Jak mogę złożyć reklamację i co powinna zwierać?

Nasze salony pozostają otwarte. Znajdź najbliższy czynny salon na mapie

Reklamacje

Jak złożyć reklamację?

  • w mobilnej aplikacji Mój T-Mobile – napisz do nas bezpośrednio na czacie lub wypełnij formularz
  • w serwisie internetowym Mój T-Mobile
  • telefonicznie: dzwoniąc na numer 602 900 000 lub *9602 (z T-Mobile na kartę)
  • mailem: boa@t-mobile.pl
  • wyjaśnić sprawę możesz również w naszym najbliższym salonie
  • pisemnie: T-Mobile Polska S.A. ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa

Co powinna zawierać reklamacja?

  • numer telefonu, którego dotyczy reklamacja
  • dane właściciela (imię i nazwisko lub nazwa firmy oraz adres)
  • opis reklamowanej sprawy

Kiedy odpowiemy na złożoną reklamację?

  • większość reklamacji rozpatrujemy do 5 dni roboczych
  • będziesz na bieżąco informowany o statusie swojej sprawy