DLA NOWYCH I OBECNYCH KLIENTÓW

Oferta rodzinna

Oszczędzaj dodając nowe numery i Internet dla domu.

W dowolnym momencie dołączaj bliskich.

Stwórz pakiet

Zyskaj rabat

+

Dodaj kolejny numer

+

Dodaj Internet dla domu

USUŃ

- zł rabatu

ABONAMENT

S

0000zł/mies.

Czas trwania kontraktu

24 miesiącei

USUŃ

TELEFON

0

xxxx

Zyskaj rabat

+

Dodaj kolejny numer

+

Dodaj Internet dla domu

Zyskaj rabat

+

Dodaj kolejny numer

+

Dodaj Internet dla domu

Zyskaj rabat

+

Dodaj kolejny numer

+

Dodaj Internet dla domu

Zyskaj rabat

+

Dodaj kolejny numer

+

Dodaj Internet dla domu

Zyskaj rabat

Dodaj kolejny
numer

Dodaj Internet
dla domu

Podsumowanie

Podsumowanie

Jednorazowo

Miesięcznie

0

X

Jednorazowo0 zł

Miesięcznie0 zł 00 zł- zł rabatu

Samsung XXX

Jednorazowo0 zł

Miesięcznie0 zł

Pytania i odpowiedzi

1. Jakie oferty wchodzą w skład Zestawu umów Oferty Rodzinnej?
W skład Zestawu umów Oferty Rodzinnej wchodzą oferty dla klienta prywatnego:
• Oferty bez telefonu dla nowych i aneksujących się klientów z kwotą zobowiązania miesięcznego za min. 50 zł w ofercie T-Mobile – Bez limitu podpisane od 30 sierpnia 2018 do 30 czerwca 2019 oraz Oferty bez telefonu dla nowych i aneksujących się klientów T-Mobile – M i T-Mobile – L z kwotą zobowiązania miesięcznego za min. 55 zł podpisane od 26 czerwca 2019
• Oferty z telefonem dla nowych i aneksujących się klientów z kwotą zobowiązania miesięcznego za min. 60 zł w ofercie T- Mobile – Bez limitu podpisane od 30 sierpnia 2018 do 30 czerwca 2019 oraz Oferty z telefonem dla nowych i aneksujących się klientów T-Mobile – M i T-Mobile – L z kwotą zobowiązania miesięcznego za min. 65 zł podpisane od 26 czerwca 2019
• Oferty Internetu Domowego bez warunku terminu podpisania umowy.
2. Jaki jest poziom zniżek w nowej Ofercie Rodzinnej?
W przypadku posiadania na koncie dwóch umów upoważnionych do stworzenia Zestawu umów Oferty Rodzinnej, każda oferta głosowa z telefonem lub bez, otrzyma rabat 10 zł. W przypadku posiadania na koncie trzech (i więcej) umów upoważnionych do stworzenia Zestawu umów Oferty Rodzinnej, każda z telefonem lub bez zrabatuje się o 15 zł.
3. Czy Internet Domowy również jest rabatowany w Zestawie Umów?
Nie. Internet Domowy upoważnia do otrzymania rabatu, ale sam nie jest rabatowany.
4. Czy ma znaczenie liczba nowych umów lub aneksów w Ofercie Rodzinnej?
Nie. Klient może podpisać dowolną liczbę kombinacji nowych umów i aneksów ofert głosowych z telefonem lub bez oraz umów na Internet Domowy.
5. Jak rabat z tytułu oferty rodzinnej będzie widoczny na fakturze?
W części faktury, gdzie są wypisane rabaty – „T-Mobile – Dla rodziny”. Aktywacja rabatu będzie potwierdzona SMSem.
6. Ile maksymalnie kontraktów może połączyć się w Ofercie Rodzinnej?
10 na jeden numer PESEL.
7. Czy w ofertach T-Mobile występują zniżki dla przenoszących numer od innego Operatora?
Tak. W nowych ofertach dla klientów przenoszących numer oferujemy zawieszenie abonamentu na okres przeniesienia numeru.
8. Ile mam czasu na stworzenie Oferty Rodzinnej?
Nie ograniczamy czasu na stworzenie swojej grupy. Można to zrobić przez cały okres obowiązywania promocji.
9. Czy każda osoba w mojej Rodzinie musi mieć taką samą umowę, aby stworzył się Zestaw umów?
Nie. Każdy może mieć inną umowę – z telefonem lub bez oraz o innym poziomie zobowiązania miesięcznego. Szczegóły ofert w pytaniu nr 1 „Jakie oferty wchodzą w skład Zestawu umów Oferty Rodzinnej?”
10. W jaki sposób mogę dołączyć kolejną osobę do Oferty Rodzinnej?
Zapraszamy do kontaktu z T-Mobile przez stronę www.t-mobile.pl, na naszej infolinii lub w Sklepach na terenie całego kraju.
11. Kto jest właścicielem Zestawu umów?
Osoba, na której PESEL podpisywane są wszystkie umowy.
12. Czy każdy członek mojej Rodziny może otrzymywać swoją fakturę i płacić tylko za swój numer?
Tak. Przy podpisaniu umowy lub w jej trakcie można zgłosić taką dyspozycję.