Ubezpieczenie Urządzenia Basic

Okres trwania: przez cały okres trwania umowy
dla kogo: dla osób korzystających z urządzeń zakupionych w T-Mobile

Jak aktywować

Usługa nie wymaga aktywacji 

Cennik

Za każdy miesiąc ochrony płacisz tylko 9.50 zł Miesięczna rata składki jest uwzględniona na Twojej fakturze za usługi telekomunikacyjne.

Opis usługi

Oferta dla osób korzystających z urządzeń zakupionych w T-Mobile

Teraz, kupując nowe urządzenie w T-Mobile, możesz mieć zapewnioną ochronę na wypadek jego zatopienia, zalania wodą oraz przypadkowego uszkodzenia wyświetlacza. 

Za każdy miesiąc (czyli cykl rozliczeniowy zgodny z okresem, za który naliczymy opłaty za usługi telekomunikacyjne) płacisz tylko 9,5 zł.Kwotę tę doliczymy do Twojej faktury. 

Dzięki „Ubezpieczeniu Urządzenia Basic” zyskujesz:

  • ochronę wyświetlacza telefonu, smartfona lub tabletu na wypadek jego stłuczenia, pęknięcia lub zarysowania,
  • ochronę urządzenia na wypadek zalania wodą lub zatopienia.

Ubezpieczenie możesz wykupić przy podpisaniu nowej umowy na usługi telekomunikacyjne lub aneksu do obecnie posiadanej przez Ciebie umowy, jeśli dokonujesz przy tym zakupu nowego urządzenia w T-Mobile.

Poznaj kluczowe korzyści ubezpieczenia:

  • naprawa uszkodzeń mechanicznych nieobjętych gwarancją producenta do kwoty 1000 zł na rok,
  • gwarancja odbioru urządzenia przez kuriera w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia szkody,
  • darmowy transport urządzenia na terenie Polski,
  • gwarancja naprawy urządzenia w ciągu 5 dni roboczych,
  • naprawa wyświetlacza wykonywana przez profesjonalistów – nie tracisz gwarancji producenta,
  • bezpłatna aplikacja diagnostyczna T-Mobile Doctor do pobrania na Twojego smartfona, służąca do oceny jego stanu technicznego,
  • ochrona ubezpieczeniowa na całym świecie,
  • możliwość otrzymania bezpłatnego urządzenia zastępczego na czas naprawy,
  • brak udziału własnego w naprawie.

Program realizowany jest wspólnie z Ubezpieczycielem (t.j. AmTrust International Underwriters) oraz Administratorem (t.j. Digital Care sp. z o.o.), prowadzącym telefoniczne Centrum Pomocy odpowiedzialne za przyjmowanie szkód oraz organizację i realizację obsługi szkód.

Dokumenty do pobrania