Zarządzaj kontemMój T-Mobile

  • Konto Mój T-Mobile
    teraz mogą mieć wszyscy

Niezależnie od tego, czy masz abonament T-Mobile, Internet lub posiadasz telefon stacjonarny - załóż własne konto i bądź zawsze na bieżąco. Dzięki niemu będziesz mógł w pełni korzystać z naszego nowego serwisu, oraz zarządzać wszystkimi swoimi numerami z jednego miejsca, do którego zalogujesz się w bardzo prosty sposób.

  • Wygodne logowanie, wystarczy że zarejestrujesz konto w Mój T-Mobile i połączysz je z numerami którymi chcesz zarządzać
  • W trakcie rejestracji poprosimy Cię o adres e-mail i wymyślenie własnego hasła
  • Konto w Mój T-Mobile możesz połączyć z dowolnymi numerami sieci T-Mobile
  • Logując się do konta Mój T-Mobile podajesz własne hasło i masz dostęp do tych numerów i do dedykowanych dla nich ofert
  • Numery nie tracą możliwości logowania się w tradycyjny sposób – za pomocą podania numeru telefonu i jednorazowego hasła SMS

Dodatkowo jeśli posiadasz abonament w T-Mobile:

  • Sprawdzaj w Mój T-Mobile na bieżąco stan posiadanych pakietów – zarówno minut, SMS-ów, jak i transmisji danych
  • Przejdź do głównego serwisu samoobsługowego iBOA bez dodatkowego logowania i łatwo zarządzaj usługami i płatnościami z jednego miejsca

Jak zarejestrować konto Mój T-Mobile

Założenie konta jest bardzo proste:

  1. Wejdź na stronę rejestracji.
  2. Podaj swój adres e-mail, który będzie Twoją nazwą konta.
  3. Stwórz własne hasło do konta (8-12 znaków, tylko polskie znaki, przynajmniej jedna cyfra i jedna duża litera).
  4. Na podany adres e-mail wyślemy wiadomość z linkiem.
  5. Kliknij w przesłany link i tym samym zakończ proces rejestracji konta.

Udało Ci się zarejestrować konto

Logowanie się do konta Mój T-Mobile

Jeśli zarejestrowałeś konto w Mój T-Mobile to podczas logowania podajesz adres email i swoje hasło.

Jeśli nie zarejestrowałeś konta na e-mail, zawsze możesz się zalogować do portalu T-Mobile.pl podając numer telefonu oraz hasło jednorazowe wysłane SMS-em. W niektórych przypadkach dodatkowo poprosimy Cię jeszcze o podanie BOA KOD zgodnie z ustawieniami Twojego numeru.

Jeśli chcesz się zalogować a Twoje urządzenie nie odbiera SMS-ów, rozpocznij od opcji Logowanie, podaj numer T-Mobile na który chcesz się zalogować, a potem kliknij w link „moje urządzenie nie odbiera SMS-ów”. Postępując zgodnie z krokami zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail, hasła abonenckiego które podałeś przy podpisywaniu umowy i numeru NIP. Następnie zostaniesz poproszony o wymyślenie hasła do konta Mój T-Mobile – dzięki temu będziesz mógł się logować na adres e-mail i swoje własne nowe hasło.

Jeśli nie masz jeszcze konta Mój T-Mobile

Problemy z logowaniem

Jeśli próbujesz się zalogować na adres e-mail i masz problem z hasłem do konta Mój T-Mobile wybierz link zmiana hasła. Wtedy na swój adres e-mail dostaniesz wiadomość z linkiem, który poprowadzi Cię do strony na której utworzysz nowe hasło do konta e-mail.

Jeśli podczas logowania system prosi Cię o BOA Kod – to są to standardowo cztery ostatnie cyfry kodu PUK, który jest dołączony do Twojej karty SIM. Możesz zmienić swój BOA kod na dowolny ciąg czterech cyfr, najszybciej zrobisz to po zalogowaniu do iBOA.

Jeśli po wprowadzeniu numeru w opcji Logowanie w Mój T-Mobile dostajesz komunikat, że numer jest nie uprawniony do korzystania z serwisu prawdopodobnie konieczny będzie kontakt z biurem obsługi.

Jeśli próbujesz się zalogować na numer telefonu za pomocą linku „moje urządzenie nie odbiera SMS-ów” i masz problem z podaniem hasła abonenckiego lub numeru NIP – sprawdź te dane na umowie. Jeśli to nie pomoże konieczny będzie kontakt z biurem obsługi.

Dopinanie numeru do konta

Mając założone konto warto podpiąć do niego wszystkie numery jakie posiadasz w T-Mobile. Dzięki temu będziesz je miał wszystkie w jednym i za pomocą jednego logowania będziesz mógł sprawdzać oferty dedykowane dla nich oraz przechodzić na ich konta w iBOA.

Podpinanie numeru jeśli zalogowałeś się za pomocą adresu e-mail

Proces dopinania numeru wymaga autoryzacji, tak jak w przypadku logowania do iBOA lub nakarte.t-mobile.pl.

  1. Po zalogowaniu się do konta Mój T-Mobile wybierz link Dodaj numer
  2. Podaj numer jaki chcesz dopiąć, a następnie jednorazowy kod wysłany pod podany numer


Jeśli masz problem z otrzymywaniem hasła do autoryzacji za pomocą wiadomości SMS, podaj nam dane do weryfikacji:
NIP jeśli telefon jest zarejestrowany na firmę/działalność gospodarczą
Hasło abonenckie jakie podałeś przy podpisywaniu umowy (widnieje ono na umowie).

Pamiętaj, że dany numer możesz podpiąć tylko pod jeden adres e-mail.
Podpiąć możesz tylko numery T-Mobile które mają dostęp do sewisu iBOA.

Podpinanie e-maila jeśli zalogowałeś się na numer telefonu

  1. Po zalogowaniu się na numer telefonu wybierz link Dopnij e-mail.
  2. Podaj swój adres e-mail, który ma być loginem do konta Mój T-Mobile.
  3. Stwórz własne hasło do konta (8-12 znaków, tylko polskie znaki, przynajmniej jedna cyfra i jedna duża litera).
  4. Na podany adres e-mail wyślemy wiadomość z linkiem.
  5. Kliknij w przesłany link i tym samym zakończ proces dopinania e-maila do numeru.
  6. Jeśli dopinasz e-mail który już był wcześniej zarejestrowany w portalu T-Mobile zostaniesz poproszony o podanie hasła jakie wymyśliłeś podczas rejestracji maila.

Odpinanie

Po zalogowaniu się na numer telefonu do konta Mój T-Mobile masz możliwość odpięcia adresu email jaki był z nim połączony. Wystarczy wybrać link Edytuj zamieszczony pod informacją o dołączonym adresie e-miał a następnie klinkąć klawisz „odłącz e-mail”. Po wykonaniu tej czynności na adres ten zostanie wysłana informacja że nastąpiło takie rozłączenie a logując się na swoje konto, adres e-mail nie zobaczy już Twojego numeru.