Jak zarządzać kontem?

Nasze salony pozostają otwarte. Znajdź najbliższy czynny salon na mapie

Pytania i odpowiedzi

Zarządzanie kontem

Jak się zalogować do serwisu Mój T-Mobile?

Aby mieć pełen dostęp do serwisu proponujemy zarejestrować się do Mój T-Mobile . Dzięki temu będziesz mógł zarządzać wszystkimi numerami, jakie masz aktywne w naszej sieci.

Więcej

Zaloguj się do bezpłatnego serwisu Mój T-Mobile i wybierz zakładkę Moja taryfa lub kliknij TU.

Jest kilka sytuacji, w których możesz się z tym spotkać.

Więcej

Wystarczy, że zalogujesz się do serwisu Mój T-Mobile i wybierzesz zakładkę Moje dane i następnie Twoja karta SIM lub klikniesz TU.

W telefonie wpisujesz w przeglądarce internetowej adres m.iboa.pl , uzyskujesz dostęp do swojego konta abonenckiego bezpłatnie na terenie kraju.

Więcej o mobilnym serwisie przeczytasz TU.

Możesz zmienić swój adres korespondencyjny w serwisie Mój T-Mobile wybierając zakładkę Moje dane lub klikając TU.

Możesz zmienić swój adres korespondencyjny w serwisie Mój T-Mobile wybierając zakładkę Moje dane lub klikając TU.

Tak. Wystarczy, że zalogujesz się do serwisu iBOA i wybierzesz zakładkę Moje dane > Aneks do umowy.

Zaloguj się do serwisu Mój T-Mobile i wybierz zakładkę Płatności lub kliknij TU.

Wystarczy, że zalogujesz się do serwisu Mój T-Mobile i wybierzesz zakładkę Płatności > Historia faktur z ostatnich 18 miesięcy lub klikniesz TU.

Zaloguj się do serwisie Mój T-Mobile i wybierz zakładkę Płatności, następnie Forma płatności, kliknij zmień oraz Dalej, podaj numer konta bankowego oraz nazwę banku.

Więcej

Jak mogę się dowiedzieć, że mogę już korzystać z taryf Jump ProFirma po zakupie nowej karty SIM lub przedłużeniu umowy.