Life is for sharing

Rozmowy, sms-y
do wszystkich bez limitu
i 300 mb internetu

Najczęściej zadawane pytania

1. Jaką kwotę mam do wykorzystania na starterze?

Na starterze jest 5 zł z Vat.

2. Jaka taryfa jest na starterze?

Na starterze masz aktywną taryfę Frii.

3. Jaka oferta jest aktywna na starterze?

Na najnowszym starterze jest aktywna oferta „Bez limitu za 1 zł dziennie” Oferta włączy się automatycznie po aktywacji karty SIM.

4. Co otrzymuję w ramach oferty?

  • nielimitowane rozmowy do wszystkich krajowych sieci komórkowych i na numery stacjonarne,
  • nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci komórkowych,
  • pakiet 300 MB Internetu.
  • konto ważne 365 dni.

5. Czy jeżeli nie korzystam w danym dniu ze smartfona to opłata będzie pobrana?

Nie, jeśli danego dnia nie korzystasz z usług (rozmowy/sms/internet do 5 MB) to opłata 1 zł za dzień nie zostanie pobrana.

6. Co z automatyczną aktualizacją smartfona, czy będę miał pobieraną opłatę?

Nie, w trosce o Użytkowników smartfonów przygotowaliśmy bezpłatny pakiet danych 5MB. Jeśli nie korzystasz w danym dniu ze smartfona, a smartfon mimo wszystko łączy się sam z Internetem to darmowy pakiet 5MB zabezpieczy Cię przed pobraniem środków z Twojego konta.

7. Czy w ramach oferty mogę wysyłać MMS-y?

Nie, wysyłka MMS-ów jest rozliczna wg cennika taryfy Frii. Można jednak wysyłać zdjęcia używając Internetu w telefonie i dostępnych aplikacji.

8. Co mam zrobić, jeżeli zabraknie mi Internetu?

Jeśli w danym dniu potrzebujesz jeszcze więcej Internetu, możesz dokupić pakiet, który jest ważny do końca dnia:

EKSTRA INTERNET CENA AKTYWACJA
300 MB 0,5 zł *140*296*3#
1 GB 1 zł *140*296*4#
9. Czy mając aktywną ofertę „Bez limitu za 1 zł dziennie” mogę korzystać z bonusów wynikających z innych promocji?

Nie, Po aktywacji promocji, obecne oferty, które masz na koncie zostaną wyłączone (oferta nie łączy się m.in z Bonusami za rejestrację, Darmowymi rozmowami i SMS-ami w T--Mobile, Podwójnym Doładowaniem oraz innymi pakietami/ofertami promocyjnymi). Szczegóły w regulaminie

10. Co mam zrobić, żeby zmienić ofertę na opcję miesięczną?

Wystarczy doładować się za 25 zł lub więcej. Otrzymasz SMS-a z informacją jak zmienić obecną ofertę na opcję miesięczną. Za 25 zł otrzymasz nielimitowane rozmowy, smsy, 10 GB i konto ważne rok– możesz to zmienić w każdej chwili! Wyślij bezpłatnego SMS-a o treści START pod numer 469.