Kontakt

Kontakt

  • Przez Internet

    Internetowy system informacji i obsługi Abonenta
    przejdź do iBOA

    Internetowy system informacji i obsługi Klientów
    T-Mobile na kartę oraz Mix 
    przejdź do T-Mobile na kartę

    Zaloguj się do swojego konta i skorzystaj z opcji
    "Formularz kontaktowy".

  • Adres siedziby

    T-Mobile Polska S.A.
    Siedziba: ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa

    KRS 0000391193
    REGON 011417295
    NIP 526-10-40-567

    Kapitał zakładowy 471 mln złotych,
    kapitał wpłacony w całości

Numery telefonu

  • Infolinia Handlowa T-Mobile

    dla telefonów komórkowych
    (22) 413 33 10

    telefony stacjonarne
    801 202 602

    (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

  • Biuro Obsługi Abonenta

    dla telefonów komórkowych
    602 900 000

    telefony stacjonarne
    (22) 413 69 96

    (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

  • Biuro numerów T-Mobile

    dla klientów T-Mobile
    *42913

    dla wszystkich sieci
    602 913 000

    (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

Obsługa płatności abonenckich

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00 pod poniższymi numerami telefonów.

Dla Klientów indywidualnych:

  • z telefonu sieci T-Mobile
    608 966

    (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

  • z telefonów komórkowych innych sieci
    +48 608 966 000

    (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

  • z telefonu stacjonarnego
    608 966 000

    (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

Dla Klientów biznesowych:

  • z telefonu sieci T-Mobile
    608 955

    (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

  • z telefonów komórkowych innych sieci
    +48 608 955 000

    (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

  • z telefonu stacjonarnego
    608 955 000

    (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

  • Centrala Telefoniczna sieci T-Mobile

    (22) 413 60 00

    (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

Potrzebujesz pomocy w konfiguracji lub obsłudze telefonu, tabletu lub komputera?

Tech Desk to serwis telefoniczny w ramach którego możesz uzyskać pomoc od dedykowanych specjalistów. Pomożemy Ci również
w sytuacji, gdy Twój sprzęt nie został zakupiony w T-Mobile.

  • Tech Desk

    z telefonu sieci T-Mobile
    *7242

    (2,46 zł brutto/minuta)

    z telefonów komórkowych innych sieci
    708477242

    (2,58 zł brutto/minuta)

Zablokowany PIN - nie pamiętam kodu PUK

Kod PUK znajduje się wśród kompletu dokumentów otrzymanych razem kartą SIM. W przypadku zagubienia tych dokumentów najwygodniejszym sposobem na odzyskanie kodu PUK jest kontakt telefoniczny:

  • dla karty abonamentowej Biuro Obsługi Abonenta
    602 900 000

    (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

  • dla T-Mobile na kartę z telefonu T-Mobile na kartę
    *9602

    (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

  • dla T-Mobile na kartę z innego telefonu
    602 960 200

    (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

Informacje o kodzie PUK można też uzyskać podczas wizyty w punkcie sprzedaży sieci T-Mobile.

Numery i kody T-Mobile Mix i na kartę

Dla każdego Użytkownika T-Mobile na kartę są dostępne następujące numery służące do obsługi konta:

  • *9898

    służy do uzupełniania konta, sprawdzania jego stanu oraz daty ważności. Polączenie z serwisem automatycznie jest bezpłatne z terenu Polski. Dodatkowa opłata za sprawdzanie stanu konta wynosi 0,04 zł z VAT;

  • *9602

    Biuro Obsługi Użytkownika. Dla użytkowników T-Mobile na kartę (taryfa Frii) połączenie jest płatne od samego początku- 1,00 zł za każdą rozpoczętą minutę połączenia. Dodatkowo 0,04 zł za każdorazowy wybór opcji sprawdzenia stanu konta w Serwisie Automatycznym.
    Dla pozostałych Użytkowników T-Mobile na kartę oraz Abonentów Mix -Serwis Automatyczny jest bezpłatny na terenie Polski. Po wyborze opcji połączenia z Konsultantem Biura Obsługi Użytkownika naliczana jest opłata w wysokości 2,44 zł z VAT za połączenie. Dodatkowo, dla Użytkowników T-Mobile na kartę, opłata za każdorazowy wybór opcji sprawdzenia stanu konta w Serwisie Automatycznym wynosi 0,04 zł z VAT.

  • 602 960 200

    Biuro Obsługi Użytkownika - dla Abonentów Mix połączenie z serwisem automatycznym jest bezpłatne na terenie Polski. Po wyborze opcji połączenia z Konsultantem Biura Obsługi Użytkownika naliczana jest opłata w wysokości 2,44 zł z VAT za połączenie.
    Dla użytkowników T-Mobile na kartę (taryfa Frii) połączenie z serwisem automatycznym jest płatne od samego początku- 1,00 zł za każdą rozpoczętą minutę połączenia. Dodatkowo 0,04 zł za każdorazowy wybór opcji sprawdzenia stanu konta w Serwisie Automatycznym.
    Dla pozostałych Użytkowników T-Mobile na kartę - Serwis Automatyczny jest bezpłatny na terenie Polski. Po wyborze opcji połączenia z Konsultantem Biura Obsługi Użytkownika naliczana jest opłata w wysokości 2,44 zł z VAT za połączenie. Dodatkowo, dla Użytkowników T-Mobile na kartę, opłata za każdorazowy wybór opcji sprawdzenia stanu konta wynosi 0,04 zł z VAT.

Jak sprawdzić stan konta T-Mobile na kartę oraz Mix:

  • Sposób 1.

    Sprawdź online
    na nakarte.t-mobile.pl

    Zarządzaj kontem
  • Sposób 2.

    Użyj kodu ekspresowego
    (opłata 0,04 zł z VAT)

    *101#

  • Sposób 3.

    Zadzwoń pod numer (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

    *9602

Sprawdzenie stanu T-Mobile jednostek możliwe jest poprzez:

  • Sposób 1.

    Sprawdź online
    na nakarte.t-mobile.pl

    Zarządzaj kontem
  • Sposób 2.

    Użyj kodu ekspresowego
    (opłata 0,04 zł z VAT)

    *102#

  • Sposób 3.

    Zadzwoń pod numer (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

    *9602