Pomoc techniczna

Jak korzystać z Internetu w telefonie?

Korzystanie z Internetu wymaga posiadania aktywnej usługi. Internet jest domyślnie aktywowany na wszystkich numerach T-Mobile. Do obsługi Internetu Twój telefon musi być odpowiednio skonfigurowany.

W pierwszej kolejności sprawdź czy dostęp do Internetu nie został wyłączony z pozycji ustawień telefonu. Aby włączyć dostęp do Internetu w telefonie postępuj zgodnie z opisem:
USTAWIENIA > Więcej > Sieci komórkowe > Transmisja danych po sieci – włącz.
Jeśli mimo włączonej transmisji danych po sieci komórkowej w Twoim telefonie, usługa nadal nie działa, powodem może być brak lub błędna jego konfiguracja. W pierwszej kolejności przywróć domyślne ustawienia usługi:
USTAWIENIA > Więcej > Sieci komórkowe > punkty dostępowe, następnie kliknij menu/opcje i z dostępnych pozycji wybierz „przywróć domyślne”.
Jeśli powyższe nie zadziała, masz możliwość wprowadzenia konfiguracji ręcznie:
USTAWIENIA > Więcej > Sieci komórkowe > punkty dostępowe, następnie kliknij menu/opcje i z dostępnych pozycji wybierz „nowy APN” i uzupełnij jedynie poniższe pozycje zgodnie z opisem:
Nazwa: internet
APN: internet
Typ uwierzytelniania: PAP
Typ APN: default,supl
Protokół APN: IPv4
Kliknij w symbol „” i wybierz zapisz, następnie zaznacz na liście punktów dostępowych stworzony profil, aby profil był oznaczony.

W pierwszej kolejności sprawdź czy dostęp do Internetu nie został wyłączony z pozycji ustawień telefonu. Aby włączyć dostęp do Internetu w telefonie postępuj zgodnie z opisem:
USTAWIENIA > Ogólne > Sieć > dane sieci komórkowej – włącz.
Jeśli mimo włączonej transmisji danych po sieci komórkowej w Twoim telefonie, usługa nadal nie działa, przywróć domyślne ustawienia usługi:
USTAWIENIA -> Ogólne -> Wyzeruj -> Wyzeruj ustawienia sieciowe.

W pierwszej kolejności sprawdź czy dostęp do Internetu nie został wyłączony z pozycji ustawień telefonu. Aby włączyć dostęp do Internetu w telefonie postępuj zgodnie z opisem:
OPCJE (symbol 3 kropek) > Ustawienia > Sieć komórkowa > transmisja danych – włącz.
Jeśli mimo włączonej transmisji danych po sieci komórkowej w Twoim telefonie, usługa nadal nie działa, powodem może być brak lub błędna konfiguracja.
Poniżej opis postępowania dla konfiguracji ręcznej:
OPCJE (symbol 3 kropek) > Ustawienia > Sieć komórkowa – edytuj APN do Internetu: APN: internet Zapisz.

Jeśli mimo wszystko nie możesz skonfigurować swojego telefonu – zadzwoń do Naszego Wsparcia Technicznego (TECH DESK). Konsultanci doradzą w obsłudze Twojego telefonu

Tech Desk

  • z telefonu sieci T-Mobile *7242
    (2,46 zł brutto/minuta)
  • z telefonów komórkowych innych sieci 708477242
    (2,58 zł brutto/minuta)