Kontakt

Kontakt

Zaloguj się do swojego konta

Pobierz aplikację mobilną MiBOA


Google play App Store
 

Potrzebujesz pomocy?
Zobacz najczęstsze pytania naszych klientów


Najprostszym sposobem jest sprawdzenie w serwisie internetowym iBOA lub za pomocą mobilnej aplikacji MiBOA. Jeżeli nie masz dostępu do Internetu, możesz zadzwonić na numer 602963 (opłata za połączenie zgodna z Twoją taryfą) – automatyczny system poda Ci bieżące koszty oraz liczbę pozostałych minut. Możesz również wybrać z klawiatury telefonu bezpłatny kod *1003, a telefon wyświetli Ci oczekiwaną informację.

Najprostszym sposobem jest sprawdzenie w serwisie internetowym iBOA lub za pomocą mobilnej aplikacji MiBOA. Prezentowane tam dane uwzględniają rzeczywistą taryfikację oraz cykl rozliczeniowy danej umowy.

Większość aplikacji do obsługi połączenia posiada własny licznik danych – nie polecamy sugerować się pokazywanymi tam informacjami ze względu na to, że prezentowane tam dane nie są zgodne z Twoim cyklem rozliczeniowym. Pamiętaj, że limit danych odnawia się w dniu wystawienia faktury (czyli w dniu początku cyklu rozliczeniowego), a nie pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego.

Jeżeli nie masz dostępu do Internetu, możesz zadzwonić na numer 602963 (opłata za połączenie zgodna z Twoją taryfą) – automatyczny system poda Ci bieżące koszty oraz poziom wykorzystania pakietu danych. Możesz również wybrać z klawiatury telefonu bezpłatny kod *100#, a telefon wyświetli Ci oczekiwaną informację.

Zlecenie przeniesienia numeru do T-Mobile możesz złożyć podczas składania zamówienia na interesującą Cię ofertę:

  • przez Internet
  • pod numerem 602900000 (opłata za połączenie zgodna z Twoją taryfą)
  • w sklepie T-Mobile
Dowiedz się więcej

Numery telefonu

  • Infolinia Handlowa
    T-Mobile

    dla telefonów komórkowych
    (22) 413 33 10
    telefony stacjonarne
    801 202 602
    (opłata za połączenie zgodna
    z posiadaną taryfą)

  • Biuro Obsługi Abonenta

    dla telefonów komórkowych
    602 900 000
    Sprawdź dostępność konsultantów
    telefony stacjonarne
    (22) 413 69 96
    (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą czynne całodobowo)

  • Biuro numerów T-Mobile

    dla klientów T-Mobile
    *42913
    dla wszystkich sieci
    602 913 000
    (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

Potrzebujesz pomocy?
Zobacz najczęstsze pytania naszych klientów


Pierwsza wystawiona faktura jest zawsze nieco wyższa, ponieważ zawiera:

    a) abonament miesięczny za usługi, który naliczany jest zawsze za miesiąc do przodu (od daty wystawienia faktury) oraz
    b) wyrównanie abonamentu, czyli proporcjonalnie wyliczona część za pierwsze dni Twojej umowy: od daty aktywacji usług do dnia wystawienia faktury

Jest to sytuacja jednorazowa.

Na pierwszej fakturze może pojawić się również opłata aktywacyjna, której wysokość zależy od wybranej przez Ciebie oferty. Jest to opłata jednorazowa.

Przy podpisaniu umowy płacisz opłatę startową – pierwszą ratę ceny wybranego sprzętu. Reszta ceny sprzętu jest spłacana w kolejna ratach miesięcznych. Twój abonament jest pomniejszony o kwotę raty przez cały okres spłaty rat, po tym czasie opłata abonamentowa wzrasta o wartość raty. A zatem przez cały czas trwania umowy Twoje miesięczne zobowiązanie pozostaje na takim samym poziomie.

Suma Twojego miesięcznego zobowiązania (rata/raty + opłata za usługi telekomunikacyjne) jest umieszczona na druku do zapłaty dołączonym do faktury miesięcznej.
 

Dowiedz się więcej

Jeżeli masz aktywne połączenia wychodzące, wystarczy, że wyślesz ze swojego telefonu bezpłatnego SMS-a o treści TAK na numer 80155.

Możesz również skorzystać z formularza kontaktowego w serwisie internetowym iBOA.

Oczywiście, dzięki bezpłatnej usłudze SMS finansowy. W ciągu maksymalnie 48 godzin od wystawienia faktury otrzymujesz wiadomość, która zawiera: kwotę do zapłaty, numer faktury oraz termin płatności.

Usługę możesz włączyć samodzielnie w serwisie internetowym iBOA.

Dowiedz się więcej

Obsługa płatności abonenckich

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00 pod poniższymi numerami telefonów.



Dla Klientów biznesowych

z telefonu sieci T-Mobile
608 955
(opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

z telefonów innych sieci i stacjonarnych
608 955 000
(opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

 

Potrzebujesz pomocy?
Zobacz najczęstsze pytania naszych klientów


Kod PUK znajduje się wśród kompletu dokumentów otrzymanych razem kartą SIM. W przypadku zagubienia tych dokumentów najwygodniejszym sposobem na odzyskanie kodu PUK jest kontakt telefoniczny z nami:
dla karty abonamentowej Biuro Obsługi Abonenta
602 900 000
(opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą; czynne całodobowo)
dla T-Mobile na kartę z telefonu T-Mobile na kartę
*9602
(opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą; czynne całodobowo)
dla T-Mobile na kartę z innego telefonu
602 960 200
(opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą; czynne całodobowo)

Informacje o kodzie PUK można też uzyskać podczas wizyty w punkcie sprzedaży sieci T-Mobile.

Jeżeli zdarzy Ci się 3-krotne błędne wpisanie kodu PIN, telefon poprosi Cię o podanie kodu PUK. Kod PUK możesz znaleźć w książeczce, w której znajdowała się kod PIN. Możesz również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Abonenta pod numerem 602900000 (opłata za połączenie zgodna z Twoją taryfą). Przed kontaktem upewnij się, że pamiętasz hasło abonenckie ustalone przy podpisaniu Umowy (możesz je sprawdzić na Umowie). Wpisz kod PUK do telefonu. Następnie wpisz nowy PIN i potwierdź wybór, wpisując go ponownie. Po tej operacji telefon zostanie odblokowany.

Poczta głosowa jest aktywowana automatycznie każdemu nowemu Klientowi. Posiadanie usługi poczty głosowej jest bezpłatne. Jeżeli nie potrzebujesz korzystać z usługi – nie chcesz, żeby poczta zgłaszała się dzwoniącym do Ciebie osobom – wystarczy, że z klawiatury swojego telefonu wybierzesz kod ##002# i potwierdzisz zieloną słuchawką. Zmiana jest bezpłatna.

Dowiedz się więcej

Potrzebujesz pomocy w konfiguracji lub obsłudze telefonu, tabletu lub komputera?

Tech Desk to serwis telefoniczny w ramach którego możesz uzysakć pomoc od dedykowanych specjalistów.
Pomożemy Ci również w sytuacji, gdy Twój sprzęt nie został zakupiony w T-Mobile.



z telefonu sieci T-Mobile
*7242
(2.46 zł brutto/minuta)

z telefonów komórkowych innych sieci
708 477 242
(2.58 zł brutto/minuta)

 
  • Adres siedziby

    T-Mobile Polska S.A.
    ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa

    KRS 0000391193
    REGON 011417295
    NIP 526-10-40-567

    Kapitał zakładowy 471 mln złotych,
    kapitał wpłacony w całości

  • Mapy salonów i sklepów

    Umów się na spotkanie w wybranym
    sklepie T-Mobile

    Więcej
  • Mapa zasięgu

    Sprawdź zasięg T-Mobile, najnowocześniejszej
    sieci komórkowej w Europie

    Więcej
  • Centrala Telefoniczna sieci T-Mobile

    (22) 413 60 00

    (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

 

Dostępność numeru:

Chcesz do nas napisać?
Zaloguj się do swojego konta i skorzystaj
z formularza kontaktowego.

Przejdź do iBOA