Zarządzaj swoim kontem i przeglądaj oferty dopasowane do Ciebie
Dlaczego moja pierwsza faktura jest na wyższą kwotę? Zapłaciłem za fakturę, jak mogę przekazać informację, aby uniknąć blokady numeru? Jaką kwotę mam wpłacić w celu odblokowania telefonu? Jaką mam kwotę do zapłaty „Bieżące Saldo konto”? Zobacz wszystkie
Jak mogę korzystać z LTE? Chcę wyłączyć Pocztę głosową? Jak zablokować połączenia z numerów zastrzeżonych (ukrytych)? Czy mogę płacić T-Mobile za pobranie aplikacji w Sklepie Google Play™ i Windows Phone? Biuro numerów T-MobileBlokada numeru IMEI Zobacz wszystkie
Jak się zalogować do serwisu Mój T-Mobile? Jaką mam taryfę / abonament? Nie mogę dokonać zmiany w ramach aktywnych usług dodatkowych. Jaki mam kod PUK? Co to jest MiBOA? Zobacz wszystkie
Gdzie uzyskam pomoc przy realizacji przeniesienia numeru? Czy numer, który chcę przenieść powinien być aktywny i zarejestrowany? Ile trwa przeniesienie numeru do T-Mobile? Czy po zmianie Operatora nadal będę mógł korzystać ze starej karty SIM? Zobacz wszystkie
Jak korzystać z Internetu w telefonie? Co muszę zrobić, aby korzystać MMS’ów? Jak skopiować kontakty do nowego telefonu? Jak stworzyć konto google/gmail w telefonie z Androidem? Jak mogę skorzystać z gwarancji? Zobacz wszystkie
Jaki jest zasięg w mojej miejscowości? Czym jest LTE i co mogę zyskać dzięki niej? Jakie kraje znajdują się w Strefie Roamingowej 1A,czyli w ramach Unii Europejskiej? Co to jest roaming międzynarodowy? Zobacz wszystkie
Jak odblokować sim przed pierwszym użyciem (Jak wpisać kod PIN)? Jak mogę odebrać sms? Jak mam sprawdzić ilość wykorzystanych danych (MB)? Dlaczego mój Internet zwolnił? Czy mogę zwiększyć limit? Zobacz wszystkie
Jakich dokumentów potrzebuję do zawarcia umowy? Jak mogę przedłużyć umowę? Jak zmigrować numer do oferty z abonamentem? Jak mogę złożyć reklamację i co powinna zwierać? Gdzie znajdę regulamin lub cennik? Zarządzanie zgodami marketingowymi. Zobacz wszystkie