Jakość HD do wykorzystania na 2 dowolnych urządzeniach
  • - Bezpieczna i wygodna płatność przez rachunek T-Mobile

NIE CZEKAJ, OGLĄDAJ!

OFERTA Z TELEFONEM

ROZMOWY BEZ LIMITU

SMS-Y I MMS-Y BEZ LIMITU

INTERNET BEZ LIMITU DANYCH

w prezencie na 12 miesięcy

od 70 zł miesięcznie
od 569 NA START

Samsung Galaxy S8

Samsung Galaxy S8
od 9 NA START

Samsung Galaxy A5

Samsung Galaxy A5
od 9 NA START

LG G6

Samsung Galaxy A5

FAQ

Kto może skorzystać z promocji Netflix w prezencie na 12 miesięcy za darmo?
Z promocji skorzystać mogą zarówno nowi jak i obecni klienci, którzy wybiorą ofertę „T-Mobile 1 – Bez limitu” z telefonem dostępną w wariantach DLA CIEBIE, DLA DUETU oraz DLA RODZINY. Wysokość opłaty miesięcznej nie ma znaczenia.
W jaki sposób aktywować bezpłatny dostęp do serwisu?
W celu aktywacji serwisu należy wejść na stronę www.netflix.t-mobile.pl (link można odnaleźć w sms dostarczonym przez T-Mobile) i postępować wg wskazanych tam informacji. Niezbędne jest także aktywowanie konta w ramach serwisu Netflix. Wszystkie czynności wykonuje się w ramach jednego procesu. Aktywacja promocji możliwa jest do dnia 31.08.2017 r.
Czy korzystanie z serwisu Netflix konsumuje paczkę danych dostępną w abonamencie?
Tak, korzystanie z serwisu wykorzystuje posiadaną paczkę danych, chyba że Klient ma aktywną usługę Supernet Video o której więcej można wiedzieć na stronie www.t-mobile.pl/pl/supernetvideo
Czy usługa jest płatna po okresie promocyjnym?
Tak, po okresie bezpłatnym. Jeśli klient nie zrezygnuje, automatycznie zostanie aktywowana płatna opcja – Plan Standardowy 2 ekrany + HD, w wysokości 43 PLN/mies.
Co jeśli jestem już użytkownikiem serwisu Netflix, czy mogę skorzystać z promocji? Czy muszę zakładać nowe konto?
Jeśli posiadasz już dostęp do serwisu możesz skorzystać z promocji, korzystając z obecnego konta. W zależności od wybranej promocji do twojego konta zostanie dodana kwota 516zł (odpowiadająca 12 abonamentom miesięcznych dla Planu standardowego 2 ekrany + HD). Z przyznanej kwoty pobierana będzie opłata na poczet przyszłych abonamentów. W przypadku gdy posiadasz inny plan to nie zostanie on zmieniony, a długość bezpłatnego okresu może ulec zmianie. W każdej chwili możesz zmienić swój rodzaj dostępu. Wszystkie te informacje znajdziesz w zakładce Moje konto, po zalogowanie się do serwisu Netflix.
Czy można zrezygnować z serwisu?
Tak. Z serwisu można zrezygnować w dowolnej chwili, zarówno przed końcem bezpłatnego, jak i w każdym momencie okresu płatnego.
Czy T-Mobile Polska S.A. odpowiada za obsługę klienta?
Tak, ale tylko w ramach dostępu do promocji, długości trwania okresu bezpłatnego, czy pobieranych płatności. Pozostałe kwestie (np. działanie serwisu) są odpowiedzialnością Netflixa
Czy klient biznesowy może skorzystać z promocji?
Nie oferta skierowana jest tylko do klienta indywidualnego. Informacje handlowe inne, niż Warunki Oferty Promocyjnej, przedstawione na stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. W przypadku różnic między informacjami na stronie internetowej, a tymi warunkami, pierwszeństwo mają te ostatnie.