Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami

Obsługa Klienta
602 900 000

Złożenie zamówienia
608 900 110

(opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

Zostaw numer - oddzwonimy

  • Obsługa klienta
  • Przedłużenie umowy
  • Nowa umowa

Wybierz temat, który Cię interesuje

  • Obsługa klienta
  • Płatności
  • Pomoc techniczna
  • MIX i Na kartę

Jak mogę włączyć roaming, by korzystać z telefonu za granicą?

Usługa roamingu aktywowana jest automatycznie, gdy opłacisz 3 faktury miesięczne. Aktywność usługi możesz sprawdzić samodzielnie w serwisie internetowym iBOA w zakładce Usługi.

Dowiedz się więcej

Jak mogę sprawdzić liczbę minut pozostałą do wykorzystania w danym cyklu rozliczeniowym?

Najprostszym sposobem jest sprawdzenie w serwisie internetowym iBOA lub za pomocą mobilnej aplikacji MiBOA. Jeżeli nie masz dostępu do Internetu, możesz zadzwonić na numer 602963 (opłata za połączenie zgodna z Twoją taryfą) – automatyczny system poda Ci bieżące koszty oraz liczbę pozostałych minut. Możesz również wybrać z klawiatury telefonu bezpłatny kod *1003, a telefon wyświetli Ci oczekiwaną informację.

Jak mogę sprawdzić limit wykorzystanych danych?

Najprostszym sposobem jest sprawdzenie w serwisie internetowym iBOA lub za pomocą mobilnej aplikacji MiBOA. Prezentowane tam dane uwzględniają rzeczywistą taryfikację oraz cykl rozliczeniowy danej umowy.

Większość aplikacji do obsługi połączenia posiada własny licznik danych – nie polecamy sugerować się pokazywanymi tam informacjami ze względu na to, że prezentowane tam dane nie są zgodne z Twoim cyklem rozliczeniowym. Pamiętaj, że limit danych odnawia się w dniu wystawienia faktury (czyli w dniu początku cyklu rozliczeniowego), a nie pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego.

Jeżeli nie masz dostępu do Internetu, możesz zadzwonić na numer 602963 (opłata za połączenie zgodna z Twoją taryfą) – automatyczny system poda Ci bieżące koszty oraz poziom wykorzystania pakietu danych. Możesz również wybrać z klawiatury telefonu bezpłatny kod *100#, a telefon wyświetli Ci oczekiwaną informację.

Co mam zrobić, żeby przenieść numer do T-Mobile?

Zlecenie przeniesienia numeru do T-Mobile możesz złożyć podczas składania zamówienia na interesującą Cię ofertę:

  • przez Internet
  • pod numerem 602900000 (opłata za połączenie zgodna z Twoją taryfą)
  • w sklepie T-Mobile

Dowiedz się więcej



Numery telefonów

Biuro Obsługi Abonenta Klientów posiadających abonament w T-Mobile

Biuro Obsługi Abonenta
dla użytkowników posiadających abonament w T-Mobile 602 900 dla użytkowników wszystkich sieci 602 900 000 dla telefonów stacjonarnych (22) 413 69 96

Infolinia Handlowa T-Mobile

dla telefonów komórkowych (22) 413 33 10 telefony stacjonarne 801 202 602

Dział Obsługi Klientów Korporacyjnych

dla telefonów komórkowych i stacjonarnych 604 604 604

Biuro numerów T-Mobile

dla telefonów komórkowych (22) 413 33 10 telefony stacjonarne 801 202 602


opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą

Kiedy otrzymam pierwszą fakturę?

Pierwsza faktura wystawiana jest kilka dni po podpisaniu umowy – pierwszego dnia najbliższego cyklu rozliczeniowego, do którego Twój numer zostanie przypisany automatycznie. Informację o wysokości wystawionej faktury możesz otrzymywać co miesiąc dzięki bezpłatnej usłudze SMS Finansowy.

Dowiedz się więcej

Dlaczego moja pierwsza faktura jest na kwotę wyższą, niż wybrany przeze mnie poziom opłaty miesięcznej?

Pierwsza wystawiona faktura jest zawsze nieco wyższa, ponieważ zawiera:
a) abonament miesięczny za usługi, który naliczany jest zawsze za miesiąc do przodu (od daty wystawienia faktury) oraz
b) wyrównanie abonamentu, czyli proporcjonalnie wyliczona część za pierwsze dni Twojej umowy: od daty aktywacji usług do dnia wystawienia faktury

Jest to sytuacja jednorazowa.
Na pierwszej fakturze może pojawić się również opłata aktywacyjna, której wysokość zależy od wybranej przez Ciebie oferty. Jest to opłata jednorazowa.

Na fakturze mam naliczoną opłatę za ratę sprzętową – co to jest?

Przy podpisaniu umowy płacisz opłatę startową – pierwszą ratę ceny wybranego sprzętu. Reszta ceny sprzętu jest spłacana w kolejna ratach miesięcznych. Twój abonament jest pomniejszony o kwotę raty przez cały okres spłaty rat, po tym czasie opłata abonamentowa wzrasta o wartość raty. A zatem przez cały czas trwania umowy Twoje miesięczne zobowiązanie pozostaje na takim samym poziomie.

Suma Twojego miesięcznego zobowiązania (rata/raty + opłata za usługi telekomunikacyjne) jest umieszczona na druku do zapłaty dołączonym do faktury miesięcznej.

Dowiedz się więcej

W jaki sposób mogę Was powiadomić o fakturze opłaconej po terminie?

Jeżeli masz aktywne połączenia wychodzące, wystarczy, że wyślesz ze swojego telefonu bezpłatnego SMS-a o treści TAK na numer 80155.

Możesz również skorzystać z formularza kontaktowego w serwisie internetowym iBOA.

Czy mogę otrzymywać bezpłatną informację o wysokości wystawionej faktury?

Oczywiście, dzięki bezpłatnej usłudze SMS finansowy. W ciągu maksymalnie 48 godzin od wystawienia faktury otrzymujesz wiadomość, która zawiera: kwotę do zapłaty, numer faktury oraz termin płatności.

Usługę możesz włączyć samodzielnie w serwisie internetowym iBOA.

Dowiedz się więcej



Obsługa płatności abonenckich
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00 pod poniższymi numerami telefonów.

Z telefonu sieci T-Mobile

608 966

Z telefonów innych sieci i stacjonarnych

608 966 000


opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą

Jak aktywować kartę SIM?

W przypadku zakupu nowego numeru abonamentowego Twoja karta SIM aktywowana jest automatycznie. Jeżeli karta nie działa od razu po zakupie, wystarczy co jakiś czas wyłączyć i włączyć telefon i sprawdzić, czy na Twoim telefonie pojawił się poziom sygnału. W przypadku przedłużenia umowy, nową kartę SIM możesz aktywować, wysyłając ze starej karty smsa o treści A pod bezpłatny numer 80996, a następnie zmieniając kartę w telefonie.

Zablokowany PIN - nie pamiętam kodu PUK

Kod PUK znajduje się wśród kompletu dokumentów otrzymanych razem kartą SIM. W przypadku zagubienia tych dokumentów najwygodniejszym sposobem na odzyskanie kodu PUK jest kontakt telefoniczny z nami:

dla karty abonamentowej Biuro Obsługi Abonenta 602 900 000 (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą; czynne całodobowo)
dla T-Mobile na kartę z telefonu T-Mobile na kartę *9602 (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą; czynne całodobowo)
dla T-Mobile na kartę z innego telefonu 602 960 200 (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą; czynne całodobowo)

Informacje o kodzie PUK można też uzyskać podczas wizyty w punkcie sprzedaży sieci T-Mobile.

Karta SIM została zablokowana błędnie wpisywanym PIN-em. Nie mam kodu PUK – co robić?

Jeżeli zdarzy Ci się 3-krotne błędne wpisanie kodu PIN, telefon poprosi Cię o podanie kodu PUK. Kod PUK możesz znaleźć w książeczce, w której znajdowała się kod PIN. Możesz również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Abonenta pod numerem 602900000 (opłata za połączenie zgodna z Twoją taryfą). Przed kontaktem upewnij się, że pamiętasz hasło abonenckie ustalone przy podpisaniu Umowy (możesz je sprawdzić na Umowie). Wpisz kod PUK do telefonu. Następnie wpisz nowy PIN i potwierdź wybór, wpisując go ponownie. Po tej operacji telefon zostanie odblokowany.

Mój numer nie wyświetla się osobom, do których dzwonię. Jak to zmienić?

Usługą prezentacji Twojego numeru możesz zarządzać samodzielnie w serwisie internetowym iBOA.

Dowiedz się więcej

Jak mogę zarządzać pocztą głosową mojego numeru?

Poczta głosowa jest aktywowana automatycznie każdemu nowemu Klientowi. Posiadanie usługi poczty głosowej jest bezpłatne. Jeżeli nie potrzebujesz korzystać z usługi – nie chcesz, żeby poczta zgłaszała się dzwoniącym do Ciebie osobom – wystarczy, że z klawiatury swojego telefonu wybierzesz kod ##002# i potwierdzisz zieloną słuchawką. Zmiana jest bezpłatna.

Dowiedz się więcej



Potrzebujesz pomocy w konfiguracji lub obsłudze telefonu, tabletu lub komputera?
Tech Desk to serwis telefoniczny w ramach którego możesz uzysakć pomoc od dedykowanych specjalistów. Pomożemy Ci również w sytuacji, gdy Twój sprzęt nie został zakupiony w T-Mobile.

Z telefonu sieci T-Mobile

*7242 (2.46 zł brutto/minuta)

Z telefonów komórkowych innych sieci

708 477 242 (2.58 zł brutto/minuta)

Numery i kody Mix i Na kartę

Dla każdego Użytkownika T-Mobile na kartę są dostępne następujące numery służące do obsługi konta:

*9898

służy do uzupełniania konta, sprawdzania jego stanu oraz daty ważności. Polączenie z serwisem automatycznie jest bezpłatne z terenu Polski. Dodatkowa opłata za sprawdzanie stanu konta wynosi 0,04 zł z VAT

*9602

Biuro Obsługi Użytkownika. Dla użytkowników T-Mobile na kartę (taryfa Frii) połączenie jest płatne od samego początku- 1,00 zł za każdą rozpoczętą minutę połączenia. Dodatkowo 0,04 zł za każdorazowy wybór opcji sprawdzenia stanu konta w Serwisie Automatycznym. Dla pozostałych Użytkowników T-Mobile na kartę oraz Abonentów Mix -Serwis Automatyczny jest bezpłatny na terenie Polski. Po wyborze opcji połączenia z Konsultantem Biura Obsługi Użytkownika naliczana jest opłata w wysokości 2,44 zł z VAT za połączenie. Dodatkowo, dla Użytkowników T-Mobile na kartę, opłata za każdorazowy wybór opcji sprawdzenia stanu konta w Serwisie Automatycznym wynosi 0,04 zł z VAT. Biuro Obsługi Użytkownika jest czynne całodobowo.

602 960 200

Biuro Obsługi Użytkownika - dla Abonentów Mix połączenie z serwisem automatycznym jest bezpłatne na terenie Polski. Po wyborze opcji połączenia z Konsultantem Biura Obsługi Użytkownika naliczana jest opłata w wysokości 2,44 zł z VAT za połączenie. Dla użytkowników T-Mobile na kartę (taryfa Frii) połączenie z serwisem automatycznym jest płatne od samego początku- 1,00 zł za każdą rozpoczętą minutę połączenia. Dodatkowo 0,04 zł za każdorazowy wybór opcji sprawdzenia stanu konta w Serwisie Automatycznym. Dla pozostałych Użytkowników T-Mobile na kartę - Serwis Automatyczny jest bezpłatny na terenie Polski. Po wyborze opcji połączenia z Konsultantem Biura Obsługi Użytkownika naliczana jest opłata w wysokości 2,44 zł z VAT za połączenie. Dodatkowo, dla Użytkowników T-Mobile na kartę, opłata za każdorazowy wybór opcji sprawdzenia stanu konta wynosi 0,04 zł z VAT. Biuro Obsługi Użytkownika jest czynne całodobowo.

Jak sprawdzić stan konta T-Mobile na Kartę oraz Mix

Sposób 1.

Sprawdź online na nakarte.t-mobile.pl

Sposób 2.

Użyj kodu ekspresowego (bezpłatnie)

*101#

Sposób 3.

Zadzwoń pod numer (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

*9602

Sprawdzenie stanu T-Mobile jednostek możliwe jest poprzez:

Sposób 1.

Sprawdź online na nakarte.t-mobile.pl

Sposób 2.

Użyj kodu ekspresowego (bezpłatnie)

*102#

Sposób 3.

Zadzwoń pod numer (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

*9602

Jak doładować konto numeru?

Dla Twojej wygody przygotowaliśmy szereg możliwości doładowania konta T-Mobile na Kartę.

Dowiedz się więcej

W jaki sposób mogę wygodnie zarządzać kontem mojego numeru?

MiBOA to mobilne biuro obsługi Klienta dostępne z poziomu Twojego telefonu, tableta lub laptopa.
Dzięki www.miboa.pl:

  • Bezpłatnie sprawdzisz stan swojego konta i je doładujesz
  • Aktywujesz usługi dodatkowe i sprawdzisz poziom zużycia
  • Zmienisz obecną taryfę na Frii
Jeśli posiadasz urządzenie z systemem operacyjnym Android lub iOS, możesz pobrać aplikację MiBOA ze sklepu Google Play™ lub AppStore™.

Dowiedz się więcej

Czy mogę dokupić dodatkowy pakiet internetowy?

Jeżeli potrzebujesz więcej Internetu, możesz dokupić dodatkowy pakiet danych dopasowany do Twoich potrzeb.

Dowiedz się więcej

Na czym polega usługa Doładuj z abonamentu?

Dzięki usłudze Doładuj z abonamentu w prosty sposób doładujesz konto bliskiej osoby korzystającej z telefonu na kartę.

Szczegóły usługi



Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Zadzwoń

Biuro Obsługi Użytkownika T-Mobile na kartę i Abonentów Mix

Biuro Obsługi Użytkownika T-Mobile
dla użytkowników T-Mobile na kartę i Abonentów Mix *9602 dla użytkowników wszystkich sieci 602 960 200

Infolinia Handlowa T-Mobile

dla telefonów komórkowych (22) 413 33 10 telefony stacjonarne 801 202 602

Biuro numerów T-Mobile

dla telefonów komórkowych (22) 413 33 10 telefony stacjonarne 801 202 602


opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą

Mapa salonów i sklepów

Wyszukaj salon

Mapa zasięgu

Sprawdź

Napisz do nas