105 kanałów w IPLA TV, 4 kanały w IPLA ELEVEN SPORTS.
Wybierz, co interesuje Cię najbardziej
Transmisje sportowe, filmy, kanały przyrodnicze, kanały dla dzieci i wiele innych.
Dostępne kanały
Informacja
Sport
Dla dzieci
Lifestyle i rozrywka
Filmy i seriale
Wiedza i nauka
Muzyka
Eleven sports
Dlaczego warto?
90 dni w prezencie (przy zakupie Intenetu Światłowodowego)
Oglądaj na czym chcesz: na telefonie, tablecie, komputerze, Smart TV
Oglądaj Legalnie
Pytania i odpowiedzi
Jak mogę włączyć pakiety IPLA?
Posiadam numer kontaktowego w sieci T-Mobile Wyślij bezpłatny SMS o treści ZAMAWIAM pod numer 80127 – dotyczy klientów posiadających numer w sieci T-Mobile. SMS musi być wysłany z numeru kontaktowego który został podany przy podpisywaniu umowy na Internet Światłowodowy.
Posiadam numer kontaktowy poza siecią T-Mobile Zadzwoń na infolinię 602 900 000 (opłata za połączenie zgodnie z posiadaną taryfą) lub udaj się do najbliższego Punktu Sprzedaży T-Mobile
Jak mogę wyłączyć pakiety IPLA?
Posiadam numer kontaktowego w sieci T-Mobile Wyślij bezpłatny SMS o treści REZYGNUJE pod numer 80127 – dotyczy klientów posiadających numer w sieci T-Mobile. SMS musi być wysłany z numeru kontaktowego który został podany przy podpisywaniu umowy na Internet Światłowodowy.
Posiadam numer kontaktowy poza siecią T-Mobile Zadzwoń na infolinię 602 900 000 (opłata za połączenie zgodnie z posiadaną taryfą) lub udaj się do najbliższego Punktu Sprzedaży T-Mobile
Ile będzie kosztowała usługa po okresie promocyjnym?
Dostęp do usługi IPLA TV po okresie promocyjnym (90 dni) będzie wynosił 50 zł / 30 dni. Dostęp do usługi IPLA ELEVEN SPORTS po okresie promocyjnym (90 dni) będzie wynosił 15 zł / 30 dni
Czy jak wyłączę usługę to będę mógł ją aktywować ponownie?
Tak. Wystarczy zadzwonić do Obsługi Klienta (602 – 900 – 000) lub udać się do najbliższego Punktu Obsługi Klienta w celu ponownego włączenia.
Na ilu urządzeniach mogę korzystać z IPLA?
Do konta mogą być przypisane trzy dowolne urządzenia (takie jak aplikacja na PC, strona www, Smart TV czy urządzenie mobilne).
· Jednocześnie można być zalogowanym na dwóch urządzeniach. Po 24 godzinach od wylogowania na jednym z tych urządzeń można zalogować się na trzecim urządzeniu.
· W przypadku kanałów TV ze względu na ograniczenia licencyjne wybrany kanał można jednocześnie odtwarzać tylko na jednym urządzeniu. Ten sam kanał można uruchomić na drugim urządzeniu po zakończeniu odtwarzania na pierwszym urządzeniu.
· W przypadku transmisji Live ze względu na ograniczenia licencyjne dostęp do wydarzenia będzie możliwy na pierwszym urządzeniu, na którym transmisja zostanie uruchomiona.