UsługiMMS

MMS

  • Przesyłaj wiadomości multimedialne zawierające tekst, grafikę, animację, dźwięk i wideo

  • Godzina rozmowy tylko 1 zł
    Przesyłanie wiadomości
    multimedialnych
  •  Usługa
    aktywna przez
    cały okres umowy

    • Abonament
    • Na kartę
    • Mix
  • Usługa bezpłatna

Opis usługi

Usługa MMS umożliwia przesyłanie wiadomości multimedialnych zawierających tekst, grafikę (np. obrazki umieszczone w telefonie lub zdjęcia zrobione aparatem cyfrowym), animację, dźwięk oraz wideo pomiędzy Klientami sieci T-Mobile, do użytkowników pozostałych sieci komórkowych w Polsce, do użytkowników wybranych sieci zagranicznych, a także na adres poczty elektronicznej e-mail.

Jak aktywować usługę?

Aktywacja i dezaktywacja usługi są bezpłatne. Ponosisz wyłącznie koszt wysłanej wiadomości (zgodnie z cennikiem Twojej taryfy).

Usługa jest aktywowana:

  • automatycznie wszystkim Klientom, którzy kupują w punkcie sprzedaży sieci T-Mobile telefon z funkcjonalnością MMS
  • automatycznie po wykonaniu pierwszego połączenia (tzw. First Call) Klientom Mix, systemu T-Mobile na kartę oraz systemu blueconnect starter
  • po kontakcie telefonicznym do Biura Obsługi Abonenta sieci T-Mobile

Usługa jest dostępna w ciągu około 30 minut od zgłoszenia żądania aktywacji. Aktywacja usługi zostanie potwierdzona SMSem. Aktywacja usługi nie oznacza automatycznej możliwości wysyłania MMS. Do poprawnego wysyłania i odbierania MMS Klient musi dodatkowo posiadać prawidłowo skonfigurowany telefon z funkcjonalnością MMS.

Standard MMS umożliwia przesłanie wiadomości zawierających tekst, grafikę, zdjęcia, dźwięk oraz wideo pomiędzy telefonami z funkcjonalnością MMS w sposób automatyczny, zapewniając prawie natychmiastowe dostarczanie utworzonej wiadomości z jednego telefonu na inny.

Kto może korzystać z usługi MMS?
Usługa, czyli wysyłanie i odbieranie wiadomości multimedialnych MMS, dostępna jest dla wszystkich Klientów T-Mobile.

Dla Klientów sieci T-Mobile usługa MMS jest również dostępna w ramach roamingu międzynarodowego. Korzystanie z MMS w roamingu dotyczy krajów, w których lokalny operator ma podpisaną umowę roamingową z T-Mobile Polska S.A., obejmującą pakietową transmisję danych GPRS (zobacz szczegółowy opis, z którymi sieciami T-Mobile oferuje roaming GPRS).

Klienci sieci T-Mobile mogą przesyłać wiadomości MMS między sobą, do użytkowników pozostałych sieci komórkowych w Polsce, niektórych zagranicznych sieci komórkowych, a także na adres poczty elektronicznej e-mail.

Co jest niezbędne do korzystania z usługi?
Możliwość przesyłania i odbierania wiadomości multimedialnych MMS dostępna jest wyłącznie dla Klientów sieci T-Mobile i systemu T-Mobile na kartę, którzy mają aktywną usługę MMS i posiadają telefon z funkcją pakietowej transmisji danych GPRS i obsługujący standard MMS. W celu skorzystania z usługi niezbędna jest również poprawna konfiguracja telefonu. Telefony są dostępne w punktach sprzedaży sieci T-Mobile.

Standard MMS umożliwia przesłanie wiadomości zawierających tekst, grafikę, zdjęcia, dźwięk oraz obraz wideo pomiędzy telefonami z funkcjonalnością MMS w sposób automatyczny, zapewniając prawie natychmiastowe dostarczanie utworzonej wiadomości z jednego telefonu na inny.
Usługa, czyli wysyłanie i odbieranie wiadomości multimedialnych MMS, dostępna jest dla Klientów sieci T-Mobile i Użytkowników systemu T-Mobile na kartę taryf z cenników:
  • Taryfy Rodzinne, Nowa, Taryfa Zero, Relaks, Nowy Komfort, Era Nowy Komfort VIP, Komfort, Komfort 80, Classic, Era Classic Bis, Nowa Era Moja, TAKAjakTy, Moja,
  • Pakiet dla Biznesu, Pakiet Korporacyjny, Nowa Firma, Firma, Nowy Pakiet Biznes, Nowy Pakiet Biznes Firma, Pakiet Biznes, Pakiet Biznes Firma, Era Komfort Biznes, Nowa Era Biznes, Biznes, proFirma
  • Mix: oferty Nowa Era Mix, Mix, Era Fun, Mega Fun,
  • HOT, Nowy Tak Tak, blueconnect starter, Happy oraz dla Klientów i posiadaczy taryf i ofert promocyjnych opartych na powyższych.
a) Aktywna usługa MMS
b) Telefon wspierający standard MMS
c) Odpowiednia konfiguracja ustawień MMS w telefonie.
Każdy Klient, który kupuje w sklepie firmowym sieci T-Mobile telefon z funkcjonalnością MMS będzie miał automatycznie aktywowaną usługę MMS. Klienci, którzy posiadają telefon z innego źródła mogą zadzwonić do Biura Obsługi Abonenta sieci T-Mobile z prośbą o aktywację usługi. Klienci Mix oraz sytemu T-Mobile na kartę mają usługę automatycznie aktywowaną po wykonaniu pierwszego połączenia.
Usługa MMS będzie dostępna w ciągu około 30 minut od momentu zgłoszenia żądania aktywacji.
Oferowana przez sieć T-Mobile usługa umożliwia przesyłanie wiadomości multimedialnych MMS zawierających tekst, grafikę (np. obrazki umieszczone w telefonie lub zdjęcia zrobione aparatem cyfrowym), animację, dźwięk oraz wideo pomiędzy Klientami sieci T-Mobile i systemu T-Mobile na kartę, do Klientów pozostałych sieci komórkowych w Polsce, do Klientów niektórych zagranicznych sieci komórkowych, a także na adres poczty elektronicznej e-mail. Klienci mogą korzystać również z serwisów MMS Specjalny.
Tak. Klienci, nieposiadający aktywnej usługi MMS, którzy otrzymają wiadomość MMS (np: wiadomość MMS wysłaną z innego aparatu) otrzymają SMS o treści: Otrzymałeś wiadomość MMS. Wejdź do przeglądarki internetowej, wpisz poniższy adres, http://t-mobile.pl/mmcp, następnie numer swojego telefonu i kod: abcdef, gdzie abcdef to unikalny kod nadany danej wiadomości MMS. Po odczytaniu wiadomości na WWW nie można jej ponownie odczytać, zostaje automatycznie usunięta, istnieje jednak możliwość jej wydruku lub zapisania na komputerze.
Jeżeli Klient korzysta z sieci operatora zagranicznego, z którym T-Mobile świadczy usługę roamingu GPRS, to wysyłanie i odbieranie wiadomości jest możliwe. W przeciwnym przypadku nie ma możliwości wysyłania/odbierania MMS podczas przebywania za granicą.
Tak. Telefony z funkcją MMS posiadają opcję umożliwiającą konfigurację sposobu odbioru wiadomości. Klient może wybrać jedno z ustawień:
  • "Sieć macierzysta" lub "Tylko w sieci macierzystej" (w tym przypadku w roamingu telefon nie odbierze automatycznie wiadomości MMS. Natomiast w sieci macierzystej użytkownika odbiór będzie nadal automatyczny)
  • "Zawsze włączony" (wiadomość MMS zostanie automatycznie odebrana przez telefon)
  • "Wyłączony" (wymaga potwierdzenia przez Klienta chęci odbioru wiadomości)
Nie, ze względu na zastosowanie dedykowanego APNu eramms osoba odbierająca MMS nie ponosi kosztów odbioru danych
Standard MMS wspiera wiele formatów min. BMP, JPEG, GIF 87a, GIF 89a, PNG, WBMP, tekst, AMR, MiDI, MP3, WAV, 3gpp, mp4 oraz inne.
Wszystkie telefony dostępne w sieci sprzedaży T-Mobile mają fabrycznie ustawione parametry MMS. Szczegółowy opis konfiguracji telefonu znajduje się na stronach www.t-mobile.pl. Pomocą służą również konsultanci w Biurze Obsługi Abonenta sieci T-Mobile. Sieć T-Mobile udostępnia również zdalny konfigurator - dzięki temu narzędziu nie musisz ręcznie wpisywać ustawień parametrów MMS w telefonie, ponieważ wszystkie wymagane ustawienia są bezpośrednio przesyłane do Twojego telefonu za pośrednictwem SMS-ów. Jeżeli chcesz samodzielnie skonfigurować swój telefon i wpisać ręcznie wymagane ustawienia skorzystaj z parametrów konfiguracyjnych.
Serwis MMS w sieci T-Mobile umożliwia wpisywanie numeru adresata w formacie międzynarodowym np. +48602900000 lub krajowym 602900000. W zależności od posiadanego modelu telefonu można zaadresować wiadomość równocześnie na numer MSISDN oraz na adres e-mail.
Tak. Wiadomość multimedialna MMS może zostać wysłana jednocześnie do wielu osób. Za wysłanie wiadomości MMS jednocześnie do kilku adresatów opłata zostanie naliczona tak, jak za wysłanie wiadomości MMS do każdego z adresatów osobno.
Tak. W chwili obecnej można wysyłać/odbierać MMSy pomiędzy Klientami sieci T-Mobile oraz sieci:
Kraj Operator
Armenia Armentel
Australia Telstra
Austria H3G
Austria Mobilkom
Austria One
Austria Tele.ring
Austria T-Mobile
Belgia Proximus Belgacom
Białoruś MTS
Bułgaria GloBul
Bułgaria MobilTel
Chiny China Mobile
Chiny China Unicom
Chorwacja T-Mobile
Chorwacja VIPnet
Cypr MTN
Czarnogóra T-Mobile
Czechy Telefonica O2
Czechy T-Mobile
Czechy Vodafone
Dania Hutchison 3G
Dania TeliaSonera
Egipt Etisalat
Egipt MobilNil
Egipt Vodafone
Estonia Tele2
Finlandia Elisa
Finlandia Alands
Francja Orange
Francja SFR
Grecja Wind Hellas
Gruzja Geocell
Hiszpania Orange
Hiszpania Vodafone
Hiszpania Xfera
Holandia T-Mobile
Irlandia Telefonica O2
Irlandia Vodafone
Islandia Og Vodafone
Litwa Bite
Litwa Omnitel
Litwa Tele2
Łotwa Bite
Łotwa Tele2
Luksemburg Tango
Macedonia T-Mobile
Niemcy Telefonica O2
Niemcy T-Mobile
Niemcy Vodafone
Norwegia NetCom
Norwegia Network Norway
Portugalia Optimus
Portugalia TMN
Portugalia Vodafone
Rosja Megafon
Rosja Vimpelcom
Słowacja Telefonica O2
Słowacja T-Mobile
Słowenia Mobitel
Szwajcaria Orange
Szwajcaria Sunrise
Szwajcaria Swisscom
Szwecja Hutchison 3G
Szwecja Tele2
Szwecja Telenor
Szwecja TeliaSonera
Turcja Turkcell
Ukraina Astelit
Ukraina Kyivstar
Ukraina UMC (MTS)
USA AT&T
USA T-Mobile
Węgry Pannon
Węgry T-Mobile
Wielka Brytania H3G
Wielka Brytania Orange
Wielka Brytania Telefonica O2
Wielka Brytania T-Mobile
Włochy Telecom Italia
Włochy Vodafone
Wyspa Guernsey Cable&Wireless
Wyspa Man Manx Telecom
Zjednoczone Emiraty Arabskie Etisalat
W najbliższej przyszłości planowane jest rozszerzenie listy operatorów zagranicznych, do których można wysyłać MMSy.
Tak. Sieć T-Mobile oferuje serwis Bramka Multimedialna, który umożliwia Klientom sieci T-Mobile i systemu T-Mobile na kartę wysłanie wiadomości MMS bezpośrednio z internetu.
Całkowita liczba grafiki zależy od dostępnej pamięci telefonu i rozmiaru obrazka. Szczegółowe parametry telefonów i dostępnej pamięci opisane są w instrukcji obsługi telefonu.
Wiadomość MMS może być przechowywana w centrum MMSC maksymalnie 7 dni. W przypadku nie odebrania wiadomości w tym czasie, wiadomość zostaje skasowana.
Nie. W sieci T-Mobile maksymalna wielkość wiadomości MMS wynosi 300 kB. Szczegółowe informacje o maksymalnej wielkości MMS, jaką potrafi wysłać lub odebrać telefon dostępne są w instrukcji obsługi telefonu.