Obsługa KlientaKupuj online

Kupuj online

 
  • Wygodnie i szybko

    Bez wychodzenia z domu,
    z bezpłatną dostawą kurierską.
  • Bezpiecznie

    Nowoczesne zabezpieczenia, szyfrowane, ochrona danych osobowych.
  • Korzystnie

    Najlepsze ceny produktów na rynku.
  • Wyjątkowo

    Specjalne oferty dostępne online.

Zobacz, jakie to proste i wygodne

  • Wybór ofertyWybierasz ofertę na T-Mobile.pl i zamawiasz ją w e-sklepie.
  • Potwierdzenie zamówieniaT-Mobile potwierdza e-mailem Twoje zamówienie.
  • Status przesyłkiMożesz na bieżąco monitorować status przesyłki na WWW.
  • Doręczenie zamówieniaPo 1-2 dniach kurier dostarcza zamówienie pod wskazany przez Ciebie adres.
  • Podpisanie umowy Sprawdzasz paczkę, podpisujesz dokumenty i cieszysz się zakupem.
  • Możliwość zwrotuJeśli jesteś klientem indywidualnym i zmienisz zdanie, możesz zwrócić zakup w ciągu 10 dni.

Więcej informacji o kupowaniu online

Zasady bezpieczeństwa w sklepie internetowym T-Mobile.pl

Sklep Internetowy T-Mobile spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa przechowywania Twoich danych osobowych, jak i transakcji których dokonujesz w sklepie.

Twoje dane osobowe będą wykorzystywane przez Sklep Internetowy T-Mobile jedynie w zakresie potrzebnym do obsługi transakcji w sklepie. Twoja zgoda na wykorzystanie i przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji transakcji pomoże w sprawnej komunikacji z obsługą sklepu. Pozwoli ona zawiadamiać Cię o statusie Twojego zamówienia, potwierdzić dostawę przesyłki, poinformować o wszelkich zmianach w naszej ofercie. W zakresie poufności danych osobowych wszystkie wewnętrzne procedury Sklepu Internetowego T-Mobile są zgodne z obowiązującym polskim prawem.

Twoje dane przekazywane są do Sklepu Internetowego T-Mobile przez Internet w formie zaszyfrowanej, przy użyciu protokołu SSL (Secure Socket Layer) ze 128-bitowym kluczem szyfrującym. W taki sam sposób szyfrowana jest całość informacji, które wymieniasz ze Sklepem Internetowym T-Mobile za pomocą Internetu.
Dodatkowym mechanizmem zwiększającym bezpieczeństwo korzystania ze Sklepu Internetowego T-Mobile jest identyfikacja połączenia Twojego komputera ze sklepem za pomocą unikalnych plików typu "cookie". Podnosi to bezbłędność identyfikacji unikalnej sesji (połączenia) komputera Klienta ze sklepem. Dlatego aby korzystać ze Sklepu Internetowego T-Mobile przez Internet ustaw właściwie swoją przeglądarkę w ten sposób, by przyjmowała pliki tego typu.

Przeglądarka Internet Explorer 5.x
Menu Narzędzia / Opcje internetowe / zakładka Zabezpieczenia / wybierz: Strefa zawartości sieci Web Internet / "Poziom niestandardowy" / Wybierz opcję Cookies / Włącz: Zezwalaj na pliki cookie dla jednej sesji (nie przechowywane) / OK.

Przeglądarka Internet Explorer 6.x
Menu Narzędzia / Opcje Internetowe / zakładka Privacy (Prywatność) / Wybierz poziom zabezpieczeń następnie "Advanced" (Zaawansowane)/ Włącz opcję "Override automatic cookie handling" (Zastąp automatyczną obsługę plików cookie) / Włącz opcję "Always allow session cookies" (Zawsze zezwalaj na pliki cookie dotyczące sesji)/ OK.

Przeglądarka Netscape Navigator 4.7x
Menu Edit / Preferences / Advanced / Accept only cookies that get send back to originating server" lub "Accept all cookies" / OK.
Dane technologiczne - adresy IP, zbierane ze względów administracyjnych i statystycznych. Dane te nie pozwalają nam zidentyfikować pojedynczego użytkownika - na przykład Ciebie i nie mają żadnego związku z danymi osobowymi, powierzonymi nam przez Ciebie.

Pliki "cookies" - małe pliki tekstowe, które Sklep Internetowy T-Mobile zapisuje na Twoim dysku komputera. System wykorzystuje Cookies do poprawnej i wiarygodnej identyfikacji połączenia Twojego komputera ze Sklepem (unikalna sesja).

Dane identyfikacyjne - czyli po prostu imię, nazwisko, adres zamieszkania lub inny adres pocztowy, adres e-mail, numer telefonu, numer PESEL (przy zakupie SIM) itp.
  • Informacje te zbieramy wyłącznie za Twoją zgodą. Są niezbędne aby dokonać zakupu w naszym sklepie lub wysyłania informacji pomocniczych (np. potwierdzeń zamówienia) i wykorzystywane tylko do tego celu. Nigdy nie udostępniamy tych danych firmom i osobom trzecim.
  • {C}{C}{C}{C}{C}{C}{C}{C}{C}
Dane przechowujemy w naszej bazie zabezpieczonej przed dostępem niepowołanych osób wg zaleceń ustawy o Ochronie Danych Osobowych na trzecim, najwyższym poziomie bezpieczeństwa (nie dotyczy to plików "cookies" - ochrona ich jest indywidualną sprawą użytkownika).

  • do ochrony danych istnieją odpowiednie procedury Zasad bezpieczeństwa
  • procedury pozwalają na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie osobom, którym jest to niezbędne do wykonywania pracy (np. konsultanci Call Center).
  • informacje są przechowywane w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko ich ujawnienia, modyfikacji, zniszczenia lub utraty.
  • zabezpieczamy dane fizycznie (np. przed awarią sprzętu), jak i elektronicznie (np. przed atakiem hackera lub dostępem niepowołanych osób).
  • nie udostępniamy Twoich danych firmom i osobom trzecim nie zaangażowanym w proces obsługi Sklepu Internetowego T-Mobile.
  • nie gromadzimy numerów kart kredytowych i numerów kont bankowych. Informacja o numerze karty lub konta jest wprowadzana i przetwarzana bezpośrednio w firmach lub bankach, zajmujących się obciążaniem kart kredytowch lub obsługą kont bankowych, z pominięciem Sklepu Internetowego T-Mobile. Dane te są przesyłane bezpiecznym protokołem SSL, a ich przetwarzanie odbywa się na zewnętrznych, bezpiecznych serwerach, przeznaczonych tylko do tego celu.

Przed zamówieniem:

  • W naszym sklepie klient może zamówić produkty T-Mobile w najlepszych dostępnych na rynku cenach.
  • Niektóre oferty i produkty są dostępne tylko w sklepie internetowym.
  • Zamówienia można dokonać szybko i bez wychodzenia z domu.
  • Dodatkowo w każdej chwili można skontaktować się z naszymi konsultantami, którzy odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące działania naszego sklepu lub statusu Twojego zamówienia.
Sklep internetowy T-Mobile jest chroniony zgodnie z najnowszymi standardami w zakresie ochrony tego typu serwisów. Jego bezpieczeństwo w zakresie zabezpieczeń szyfrowanych jest certyfikowane przez VeriSign Secured, a polityka ochrony danych osobowych jest prowadzona według zaleceń ustawy o Ochronie Danych Osobowych na najwyższym, trzecim stopniu ochrony danych.
Zgodnie z Regulaminem o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych: "Hasło abonenckie" to kod cyfrowo-literowy składający się z minimum 6, a maksimum 20 znaków, przy pomocy którego Abonent lub Użytkownik jest identyfikowany i przy pomocy którego może zamawiać dodatkowe usługi lub rezygnować z niektórych usług.
Przy zakupie taryfy Biznes wymagamy przesłania faksem określonych dokumentów. Na podstawie danych w nich zawartych jest przygotowywana Umowa o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych. Wcześniejsze wysłanie faksem dokumentów znacznie przyspiesza proces przygotowania Umowy, oszczędza czas w wypadku niekompletności lub niepoprawności dokumentów.
  1. Przygotowanie kserokopii dowodu osobistego
    dowód osobisty nowego wzoru - należy wykonać kserokopie obu stron dowodu. W przypadku zmiany miejsca stałego pobytu należy wykonać kserokopię dokumentu potwierdzającego nowe miejsce zameldowania - dokument taki wydany przez Oddział Ewidencji Ludności Urzędu Gminy ważny jest nie dłużej niż 2 miesiące od daty wystawienia
  2. Jakie legitymacje emeryta lub rencisty są honorowane podczas zamówienia aktywacji?
    Honorujemy tylko i wyłącznie legitymacje wydane przez ZUS od roku 2006 oraz legitymacje, tzw. resortowe (wydawane przez MON, MSWiA, a także dla byłych sędziów i prokuratorów)

Po zamówieniu:

Jeżeli zechcesz dokonać zmiany w złożonym zamówieniu, prosimy o kontakt z numerem +48602900110 lub +48224133322 (opłata za połączenie zgodnie z Twoją taryfą). Konsultant pomoże Ci w dokonaniu zmiany.
Status zamówienia można sprawdzć na bieżąco w koncie Mój T-Mobile. Jeżeli nie masz jeszcze konta, zarejestruj się.
Towary oferowane w sklepie posiadają różny okres gwarancji, który jest określany przez producenta towaru. Lista punktów realizujących naprawy gwarancyjne jest zawarta w instrukcji każdego sprzedawanego towaru. Aparaty telefoniczne można także oddawać do naprawy do Sklepów T-Mobile. Wszelkie koszty związane z przesyłaniem reklamowanych produktów do serwisu są pokrywane przez T-Mobile Polska S.A. Z magazynu T-Mobile Polska S.A. aktualnie niektóre telefony wychodzą bez wypełnionej karty gwarancyjnej. Warunkiem skorzystania z gwarancji w takim wypadku jest przedstawienie dowodu zakupu (faktura) wraz z oryginalną kartą gwarancyjną.
  • Certyfikat "Użyteczny sklep" dla T-Mobile.pl

    Wysoka jakość i użyteczność naszego sklepu online została
    potwierdzona certyfikatem "Użyteczny sklep"

    Sprawdź

Dokumenty do pobrania

  • Regulamin

    Regulamin korzystania ze strony internetowej t-mobile.pl oraz niektórych serwisów z nim związanych

Nie możesz odczytać pliku - kliknij tutaj i ściągnij bezpłatny program Adobe Reader.