INTERNET DOMOWY
JUŻ OD 49 ZŁ/MSC
W T-MOBILE

INTERNET xx + -

UMOWA NA 24 MIESIĄCE

XXZŁ/MIES.

    NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

    1. Czy mogę korzystać z urządzenia/usługi tylko pod wybranym adresem?

    Nie. Możesz go również zabrać w dowolne miejsce w Polsce.

    2. Gdzie znajdę hasło do routera?

    Hasło znajduje się na spodzie routera.

    3. Gdzie mogę zmienić hasło w routerze?

    Trzeba wejść w przeglądarkę i wpisać adres IP: 192.168.8.1 (przy pierwszym logowaniu pojawi się strona „Konfiguracja ustawienia sieci WLAN i postępować zgodnie ze wskazówkami – system wymusza zmiane hasła). Zmiana hasła przy kolejnych logowaniach: Ustawienia/system/zmiana hasła.

    4. W jakim czasie mogę zrezygnować z usługi?

    W ciągu 14 dni można zrezygnować z usługi.

    5. Czy mogę odstąpić od usługi zakupionej w sklepie stacjonarnym?

    Tak, można zrezygnować z usługi w ciągu 14 dni od daty zakupu.

    6. Kiedy aktywuje się karta SIM zamówiona przez www?

    Karta SIM jest aktywowana po otrzymaniu potwierdzenia odebrania paczki od kuriera. Sprawdzenie działania karty SIM wymaga przelogowania routera.

    7. Czy ponoszę opłatę aktywacyjną?

    Opłata aktywacyjna dla oferty Internet dla domu wynosi 1 zł.

    8. Czy za okres testowania płacę standardową opłatę miesięczną? Co w momencie rezygnacji z usługi?

    Opłata za okres testowania naliczana jest proporcjonalnie do liczby dni, w których Klient korzystał z usługi. Po rezygnacji Klient otrzymuje również zwrot opłaty za urządzenie.

    Regulamin

    Regulamin

    Cennik

    © 2019 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone.