UsługiPoczta głosowa

Poczta głosowa

  • Pewność, że nigdy
    nie tracisz ważnych
    telefonów.

Poczta głosowa działa jak automatyczna sekretarka. Pozwala na pozostawienie wiadomości głosowej w sytuacji, gdy nie możesz odebrać połączenia, telefon jest wyłączony, jest poza zasięgiem sieci lub gdy po prostu nie chcesz rozmawiać.

 
  • Poczta Standard
    Wariant nie wymaga aktywacji. Poczta oddzwoni
    z wiadomością.
  •  Usługa
    aktywna przez
    cały okres
    umowy

    • Abonament
    • Mix
    • Na kartę
  • Usługa bezpłatna

 
  • Poczta Komfort
    Poczta oddzwoni z wiadomością lub przyjdzie ona MMS-em.
  •  Usługa
    aktywna przez
    cały okres
    umowy

    • Abonament
    • Mix
    • Na kartę
  • od2. 02 miesięcznie

 
  • Poczta Extra
    Poczta dedykowana dla iPhone’a.
  •  Usługa
    aktywna przez
    cały okres
    umowy

    • Abonament
  • od2. 93 miesięcznie

Dlaczego warto mieć uruchomioną Pocztę głosową

Jesteś zawsze dostępny, niezależnie, czy masz wyłączony telefon lub właśnie prowadzisz rozmowę. Jest wygodna. Oddzwoni lub prześle na Twój telefon zostawioną wiadomość: w postaci MMS - w Poczcie Komfort, bezpośrednio na telefon - w Poczcie Extra.

Nie płacisz za aktywację. Nawet gdy zapomnisz telefonu, możesz korzystać ze swojej skrzynki poczty głosowej z innego aparatu. Twoje wiadomości są bezpieczne. Dzwoniąc do poczty z innego numeru telefonu zawsze zostaniesz poproszony o hasło dostępowe do swojej skrzynki.

Wypróbuj usługę za darmo

Wypróbuj bez zobowiązań jak działa Poczta Komfort i Poczta Extra.

Aktywuj usługę - Spróbuj za Darmo, a w Cyklu Rozliczeniowym, w którym nastąpiła aktywacja oraz w następującym po nim pierwszym pełnym Cyklu Rozliczeniowym nie zapłacisz opłaty abonamentowej za Usługę - nawet do dwóch miesięcy gratis.

O zakończeniu się próbnego okresu dowiesz się z wysłanego powiadomienia w postaci SMS - nie musisz się martwić - więcej szczegółów w regulaminie Promocji.

Dowiedz się więcej o wariantach

Więcej o wersji Standard

Poczta Standard jest uruchamiana wraz z aktywacją karty SIM. Wraz z nią aktywowane jest automatyczne przeniesienie rozmów na Twoją Pocztę głosową:

  • gdy masz zajęty telefon
  • gdy masz wyłączony telefon lub jesteś poza zasięgiem
  • gdy nie odbierasz przez 20 sekund. Ustawienia te można modyfikować.

Przeniesienia można zmieniać także przez odpowiednie ustawienie w menu aparatu. Sprawdź w instrukcji obsługi, jak w Twoim aparacie zmienić ustawienia.

Więcej o wersji Komfort

Poczta Komfort to:

  • Pełna funkcjonalność tradycyjnej poczty głosowej, w tym dostęp do Twojej poczty na www.t-mobile.pl/poczta.
  • 4 usługi (Poczta Głosowa, Video, Fax i e-mail) zintegrowane w jednym miejscu.
  • Pobieranie wiadomości e-mail z czterech kont zewnętrznych.
  • Skrzynka pocztowa o pojemności 256 MB
  • Szyfrowanie połączeń, nowoczesny filtr antyspamowy i antywirusowy, gwarantujące bezpieczeństwo Twojej korespondencji
  • Powiadomienie SMS o nowych wiadomościach e-mail, wraz z linkiem do wiadomości
  • Powiadomienie MMS z nagraniem z poczty głosowej lub poczty video

Jak aktywować usługę

  • Sposób 1.

    Aktywuj przez iBOA

    Aktywuj usługę
  • Sposób 2.

    Aktywuj w iTakTak

    Aktywuj usługę
  • Sposób 3.

    Jeśli korzystasz z taryf Rodzina wybierz w telefonie

    *100#

    i następnie:

    5 (Przydatne usługi) → 1 (Poczta głosowa)

E-mail w poczcie

E-mail w Poczcie Komfort to konto, z którego możesz korzystać nie tylko przez komputer z dostępem do Internetu, ale również przez telefon komórkowy. Możesz odczytywać i wysyłać wiadomości przez WAP lub SMS. Aby aktywować e-mail wystarczy aktywować Pocztę Komfort.

Jak dostać się do konta e-mail w Poczcie Komfort?

Z poczty e-mail możesz korzystać poprzez następujące aplikacje:

  • komputer
    • webmail na www.t-mobile.pl/poczta,
    • komputerowe programy poczty elektronicznej pracujące w protokole IMAP4 lub POP3, np. Microsoft Outlook, Outlook Express, Netscape Mail, etc.,
  • telefon
    • WAPmail na wap.t-mobile.pl (sieć T-Mobile poleca transmisję GPRS), komendy SMS,
    • E-mail na głos - dostęp głosowy poprzez numer 608 908,
    • telefonowy program poczty elektronicznej (funkcja "e-mail")

Poczta dedykowana dla iPhone’a

Poczta Głosowa Extra to:

  • Brak konieczności oddzwaniania na numer poczty głosowej w celu odsłuchania wiadomości - nagrane wiadomości są dostarczane bezpośrednio na telefon w formie nagrań audio.
  • Dowolność wyboru kolejności odsłuchiwania wiadomości - wystarczy wybrać wiadomość z listy;
  • Obsługa wszystkich funkcji poczty głosowej z telefonu, bez konieczności nawiązywania połączenia z innym numerem
  • Brak opłat za transfer danych i nagrań na terenie Polski;
  • Możliwość nagrania bezpośrednio w telefonie własnego powitania o długości do 60 sekund;
  • Skrzynka odbiorcza mieszcząca do 50 nagranych wiadomości
  • Menu w języku polskim.

Jak aktywować usługę

Poczta głosowa Extra jest całkowicie darmowa dla wszystkich osób aktywujących się w taryfach dedykowanych iPhone'a i jest włączana automatycznie wraz z każdą nową aktywacją.

Jeżeli aktywowałeś się przed 24 listopada 2008 roku lub korzystasz z telefonu iPhone 3G / 3GS / 4 w taryfach innych, niż dedykowane dla iPhone'a, aktywuj usługę:

Obsługa poczty głosowej

Poczta Standard i Komfort

Dzwoniąc do Poczty będąc za granicą za każdym razem należy podać swój numer telefonu oraz hasło dostępu. Dzięki temu Twoje wiadomości są całkowicie bezpieczne.
Jeśli nie pamiętasz hasła, łatwo je zmienisz:
  • Zmień hasło

    Wyślij SMS-a #cztery_cyfry_nowego_hasła pod numer

    +48 602 950 000

Po chwili otrzymasz SMS-em potwierdzenie zmiany i nowe hasło będzie aktywne.
Gdy pierwszy raz połączysz się ze swoją Pocztą głosową dzwoniąc pod numer 602 950 usłyszysz głos lektora, który pomoże Ci wprowadzić niezbędne ustawienia.
  • Wybór języka w Poczcie głosowej
  • Wprowadzenie własnego hasła, które zabezpieczy dostęp do Twojej Poczty przed nieupoważnionymi osobami
  • Nagranie swojego własnego powitania - tak aby osoby dzwoniące do Ciebie miały pewność do kogo się dodzwoniły. Przykład powitania: "Dzień dobry, tu Jan Nowak. Niestety nie mogę odebrać telefonu, proszę zostawić wiadomość. Postaram się oddzwonić. Dziękuję"
  • Zmień powitanie

    Zadzwoń pod numer

    602 950 000

Głos automatycznego przewodnika poprosi Cię o wybór jednej z trzech możliwych opcji:
1 - odsłuchiwanie wiadomości,
2 - dostęp do opcji osobistych,
3 - pomoc
Należy wybrać 2 na klawiaturze telefonu, czyli dostęp do opcji osobistych. Twój automatyczny przewodnik zaproponuje Ci teraz kilka nowych możliwości, ale Ty wybierz ponownie 2, czyli opcję zmiany powitania.
Jeden, zapewne znany Ci sposób polega na tym, że po otrzymaniu SMS-a z informacją o nowych wiadomościach w Poczcie głosowej dzwonisz pod numer 602 950 i odsłuchujesz pozostawione wiadomości.

Mamy jednak dla Ciebie dużo wygodniejsze, bezpłatne dla wszystkich taryf rozwiązania:
Dzięki usłudze za każdym razem gdy ktoś nagra Ci wiadomość, Poczta głosowa zadzwoni do Ciebie i poinformuje o pozostawionych wiadomościach i umożliwi ich odsłuchanie.
Wystarczy, że odbierzesz połączenie z Poczty głosowej (na Twoim telefonie pojawi się Twój własny numer - to numer Twojej skrzynki głosowej) i po usłyszeniu komunikatu o liczbie pozostawionych wiadomości będziesz mógł je od razu odsłuchać. Nawet jeśli nie odbierzesz połączenia z Poczty głosowej, jednocześnie zostanie Ci przesłana wiadomość SMS z informacją o liczbie nagranych, nowych wiadomości. W ten sposób żadna ważna wiadomość nie umknie Ci niezauważona.
  • Jest ona dostępna na Twoje życzenie - aby z niej korzystać zadzwoń pod numer 602 950 000, wciśnij klawisz 2 (aby wejść do opcji osobistych), następnie 4 (aby zmienić sposób powiadamiania z Poczty głosowej) i # w celu ustawienia Powiadomienia głosowego.
  • Szybkie odsłuchiwanie Odsłuchiwanie wiadomości następuje jedna po drugiej bez dodatkowych komunikatów pomiędzy nimi.
    Dlatego korzystanie z Poczty jest tak szybkie i proste! Zapamiętaj aktywne klawisze "a", jeśli je zapomnisz zawsze wybieraj "0", a lektor podpowie Ci co zrobić.

    Pamiętaj, że podczas odsłuchiwania wiadomości masz do wyboru kilka aktywnych klawiszy:
    1 - oddzwaniasz do osoby która pozostawiła Ci wiadomość (bezpośrednio z Poczty głosowej)
    3 - cofasz wiadomość o 8 sekund
    3 3 - przewijasz wiadomość do przodu o 8 sekund
    4 - otrzymujesz informacje o dacie, godzinie pozostawienia wiadomości oraz numerze nadawcy
    6 - pauza (możesz zatrzymać odsłuchiwanie wiadomości)
    7 - kasujesz wiadomość
    8 - zachowujesz wiadomość
    0 - aby otrzymać pomoc i informacje o aktywnych klawiszach
Podczas odsłuchiwania wiadomości możesz wykorzystać funkcjonalność Oddzwanianie.
Wystarczy, że w trakcie lub zaraz po odsłuchaniu wiadomości wciśniesz klawisz 1 (opcja Oddzwanianie), zatwierdzisz wybór #, a Twoja Poczta głosowa połączy Cię z osobą, która zostawiła Ci wiadomość. Po skończonej rozmowie powracasz do odsłuchiwania dalszych wiadomości. Usługa Oddzwanianie jest aktywna dla stacjonarnych i komórkowych numerów krajowych.

Jest to bardzo wygodna funkcja, ponieważ umożliwia Ci oddzwonienie do osoby, która nagrała Ci wiadomość już w momencie jej odsłuchiwania, nawet jeśli nie znasz jej numeru telefonu.
Usługa podczas odsłuchiwania wiadomości jest od razu dostępna. Jeżeli masz aktywne Blokowanie prezentacji własnego numeru (CLIR) i pozostawisz komuś wiadomość, system Poczty głosowej nie zarejestruje go.

Połączenie wykonane z Poczty głosowej jako Oddzwanianie jest płatne tak jak normalne połączenie: zgodnie z taryfą, do której należysz.

Pamiętaj, że podczas oddzwaniania do nadawcy wiadomości połączenie z Pocztą głosową nie zostaje przerwane, więc jeśli należysz do taryfy z płatną Pocztą lub jesteś za granicą opłata za połączenie będzie naliczana równolegle (wg taryfy, do której należysz, zgodnie z obowiązującym cennikiem T-Mobile Polska S.A.).

Blokada połączeń wychodzących nie blokuje funkcji Oddzwanianie, więc jeśli oddajesz do używania komuś telefon z aktywną blokadą wszystkich połączeń wychodzących, wyłącz Powiadomienie głosowe i nie udostępniaj swojego hasła do Poczty tak, aby użytkownik Twojego telefonu nie mógł skorzystać z funkcji Oddzwanianie.
Tutaj przyjdzie Ci z pomocą funkcja Powiadomienie o próbie połączenia

Jeśli Twój rozmówca zostanie przeniesiony do Twojej Poczty głosowej i rozłączy się nie pozostawiając wiadomości, otrzymasz bezpłatny SMS z informacją, że ktoś chciał się do Ciebie dodzwonić (wraz z numerem tej osoby). Dzięki temu, będziesz mógł oddzwonić - być może ktoś chciał przekazać Ci ważną informację.
Powiadomienie o próbie połączenia jest aktywne automatycznie wraz z aktywacją karty SIM. Aby wyłączyć czy ponownie włączyć usługę wystarczy zadzwonić pod numer 602 950 000, wcisnąć klawisz 2 (wejście do opcji osobistych), następnie 3 (wejście do opcji Powiadomienie o próbie połączenia), i 1 (włączenie/wyłączenie usługi). Jeżeli masz aktywne Blokowanie prezentacji własnego numeru (CLIR) i będziesz próbował się do kogoś dodzwonić bez pozostawienia wiadomości, system Poczty głosowej nie zarejestruje go.
Teraz Poczta może mówić do Ciebie różnymi głosami! Jeśli chciałbyś zmienić głos lektora w swojej Poczcie nic nie stoi na przeszkodzie. Wybierz 2 - opcje osobiste, a następnie 7 - wybór głosu lektora, i po prostu zmień. Możesz zmieniać wielokrotnie głos lektora, kiedy tylko masz na to ochotę.

Poczta głosowa - parametry Twoja Poczta Standard przechowa dla Ciebie:
  • 15 wiadomości
  • nowe wiadomości przez 10 dni
  • zachowane wiadomości przez 15 dni
  • wiadomości o długości maksymalnie 3 minuty
Aktywacja i dezaktywacja Poczty głosowej:

Poczta głosowa jest dostępna dla wszystkich Klientów sieci T-Mobile i Użytkowników T-Mobile na kartę. Jeśli nie korzystasz z niej dłużej niż 3 miesiące to skrzynka zostaje automatycznie wyłączona. Jesteś o tym fakcie poinformowany SMS-em 30 dni wcześniej - tak abyś miał czas na ustawienie przekierowań i skorzystanie z usługi.

Aby aktywować przekierowania do Poczty głosowej wpisz poniższy kod (lub kody) i potwierdź klawiszem akceptacji połączenia:
  • **61*+48602951000*11*20# - gdy Poczta ma zgłaszać się gdy nie odbierasz połączenia
  • **62*602951000# - gdy Poczta ma zgłaszać się kiedy masz wyłączony telefon
  • **67*602951000# - gdy Poczta ma zgłaszać się kiedy prowadzisz rozmowę
Jeśli w ciągu tego czasu nadal nie korzystasz z Poczty głosowej, bo nie jest Ci w tym czasie potrzebna to po 30 dniach zostaje automatycznie wyłączona.
Jeżeli nie chcesz używać poczty głosowej - możesz ją zawiesić kodem ekspresowym:

#002# i potwierdzając klawiszem akceptacji połączenia. Przekierowania do Poczty głosowej zostaną zawieszone

Aby odwiesić działanie Poczty głosowej wpisz:

*002# - i poczta będzie się zgłaszała w sytuacjach jak było wcześniej zdefiniowane

E-mail w poczcie Komfort

Skrzynka e-mail ma pojemność 256 MB.
Ze skrzynki mailowej możesz wysłać jednorazowo list o wielkości aktualnie dostępnej wolnej pojemności skrzynki.
Adres poczty e-mail złożony jest z numeru telefonu oraz z domeny "t-mobilemail.pl". Przykładowo, jeśli telefon użytkownika to 602600900, adres e-mail wygląda następująco: 602600900@t-mobilemail.pl.
Tak, można zdefiniować zastępczą nazwę użytkownika. Po zalogowaniu się do własnego konta na www.t-mobile.pl/poczta wybierz "Ustawienia" i ustaw alias. Możesz ustawić 3 aliasy.
Tak. Posiadanie konta poczty e-mail nie powoduje konieczności rezygnacji z innych kont pocztowych. Również posiadanie innych kont pocztowych nie ma wpływu na posiadanie konta.
Tak. W "Ustawieniach" można podać adres poczty elektronicznej, na który chcesz przekazywać (forwardować) wiadomości.
Zależy to od administratora danego serwisu e-mail. Jeśli umożliwia on taką funkcję, na konto e-mail w Poczcie Komfort mogą przychodzić wiadomości przekazywane (forwardowane) z innego konta. Korzystaj z tej opcji, aby mieć mobilny dostęp do twojej poczty elektronicznej.
Poczta przechowywana jest do momentu jej skasowania przez klienta. Jeśli skrzynka jest zapełniona, dodatkowe wiadomości nie są przyjmowane.
W momencie zapełnienia skrzynki pocztowej, konto użytkownika przestaje przyjmować nowe wiadomości. Nadawca zostaje o tym powiadomiony automatycznie.

E-mail w Poczcie Komfort - korzystanie przez SMS

W poczcie elektronicznej Net SMS ma zastosowanie do:
  • powiadamiania o poczcie przychodzącej,
  • odczytywania e-mail,
  • wysyłania e-mail,
  • kasowania wiadomości w skrzynce odbiorczej,
  • sprawdzenia statusu skrzynki.
Powiadamianie o poczcie przychodzącej - jak to działa? SMS z powiadomieniem o poczcie przychodzącej jest wysyłany niezwłocznie po otrzymaniu nowego listu. Notyfikacja SMS zawiera:
  • adres e-mail nadawcy,
  • datę i godzinę nadania wiadomości,
  • temat wiadomości,
  • informację o możliwości odczytania wiadomości w postaci głosowej,
Powiadomienie o poczcie przychodzącej można wyłączyć w "Ustawieniach" aplikacji webmail na www.t-mobile.pl/poczta.
Nie. Za powiadamianie o poczcie przychodzącej nie jest pobierana dodatkowa opłata.
Opcja "powiadomienie o przychodzących wiadomościach" zostaje aktywowana w momencie utworzenia skrzynki pocztowej dla użytkownika.
Możesz przeczytać przez SMS część lub całość wiadomości e-mail otrzymanej na konto w e-mail w Poczcie Komfort. Dzieje się to w trybie odpowiadania na notyfikację SMS. Aby zapoznać się z treścią e-mail, odpowiedz na otrzymane powiadomienie pustym SMS-em. W reakcji otrzymasz pierwszą część listu. Aby dostać kolejną część listu, odpowiedz na część otrzymaną pustym SMS-em. Jeśli skasowałeś SMS zawiadamiającego o nowej poczcie, możesz ponownie otrzymać notyfikację o ostatnim e-mailu. Wyślij SMS o treści OSTATNIA pod numer +48602969696. Aby otrzymać notyfikację o np. trzeciej wiadomości licząc od ostatniej, wyślij SMS o treści OSTATNIA 3 pod +48602969696. UWAGA! Przez SMS możesz odczytać list o długości nie przekraczającej 99 SMS, czyli ok. 14 000 znaków.
Aby odpowiedzieć nadawcy na odczytywaną wiadomość e-mail (funkcja "Reply, Odpowiedz"), odpowiedz na odczytywaną część wiadomości SMS-em o formacie ODP#treść_odpowiedzi. Przykładowo: ODP#Dziekuje za informacje. Przekaze. Jurek. Aby odesłać odpowiedz do wszystkich (Reply to All, Odpowiedz wszystkim), należy zamiast ODP wpisać ODPW: ODPW#treść_odpowiedzi. Temat przesyłanej wiadomości e-mail pozostaje zgodny z tematem wiadomości źródłowej z wyjątkiem dodania znaków Re: na początku.
Aby przesłać dalej odczytywaną wiadomość e-mail (funkcja "Forward, Prześlij Dalej"), odpowiedz na odczytywaną część wiadomości SMS-em o formacie PD#adres e-mail odbiorcy#treść_wypowiedzi. Przykładowo: PD#jan.kwiatkowski@domena.pl# To do Ciebie. Jurek Temat przesyłanej wiadomości e-mail pozostaje zgodny z tematem wiadomości źródłowej z wyjątkiem dodania znaków Fw: na początku.
Odczytywanie e-mail przez SMS, odpowiadanie nań oraz przesyłanie dalej kosztuje tak, jak wysyłanie zwykłych SMS do drugiej osoby.
Aby przez SMS wysłać wiadomość na dowolny adres e-mail, należy skomponować SMS o formacie adres e-mail odbiorcy#temat e-mail#treść e-mail Przykładowo: przyjaciel@galaktyka.net#Spotkanie#Super! Bede na ciebie czekac. Tak skomponowany SMS należy wysłać pod numer +48602969696. UWAGA! W adresie e-mail odbiorcy zamiast znaku @ można użyć znaków *, ! lub &. Wysyłanie e-mail przez SMS kosztuje tak, jak wysyłanie zwykłych SMS do drugiej osoby.
Aby skasować wiadomość e-mail, w odpowiedzi na powiadomienie o niej lub na dowolną jej część należy wysłać SMS o treści KAS. Aby skasować wszystkie wiadomości w skrzynce odbiorczej, w odpowiedzi na dowolne powiadomienie lub dowolną część którejkolwiek wiadomości należy wysłać SMS o treści KAS *.
Aby sprawdzić stan skrzynki e-mail, należy wysłać SMS o treści STATUS pod numer +48602969696. W odpowiedzi otrzymasz następujące informacje: Wiadomości: nowych 4, razem 10, 15% skrzynki zajęte

E-mail na głos - dostęp głosowy

E-mail na głos to głosowy dostęp do poczty e-mail w Poczcie Komfort na głos który umożliwia:
  • odczytanie e-mail,
  • odczytanie załączników typu: doc, txt,
  • odpowiedź na nadesłany e-mail (nagranie do 60 sekund),
  • kasowanie wiadomości w skrzynce odbiorczej,
  • nagranie notatek głosowych (max 60 sekund dla notatki oraz max 10 sekund dla jej tytułu).
E-mail na głos jest dostępny pod numerem 608 908. Usługa nie wymaga wcześniejszej aktywacji i dostępna jest dla wszystkich telefonów w sieci T-Mobile. Serwis dostępny jest w polskiej i angielskiej wersji językowej.

E-mail w Poczcie Komfort - korzystanie przez WWW (webmail)

W przeglądarce WWW należy wpisać adres strony: http://www.t-mobile.pl/poczta. W okienku logowania należy wprowadzić nazwę użytkownika (swój numer telefonu) oraz hasło. Przy pierwszym logowaniu do skrzynki należy podać hasło, którego sposób pozyskania opisany jest na stronie www.t-mobile.pl/poczta
Filtr antyspamowy musi być włączony, aby spełniał swoją rolę. W celu włączenia filtra należy wejść w zakładkę Ustawienia, wybrać w lewym menu "Filtr antyspamowy", a następnie zaznaczyć pole "Filtr włączony" i kliknąć "Zapisz zmiany". Różne parametry konfiguracji filtra pozwalają na zarządzanie poziomem ochrony.

Zalecamy ustawienie następujących parametrów:
  • Poziom ochrony -> Normalny
  • Operacje wykonywane na spamie -> Przesunięcie do folderu "Spam" (katalog Spam pojawi się na liście folderów po otrzymaniu pierwszej wiadomości zakwalifikowanej jako spam)
W przypadku ustawienia poziomu wyższego niż normalny może się okazać, że część wiadomości, które nie są spamem zostanie sklasyfikowana jako spam. Ustawienie poziomu niższego niż Normalny może spowodować wzrost spamu w folderze „Skrzynka odbiorcza”. W przypadku zaznaczenia opcji „Usunięcia wiadomości”, wiadomość sklasyfikowana jako spam zostanie skasowana z poczty i nie będzie możliwości jej odzyskania. W celu wygodnego zarządzania filtrem udostępniony został również mechanizm czarnych i białych list. W przypadku wpisania nadawcy na czarną listę, wszystkie wiadomości przychodzące od niego zostaną potraktowane jak spam. Jeżeli natomiast nadawca jest wpisany na białą listę, to wiadomości przychodzące od niego nie będą uwzględniane przez filtr antyspamowy.

E-mail w Poczcie KOMFORT - Korzystanie Przez Program Pocztowy

Poczta Komfort może być pobierana po protokole POP lub IMAP.
Aby skonfigurować program pocztowy (np.: Outlook, Outlook Express) w ustawieniach wpisz:
  • Nazwa użytkownika – numer Twojego telefonu
  • Hasło – hasło, które ustawione masz dla dostępu do swojej poczty na www.t-mobile.pl/poczta
  • Serwer SMTP: mail.t-mobilemail.pl
  • Serwer POP3: mail.t-mobilemail.pl

Dokumenty do pobrania

Nie możesz odczytać pliku - kliknij tutaj i ściągnij bezpłatny program Adobe Reader.