Brak Internetu

Z artykułu dowiesz się w jaki sposób sprawdzić ustawienia sieci i Internetu w urządzeniu.

Spis treści:

Na urządzeniu obok kresek zasięgu NIE MA symbolu transmisji danych.

  • 1
    Wyłącz i ponownie uruchom telefon
  • 2
    Sprawdź w ustawieniach telefonu czy transmisja danych jest włączona
  • 3
    Sprawdź w ustawieniach telefonu czy sieć WiFi jest wyłączona – ustalisz aktualne źródło Internetu.
  • 4
    Pobierz konfigurację korzystając z zasobów T-Mobile:

    a. konfigurator automatyczny: https://www.t-mobile.pl/konfigurator/web/

    b. opis konfiguracji do ręcznego wprowadzenia ustawień: https://www.t-mobile.pl/c/jak-korzystac-z-internetu-w-telefonie

  • 5
    W przypadku zakupu telefonu poza dystrybucją T-Mobile skontaktuj się z serwisem Tech Desk, pomożemy skonfigurować urządzenie krok po kroku podczas rozmowy telefonicznej (połączenie wykonaj z innego aparatu, tak by można było na Twoim urządzeniu wprowadzać ustawienia):

    a. dla numeru z sieci T-Mobile: *7242 (2,46 zł brutto/minuta połączenia)

    b. dla numeru z innej sieci: 708477242 (2,58 zł brutto/minuta połączenia)

Jeżeli posiadasz inne urządzenie, do którego możesz przełożyć kartę SIM – zrób to: wykluczysz problem po stronie telefonu (nie związany z oprogramowaniem).

Na urządzeniu obok kresek zasięgu ZNAJDUJE SIĘ symbol transmisji danych

  • 1
    Sprawdź dostępność pakietu danych w aplikacji mobilnej Mój T- Mobile / w serwisie www
  • 2
    Sprawdź czy nie jest wprowadzone ograniczenie zużycia danych komórkowych w ustawieniach telefonu (najczęściej jest to pozycja: „Licznik danych”)
  • 3
    Upewnij się, że inne karty SIM lub inni użytkownicy sieci T-Mobile w tej lokalizacji mają dostęp do Internetu (jeżeli tak - wyłącz i ponownie uruchom telefon)
  • 4
    Jeżeli posiadasz inne urządzenie, do którego możesz przełożyć kartę SIM – zrób to - wykluczysz problem po stronie telefonu (nie związany z oprogramowaniem)

Czy ten artykuł był pomocny?