Kontakt

Kontakt

Chcesz do nas napisać?
Zaloguj się do swojego konta i skorzystaj
z formularza kontaktowego.

Pobierz aplikację mobilną


Google playApp StoreWindows Store
 

Potrzebujesz pomocy?
Zobacz najczęstsze pytania naszych klientów


Najprostszym sposobem jest sprawdzenie w serwisie internetowym iBOA lub za pomocą mobilnej aplikacji Mój T-Mobile. Jeżeli nie masz dostępu do Internetu, możesz zadzwonić na numer 602963 (opłata za połączenie zgodna z Twoją taryfą) – automatyczny system poda Ci bieżące koszty oraz liczbę pozostałych minut. Możesz również wybrać z klawiatury telefonu bezpłatny kod *1003, a telefon wyświetli Ci oczekiwaną informację.

Najprostszym sposobem jest sprawdzenie w serwisie internetowym iBOA lub za pomocą mobilnej aplikacji Mój T-Mobile. Prezentowane tam dane uwzględniają rzeczywistą taryfikację oraz cykl rozliczeniowy danej umowy.

Większość aplikacji do obsługi połączenia posiada własny licznik danych – nie polecamy sugerować się pokazywanymi tam informacjami ze względu na to, że prezentowane tam dane nie są zgodne z Twoim cyklem rozliczeniowym. Pamiętaj, że limit danych odnawia się w dniu wystawienia faktury (czyli w dniu początku cyklu rozliczeniowego), a nie pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego.

Jeżeli nie masz dostępu do Internetu, możesz zadzwonić na numer 602963 (opłata za połączenie zgodna z Twoją taryfą) – automatyczny system poda Ci bieżące koszty oraz poziom wykorzystania pakietu danych. Możesz również wybrać z klawiatury telefonu bezpłatny kod *100#, a telefon wyświetli Ci oczekiwaną informację.

Zlecenie przeniesienia numeru do T-Mobile możesz złożyć podczas składania zamówienia na interesującą Cię ofertę:

  • przez Internet
  • pod numerem 602900000 (opłata za połączenie zgodna z Twoją taryfą)
  • w sklepie T-Mobile
Dowiedz się więcej

Numery telefonu

  • Infolinia Handlowa
    T-Mobile

    dla telefonów komórkowych
    (22) 413 33 10
    telefony stacjonarne
    801 202 602
    (opłata za połączenie zgodna
    z posiadaną taryfą)

  • Biuro Obsługi Abonenta

    dla telefonów komórkowych
    602 900 000
    Sprawdź dostępność konsultantów
    telefony stacjonarne
    (22) 413 69 96
    (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą czynne całodobowo)

  • Biuro numerów T-Mobile

    dla klientów T-Mobile
    *42913
    dla wszystkich sieci
    602 913 000
    (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

Potrzebujesz pomocy?
Zobacz najczęstsze pytania naszych klientów


Pierwsza wystawiona faktura jest zawsze nieco wyższa, ponieważ zawiera:

    a) abonament miesięczny za usługi, który naliczany jest zawsze za miesiąc do przodu (od daty wystawienia faktury) oraz
    b) wyrównanie abonamentu, czyli proporcjonalnie wyliczona część za pierwsze dni Twojej umowy: od daty aktywacji usług do dnia wystawienia faktury

Jest to sytuacja jednorazowa.

Na pierwszej fakturze może pojawić się również opłata aktywacyjna, której wysokość zależy od wybranej przez Ciebie oferty. Jest to opłata jednorazowa.

Przy podpisaniu umowy płacisz opłatę startową – pierwszą ratę ceny wybranego sprzętu. Reszta ceny sprzętu jest spłacana w kolejna ratach miesięcznych. Twój abonament jest pomniejszony o kwotę raty przez cały okres spłaty rat, po tym czasie opłata abonamentowa wzrasta o wartość raty. A zatem przez cały czas trwania umowy Twoje miesięczne zobowiązanie pozostaje na takim samym poziomie.

Suma Twojego miesięcznego zobowiązania (rata/raty + opłata za usługi telekomunikacyjne) jest umieszczona na druku do zapłaty dołączonym do faktury miesięcznej.
 

Dowiedz się więcej

Jeżeli masz aktywne połączenia wychodzące, wystarczy, że wyślesz ze swojego telefonu bezpłatnego SMS-a o treści TAK na numer 80155.

Możesz również skorzystać z formularza kontaktowego w serwisie internetowym iBOA.

Oczywiście, dzięki bezpłatnej usłudze SMS finansowy. W ciągu maksymalnie 48 godzin od wystawienia faktury otrzymujesz wiadomość, która zawiera: kwotę do zapłaty, numer faktury oraz termin płatności.

Usługę możesz włączyć samodzielnie w serwisie internetowym iBOA.

Dowiedz się więcej

Obsługa płatności abonenckich

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00 pod poniższymi numerami telefonów.



z telefonu sieci T-Mobile
608 966
(opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

z telefonów innych sieci i stacjonarnych
608 966 000
(opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

 

Potrzebujesz pomocy?
Zobacz najczęstsze pytania naszych klientów


Kod PUK znajduje się wśród kompletu dokumentów otrzymanych razem kartą SIM. W przypadku zagubienia tych dokumentów najwygodniejszym sposobem na odzyskanie kodu PUK jest kontakt telefoniczny z nami:
dla karty abonamentowej Biuro Obsługi Abonenta
602 900 000
(opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą; czynne całodobowo)
dla T-Mobile na kartę z telefonu T-Mobile na kartę
*9602
(opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą; czynne całodobowo)
dla T-Mobile na kartę z innego telefonu
602 960 200
(opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą; czynne całodobowo)

Informacje o kodzie PUK można też uzyskać podczas wizyty w punkcie sprzedaży sieci T-Mobile.

Jeżeli zdarzy Ci się 3-krotne błędne wpisanie kodu PIN, telefon poprosi Cię o podanie kodu PUK. Kod PUK możesz znaleźć w książeczce, w której znajdowała się kod PIN. Możesz również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Abonenta pod numerem 602900000 (opłata za połączenie zgodna z Twoją taryfą). Przed kontaktem upewnij się, że pamiętasz hasło abonenckie ustalone przy podpisaniu Umowy (możesz je sprawdzić na Umowie). Wpisz kod PUK do telefonu. Następnie wpisz nowy PIN i potwierdź wybór, wpisując go ponownie. Po tej operacji telefon zostanie odblokowany.

Poczta głosowa jest aktywowana automatycznie każdemu nowemu Klientowi. Posiadanie usługi poczty głosowej jest bezpłatne. Jeżeli nie potrzebujesz korzystać z usługi – nie chcesz, żeby poczta zgłaszała się dzwoniącym do Ciebie osobom – wystarczy, że z klawiatury swojego telefonu wybierzesz kod ##002# i potwierdzisz zieloną słuchawką. Zmiana jest bezpłatna.

Dowiedz się więcej

Potrzebujesz pomocy w konfiguracji lub obsłudze telefonu, tabletu lub komputera?

Tech Desk to serwis telefoniczny w ramach którego możesz uzysakć pomoc od dedykowanych specjalistów.
Pomożemy Ci również w sytuacji, gdy Twój sprzęt nie został zakupiony w T-Mobile.



z telefonu sieci T-Mobile
*7242
(2.46 zł brutto/minuta)

z telefonów komórkowych innych sieci
708 477 242
(2.58 zł brutto/minuta)

 

Potrzebujesz pomocy?
Zobacz najczęstsze pytania naszych klientów


Dla Twojej wygody przygotowaliśmy szereg możliwości doładowania konta T-Mobile na Kartę.

Dowiedz się więcej

MiBOA to mobilne biuro obsługi Klienta dostępne z poziomu Twojego telefonu, tableta lub laptopa.

Dzięki www.miboa.pl:



  • Bezpłatnie sprawdzisz stan swojego konta i je doładujesz
  • Aktywujesz usługi dodatkowe i sprawdzisz poziom zużycia
  • Zmienisz obecną taryfę na Frii


Jeśli posiadasz urządzenie z systemem operacyjnym Android lub iOS, możesz pobrać aplikację MiBOA ze sklepu Google Play™ lub AppStore™.

 

Dowiedz się więcej

Jeżeli potrzebujesz więcej Internetu, możesz dokupić dodatkowy pakiet danych dopasowany do Twoich potrzeb.

Dowiedz się więcej

Dzięki usłudze Doładuj z abonamentu w prosty sposób doładujesz konto bliskiej osoby korzystającej z telefonu na kartę.

Szczegóły usługi

Numery i kody Mix i Na kartę

Dla każdego Użytkownika T-Mobile na kartę są dostępne następujące numery służące do obsługi konta:


  • *9898
    służy do uzupełniania konta, sprawdzania jego stanu oraz daty ważności. Polączenie z serwisem automatycznie jest bezpłatne z terenu Polski. Dodatkowa opłata za sprawdzanie stanu konta wynosi 0,04 zł z VAT;

  • *9602
    Biuro Obsługi Użytkownika. Dla użytkowników T-Mobile na kartę (taryfa Frii) połączenie jest płatne od samego początku- 1,00 zł za każdą rozpoczętą minutę połączenia. Dodatkowo 0,04 zł za każdorazowy wybór opcji sprawdzenia stanu konta w Serwisie Automatycznym. Dla pozostałych Użytkowników T-Mobile na kartę oraz Abonentów Mix -Serwis Automatyczny jest bezpłatny na terenie Polski. Po wyborze opcji połączenia z Konsultantem Biura Obsługi Użytkownika naliczana jest opłata w wysokości 2,44 zł z VAT za połączenie. Dodatkowo, dla Użytkowników T-Mobile na kartę, opłata za każdorazowy wybór opcji sprawdzenia stanu konta w Serwisie Automatycznym wynosi 0,04 zł z VAT.
    Biuro Obsługi Użytkownika jest czynne całodobowo.
    Sprawdź dostępność konsultantów

  • 602 960 200
    Biuro Obsługi Użytkownika - dla Abonentów Mix połączenie z serwisem automatycznym jest bezpłatne na terenie Polski. Po wyborze opcji połączenia z Konsultantem Biura Obsługi Użytkownika naliczana jest opłata w wysokości 2,44 zł z VAT za połączenie. Dla użytkowników T-Mobile na kartę (taryfa Frii) połączenie z serwisem automatycznym jest płatne od samego początku- 1,00 zł za każdą rozpoczętą minutę połączenia. Dodatkowo 0,04 zł za każdorazowy wybór opcji sprawdzenia stanu konta w Serwisie Automatycznym.
    Dla pozostałych Użytkowników T-Mobile na kartę - Serwis Automatyczny jest bezpłatny na terenie Polski. Po wyborze opcji połączenia z Konsultantem Biura Obsługi Użytkownika naliczana jest opłata w wysokości 2,44 zł z VAT za połączenie. Dodatkowo, dla Użytkowników T-Mobile na kartę, opłata za każdorazowy wybór opcji sprawdzenia stanu konta wynosi 0,04 zł z VAT.
    Biuro Obsługi Użytkownika jest czynne całodobowo.
    Sprawdź dostępność konsultantów

  • Adres siedziby

    T-Mobile Polska S.A.
    ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa

    KRS 0000391193
    REGON 011417295
    NIP 526-10-40-567

    Kapitał zakładowy 471 mln złotych,
    kapitał wpłacony w całości

  • Mapy salonów i sklepów

    Umów się na spotkanie w wybranym
    sklepie T-Mobile

    Więcej
  • Mapa zasięgu

    Sprawdź zasięg T-Mobile, najnowocześniejszej
    sieci komórkowej w Europie

    Więcej
  • Centrala Telefoniczna sieci T-Mobile

    (22) 413 60 00

    (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

 

Dostępność numeru:

Chcesz do nas napisać?
Zaloguj się do swojego konta i skorzystaj
z formularza kontaktowego.

Przejdź do iBOA