Life is for sharing

NETFLIX
ZACZNIJ BEZPŁATNY MIESIĄC
oglądaj teraz


Najlepsze seriale i filmy na wyciągnięcie ręki!

  • - Pierwszy miesiąc za darmo
  • - Dostępna jakość Ultra HD do wykorzystania nawet na 4 dowolnych urządzeniach
  • - Bezpieczna i wygodna płatność przez rachunek T-Mobile

NIE CZEKAJ, OGLĄDAJ!

FAQ

Czy usługa posiada okres promocyjny?
Tak, nowy klient (taki, który nie posiadał wcześniej konta w serwisie) otrzymuje pierwszy miesiąc za darmo.
W jaki sposób aktywować dostęp do serwisu?
W celu aktywacji serwisu należy wejść na stronę www.fun.t-mobile.pl i postępować wg wskazanych tam informacji. Niezbędne jest także aktywowanie konta w ramach serwisu Netflix. Wszystkie czynności wykonuje się w ramach jednego procesu.
Czy usługa jest płatna po okresie promocyjnym?
Tak, jeśli Klient nie zrezygnuje przed zakończeniem okresu promocyjnego, zostanie automatycznie aktywowana płatna opcja zgodnie z wybranym przez Klienta planem:

• Plan Podstawowy: 1 ekran SD (oglądaj na jednym ekranie jednocześnie, w jakości SD) w wysokości 34 PLN/mies.
• Plan Standard: 2 ekrany HD (oglądaj na dwóch ekranach jednocześnie, w tym w jakości HD, jeśli jest dostępna) w wysokości 43 PLN/mies.
• Plan Premium: 4 ekrany HD/UHD 4K (oglądaj na czterech ekranach jednocześnie, w tym w jakości HD i UHD, jeśli jest dostępna) w wysokości 52 PLN/mies.
Czy korzystanie z serwisu Netflix konsumuje paczkę danych dostępną w abonamencie?
Tak, korzystanie z serwisu konsumuje posiadaną paczkę danych, chyba że Klient ma aktywną usługę Supernet Video, o której więcej można wiedzieć na stronie www.t-mobile.pl/pl/supernetvideo
Czy można zrezygnować z serwisu?
Tak, z serwisu można zrezygnować w dowolnej chwili, zarówno przed końcem bezpłatnego, jak i w każdym momencie okresu płatnego.
Czy T-Mobile Polska S.A. odpowiada za obsługę klienta?
Tak, ale tylko w ramach pobieranych płatności. Pozostałe kwestie (np. działanie serwisu) są odpowiedzialnością Netflix
Czy Klient ofert biznesowych może skorzystać z promocji?
Nie oferta skierowana jest tylko do klienta indywidualnego.
Inne często zadawane pytania dotyczące serwisu.
Pytania i odpowiedzi dotyczące serwisu Netflix znajdują się pod adresem help.netflix.com/pl/node/412 , wszystkie odpowiedzi są w języku polskim.
Czy Netflix oferuje pomoc techniczną?
Pomoc techniczna serwisu Netflix w języku polskim znajduje się pod adresem help.netflix.com/pl