Abonament komórkowy

Tylko online - abonament komórkowy z internetem bez limitu danych i prędkości taniej o 20 zł miesięcznie! Wejdź do jeszcze szybszej sieci 5G Bardziej od T-Mobile.

Baner

W pakiecie płacisz mniej!

Kup dwa abonamenty komórkowe M lub L i odbierz rabat na drugi z nich.

5G bardziej

Jeszcze większa jakość i prędkość sieci, przekraczająca nawet 1 Gb/s.

Magenta Moments

Korzystaj z rabatów i ofert specjalnych w aplikacji mobilnej Mój T-Mobile.

Masz już numer w T-Mobile?
Zaloguj się lub załóż konto i sprawdź czy możesz skorzystać z ofert dla stałych klientów.

Wybierz ofertę dla siebie

Czas trwania umowy
na 24 miesiące
5 GB
danych
Oferta XS

Rozmowy, SMSy, MMSy bez limitu

Rozrywka bez ograniczeń za 0 zł przez 1 miesiąc

50.00 zł
Do zapłaty
40.00 zł
mies. z rabatami
30 GB
danych
Oferta S

Rozmowy, SMSy, MMSy bez limitu

Rozrywka bez ograniczeń za 0 zł przez 1 miesiąc

65.00 zł
Do zapłaty
55.00 zł
mies. z rabatami
Tylko online!
Internet bez limitu
Oferta M Nielimitowana

Internet bez limitu danych z prędkością 30 Mb/s

Rozmowy, SMSy, MMSy bez limitu

Rozrywka bez ograniczeń za 0 zł przez 3 miesiące

0.00 zł
mies. z rabatami
70.00 € mies. z rabatami - od 7-ego mies.
Tylko online!
Internet bez limitu
Oferta L Nielimitowana

Internet bez limitu danych i bez ograniczenia prędkości

Rozmowy, SMSy, MMSy bez limitu

Rozrywka bez ograniczeń za 0 zł przez 3 miesiące

0.00 zł
mies. z rabatami
90.00 € mies. z rabatami - od 7-ego mies.

 

 

Szczegóły w .

Informacje o ofercie

5G

Czy już mogę doświadczyć 5G? 
  • Sprawdź czy jesteś w zasięgu sieci 5G: Mapa zasięgu 5G
  • Czy masz urządzenie obsługującą tę technologię: Lista urządzeń 5G
  • Z technologii 5G mogą korzystać klienci: taryf abonamentowych (ofertowanych od września 2019 r), którzy aktywowali 5G przed końcem czerwca 2021 r., taryf abonamentowych 5G (dot. obecnych, jak i nowych klientów), szczegóły oferty na stronie, wszyscy klienci biznesowi posiadający taryfę Magenta Biznes, a także klienci korporacyjni, taryf GO! w T-Mobile na kartę, którzy mają aktywną ofertę GO! L, GO! M+UA lub GO! M.
  • Masz kartę uSIM/eSIM.
  • Masz włączoną usługę 5G w ustawieniach swojego urządzenia.
  • Masz wyłączony tryb oszczędzania energii w urządzeniu.
Czym jest sieć 5G? 
  • 5G to skrót od 'piątej generacji' technologii sieci bezprzewodowych. Działa precyzyjniej niż jej poprzednicy, co skutkuje większą przepustowością i szybszym transferem danych. Stwarza to możliwość szybszego pobierania, płynniejszego przesyłania strumieniowego oraz uczestnictwa w bardziej responsywnych i niezawodnych doświadczeniach online, nawet w miejscach o dużym natężeniu ruchu sieciowego.
  • 5G sprawia, że nasze życie staje się prostsze, wygodniejsze i pomaga nam podnosić jakość funkcjonowania w niemal każdym cyfrowym obszarze.
Czy telefony 4G działają w sieci 5G? 
  • Aby uzyskać dostęp do sieci 5G, musisz posiadać telefon obsługujący technologię 5G. Starsze urządzenia 4G bez nie będą łączyć się z sieciami 5G. Z 5G Bardziej skorzystasz z dowolnego urządzenia 5G kupionego w T-Mobile.
Czy sieć 5G jest dostępna na obszarze sieci 4G? 
  • Sieci 4G i 5G oferują oddzielny zasięg, ale w wielu miejscach będziesz mieć zasięg zarówno 4G, jak i 5G za pomocą urządzenia 5G. Możesz sprawdzić naszą mapę zasięgu 5G
Czy mogę używać telefonu 5G w sieci 4G? 
  • Oczywiście, że tak! Telefony obsługujące 5G mogą korzystać zarówno z technologii 4G, jak i 5G.
Kiedy 4G zostanie wycofane? 
  • 5G nie likwiduje sieci 4G. W rzeczywistości będą one współistnieć i współpracować ze sobą, a na początku, korzystać z podobnej infrastruktury telekomunikacyjnej i technologii. Telefony i inne urządzenia obsługujące 5G mogą w rzeczywistości korzystać zarówno z 4G, jak i 5G.
Gdzie dostępna jest sieć 5G? 
  • Sprawdź mapę zasięgu 5G gdy znajdziesz się w zasięgu 5G Bardziej Twój telefon pokaże prostą ikonę 5G w prawym górnym rogu ekranu. Możesz również sprawdzić naszą mapę zasięgu 5G, aby zobaczyć przewidywany zasięg według lokalizacji lub pod określonym adresem
Które telefony 5G są w sprzedaży? 
Czy 5G jest bezpieczne dla zdrowia? 
  • Wszystkie zlokalizowane w Polsce instalacje telekomunikacyjne, są całkowicie bezpieczne i działają zgodnie z obowiązującą normą. Dostępne są również setki badań potwierdzających, że technologia 5G jest dla ludzi całkowicie bezpieczna. Stacje bazowe 5G, z racji swoich parametrów, co prawda trzeba stawiać gęściej, ale też działają ze znacznie mniejszą mocą

Wypróbuj przez 30 dni

Jakie oferty mają 30 dniowy okres próbny? 
  • Z okresu na próbę dostępna jest dla wszystkich klientów indywidualnych, podpisujących nową umowę na abonament komórkowy z taryfami XS, S, M, L lub Nielimitowany Internet domowy LTE/5G z taryfami S, M, L, XL.
Gdzie mogę dokonać zwrotu i złożyć formularz rezygnacyjny? 
  • Jeśli umowa została zawarta w sklepie stacjonarnym, urządzenie i karta SIM muszą być zwrócone w tym samym punkcie, wraz z podpisanym formularzem odstąpienia od umowy.
  • Jeśli umowa została zwarta w kanale zdalnym, tzn. kupiona na stronie internetowej lub na infolinii, wówczas zwrot musi nastąpić na adres T-Mobile: Centrum Logistyczne, ul. Poznańska 251, 05-850 Ołtarzew, Sekcja Zwrotów.
Czy okres próbny dotyczy tylko ofert bez urządzenia? 
  • Nie – okres próbny dotyczy zarówno ofert bez urządzenia jak i ofert z urządzeniem.
Czy urządzenie może być rozpakowane? 
  • Tak.
Jakie ślady użytkowania może nosić urządzenie, aby zostało przyjęte? 
  • Urządzenie musi być zwrócone bez pomniejszenia jego wartości. Oznacza to m.in., że Urządzenie musi zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu producenta zawierającym wszystkie elementy, które Abonent otrzymał przy zakupie, a w szczególności kartę gwarancyjną, płyty CD z aplikacjami, ładowarkę, materiały informacyjne, inne akcesoria dodatkowe. Karta SIM może być wyłamana z obudowy, ale nie może być uszkodzona.
Czy mogę zwrócić telefon, który ma porysowaną szybkę lub obudowę? 
  • Urządzenie nie może mieć żadnych uszkodzeń mechanicznych, np.: pęknięcia, stłuczenia, widoczne rysy nie są akceptowane. Tego typu szkody są kierowane do serwisu do wyceny kosztów naprawy.
Czy opcja na próbę dostępna jest także w ofercie z przeniesienim numeru? 
  • Tak. Do momentu, w którym docelowy numer nie jest przeniesiony klient może korzystać z numeru tymczasowego. Może zrezygnować zanim numer docelowy zostanie przeniesiony, wówczas wniosek o przeniesieniu numeru także musi zostać anulowany. Jeśli odstąpienie od umowy nastąpi po przeniesieniu numeru(zachowując termin 30 dni od podpisania umowy) klient może zachować swój numer, przenosząc go np.: na ofertę na kartę.
Od kiedy liczone jest 30 dni? 
  • Dzień podpisania umowy jest pierwszym dniem okresu próbnego.
Czy zostaną mi zwrócone poniesione koszty? 
  • Tak. Po przyjęciu zwrotu klient otrzyma zwrot kosztów poniesionych za urządzenie na start, a w ciągu 14 dni dokonywana jest korekta faktury.
  • W przypadku, gdy w trakcie okresu próbnego Klient korzystał z usług nie objętych Abonamentem (np. połączenia Premium, połączenia międzynarodowe) – takie koszty nie są zwracane.

Przeniesienie numeru

Czy mogę przenieść swój obecny numer do T-Mobile od innego operatora? 
  • Oczywiście, możesz przenieść swój numer telefonu do T-Mobile już na 120 dni przed końcem umowy u innego operatora, a wszystkimi formalnościami (np. wypowiedzeniem umowy) zajmiemy się za Ciebie!
Ile trwa przeniesienie numeru do T-Mobile? 
  • Przenosząc do nas numer sam wybierasz termin przeniesienia numeru.
Jeżeli przeniosę swój numer telefonu do T-Mobile, czy będą mi działały wszystkie usługi, które miałem u poprzedniego operatora? 
  • Przenoszenie numeru dotyczy przeniesienia samego numeru a nie usług, które posiadasz u poprzedniego operatora. Po przeniesieniu do T-Mobile można korzystać ze wszystkich usług dostępnych w ofercie T-Mobile.
Jakie dokumenty należy podpisać w celu przeniesienia numeru do T-Mobile? 
  • Podpisując poniższe dokumenty to My załatwimy za Ciebie wszystkie formalności:
  • Wniosek o przeniesienie numeru Abonenta do sieci T-Mobile
  • Oświadczenie
  • Pełnomocnictwo
  • Jeżeli wybrałeś przeniesienie w sklepie T-Mobile, konsultant pomoże Ci wypełnić dokumenty dotyczące przeniesienia: wniosek, oświadczenie oraz pełnomocnictwo. Przenosisz numer przez naszą stronę internetową lub po kontakcie z Biurem Obsługi Abonenta? Kurier dostarczy Ci komplet dokumentów.
Co to jest numer tymczasowy? 
  • To numer, który otrzymujesz w chwili podpisania umowy z T-Mobile, możesz z niego korzystać do czasu przeniesienia Twojego numeru. We wskazanym dniu przeniesienia automatycznie zastąpimy go numerem docelowym. Karta SIM z numerem tymczasowym pozwoli Ci już korzystać z usług T-Mobile do czasu przeniesienia właściwego numeru. W dniu przeniesienia Twoja obecna karta SIM przestanie działać, dlatego zmienimy numer tymczasowy na Twój obecny numer.
Jak się dowiem kiedy mój numer będzie przeniesiony? 
  • Poinformujemy Cię o terminie przeniesienia SMSem, mailem lub telefonicznie – wybierz sam przy zawieraniu umowy!

Dostawa i aktywacja

W jakim czasie dostarczycie mi umowę? 
  • Umowa T-Mobile zostanie dostarczona maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych, ale zrobimy wszystko, żeby była u Ciebie jak najszybciej!
W jaki sposób dostarczycie mi urządzenie? 
  • Wybrany model smartfona dostarczy Ci na wskazany przez Ciebie adres kurier DHL.
W jakim czasie moja karta SIM będzie aktywna? 
  • Aktywujemy Twoją kartę maksymalnie w ciągu 48h od podpisania przez Ciebie umowy u kuriera.
W jakim czasie mogę zrezygnować z usługi? 
  • Masz 14 dni na zmianę zdania i zrezygnowania z usługi (Czas liczony jest od momentu podpisania umowy u kuriera).
Jak zrobię darmowy zwrot sprzętu? 
  • Jeśli chcesz zwrócić zamówiony sprzęt, możesz to zrobić w ciągu 14 dni. Gdy korzystasz z oferty Wypróbuj przez 30 dni, również możesz skorzystać z darmowego zwrotu sprzętu. Jeśli Twoją paczkę dostarczył InPost, możesz ją zwrócić do dowolnego automatu Paczkomat InPost, korzystając ze strony www.szybkiezwroty.pl. Możesz skorzystać z Paczkomatu InPost również w przypadku, gdy Twoja paczka dotarła do innego punktu odbioru, np. Żabki lub dostarczył ją kurier DPD. Jeśli Twoją paczkę dostarczył kurier DPD, skorzystaj ze zwrotu przesyłek do DPD Pickup lub zamów kuriera DPD, korzystając ze strony DPD. Instrukcję krok po kroku znajdziesz na stronie Darmowy zwrot - szczegóły.
Czy ponoszę opłatę aktywacyjną? 
  • Wybierając umowę drogą internetową, nie poniesiesz kosztu aktywacyjnego.
Czy odstępując od umowy – ponoszę opłaty za czas użytkowania? 
  • Nie, zwracamy Ci całość kosztów poniesionych przez okres użytkowania (nie dotyczy usług premium).

Dodatkowe usługi pakiety

Czy w trakcie umowy mogę dokupić dodatkowy pakiet Internetu? 
  • To zależy od wybranej przez Ciebie oferty, ale w większości przypadków – tak! Masz możliwość dokupienia dodatkowych Gigabajtów internetu w atrakcyjnej cenie.
Chcę zakupić więcej numerów – na jakie zniżki mogę liczyć? 
  • Obecnie w przypadku zakupu większej ilości numerów i usług proponujemy specjalną promocję Korzyści dla domu – więcej informacji o ofercie rodzinnej T-Mobile znajdziesz tutaj. -20 zł/mies. na każdy kolejny numer.

Pozostałe pytania

Czy karta SIM będzie pasowała do mojego telefonu? 
  • Zdecydowanie tak! Wysyłamy kartę SIM uniwersalną, którą możesz dostosować do dowolnego smartfona i urządzenia mobilnego, np. tableta (karta ma 3 rozmiary SIM, Micro SIM, Nano SIM. To Ty decydujesz, który chcesz wykorzystać).
Czy urządzenia są brandowane tzn. posiadają oprogramowanie operatora? 
  • Tak, większość urządzeń ma wgrane dodatkowo Nasze oprogramowanie, ale to nic strasznego – dzięki temu na Twoim telefonie Nasze usługi działają jeszcze lepiej!
Czy w trakcie umowy mogę zmienić właściciela numeru? 
  • Tak, w każdym momencie możesz dokonać tzw. cesji numeru, czyli zmiany właściciela (usługa dodatkowo płatna).
Jak sprawdzić czy w moim miejscu zamieszkania działa sieć T-Mobile? 
  • Zasięg sieci możesz sprawdzić na stronie t-mobile.pl. Wystarczy, że podasz nazwę miasta oraz ulicę na mapie.

Rozrywka bez Ograniczeń

Jak mogę skorzystać z usługi Rozrywka bez Ograniczeń?
  • Wystarczy, że podpiszesz nową umowę lub przedłużysz obecną w abonamencie komórkowym z taryfą 5G. Aktywacji serwisów w ramach Rozrywki bez Ograniczeń możesz dokonać przez aplikację Mój T‑Mobile. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z usługi. Po okresie promocyjnym opłata za dostęp zostanie doliczona do Twojej faktury.
Kiedy mogę zmienić wybrany serwis w ramach Rozrywki bez Ograniczeń?
  • Serwis możesz zmienić na inny dostępny w ramach usługi po 30 dniach od aktywacji obecnie używanego serwisu.
Jak włączyć dany serwis w ramach usługi Rozrywki bez Ograniczeń?
  • Po wybraniu danego serwisu w ramach Usługi Rozrywka bez Ograniczeń otrzymasz mailem w ciągu 24 godzin link aktywacyjny do wybranego serwisu. Należy kliknąć w ten link i dokonać rejestracji na stronie dostawcy wybranego serwisu w ramach usługi.
Jak wyłączyć Rozrywkę bez Ograniczeń?
  • Po okresie promocyjnym usługa zostanie automatycznie wyłączona. Jeżeli korzystasz z płatnej wersji - usługę wyłączysz dzwoniąc na infolinię 602 900 000 lub w Salonie T-Mobile. Możesz zrezygnować z usługi w dowolnym momencie.
Ile kosztuje usługa Rozrywka bez Ograniczeń? 
  • Po okresie promocyjnym usługa kosztuje 30 zł miesięcznie.
Czy aktywowany serwis w ramach usługi Rozrywka bez Ograniczeń będzie pobierał dane z mojego limitu danych w ramach abonamentu? 
Na ilu urządzeniach mogę korzystać z usługi Rozrywka bez Ograniczeń?
  • Do konta mogą być przypisane trzy dowolne urządzenia (takie jak aplikacja na PC, strona www, Smart TV czy urządzenie mobilne).
  • HBO Max:
  • W ramach 1 konta i 1 profilu subskrypcja HBO Max pozwala zarejestrować do 5 urządzeń. Serwis umożliwia logowanie do konta, a następnie dodanie w ustawieniach 5 różnych urządzeń, m.in. telewizor, tablet, smartfon, na których uruchomisz ten sam profil z możliwością oglądania jednocześnie na dwóch zarejestrowanych urządzeniach.
  • TIDAL: Można jednocześnie używać 1 urządzenia w trybie online i 5 urządzeń w trybie offline.
  • Przykład 1: 1 komputer PC/Mac w trybie online i 5 smartfonów/tabletów w trybie offline
  • Przykład 2: 1 smartfon w trybie online, 3 tablety i 2 smartfony w trybie offline
  • Legimi
  • W ramach jednego konta z usługi można korzystać na 4 urządzeniach: telefonie, tablecie, komputerze oraz czytniku (w tym Kindle). Można podłączyć po jednym urządzeniu każdego typu: smartfon/tablet, komputer z Windows 8 lub 10 oraz czytnik.
Mam już aktywną subskrypcję, a chce z niej korzystać w Rozrywce bez Ograniczeń, czy opłata za subskrypcję zostanie automatycznie przeniesiona do TMPL? 
  • Nie, opłata nie zostanie przeniesiona automatycznie. Aby nie płacić podwójnie za Serwis klient powinien deaktywować aktywną subskrypcję i wybrać dany Serwis w Rozrywce bez Ograniczeń.
Chcę korzystać z HBO Max w Rozrywka bez Ograniczeń, ale mam już wykupioną subskrypcję HBO Max i płacę kartą. Co mam zrobić?
  • Jeśli chodzi tylko o zaprzestanie płatności kartą kredytową i rejestrację na nowym koncie - należy zrezygnować z subskrypcji przez stronę HBO Max, wybrać serwis HBO Max z listy dostępnych w Rozrywka bez Ograniczeń i zarejestrować się na nowy adres e-mail.
  • Jeżeli chodzi o zaprzestanie płatności kartą kredytową i utrzymanie dotychczasowego konta w HBO Max – należy musi zwrócić się do T-Mobile Polska z prośbą o wyczyszczenie konta w serwisie HBO Max (chodzi o podlinkowane płatności). Dopiero po wyczyszczeniu konta przez HBO klient będzie mógł podpiąć się pod konto za pomocą operatora T-Mobile Polska.
Podsumowanie
Do zapłaty miesięcznie
0.00 zł
70.00 zł mies. z rabatami - od 7-ego mies.
1
Wybór oferty
Wybierz odpowiednią dla Ciebie ofertę i przejdź dalej.
Podsumowanie
Do zapłaty miesięcznie
0.00 zł
70.00 zł mies. z rabatami - od 7-ego mies.