UsługiJuż jestem

  • SMS z informacją,
    o dostępności osoby,
    do której dzwoniłeś

  • Godzina rozmowy tylko 1 zł
    Wiesz kiedy
    dzwonić
  •  Usługa
    aktywna przez
    cały okres
    umowy

    • Dla wszystkich
  • Usługa bezpłatna

Już jestem to usługa, dzięki której wiesz kiedy ktoś, do kogo nie można było się dodzwonić (bo np. miał wyłączony telefon, był poza zasięgiem sieci T-Mobile lub prowadził rozmowę z innym Użytkownikiem) jest już dostępny.

Jak to działa

Dzwonisz do osoby, która ma wyłączony telefon, jest poza zasięgiem lub rozmawia z innym użytkownikiem. Jeśli osoba ta włączy się do sieci/ skończy rozmowę w przeciągu 8 godzin od Twojej próby połączenia, otrzymasz SMS z informacją o tym że osoba ta jest już osiągalna. Jako nadawca SMS-a będzie widniał numer osoby, do której próbowałeś się dodzwonić.

Posiadając aktywną usługę zawiadamiasz również innych o swojej dostępności. Dzięki temu, osoba dzwoniąca do Ciebie w czasie gdy masz wyłączony telefon, jesteś poza zasięgiem lub rozmawiasz z innym użytkownikiem otrzyma wiadomość SMS z informacją o twojej dostępności. Wiadomość SMS zostanie wysłana do osoby dzwoniącej jeśli włączysz się do sieci/ skończysz rozmawiać w ciągu 8 godz od próby połączenia

Dzięki temu bez problemu nawiążesz ponownie połączenie. Aby usługa prawidłowo działała - obie strony (i dzwoniący i osoba, do której dzwonisz) muszą mieć aktywowaną usługę Już jestem.

Ile to kosztuje

Korzystanie z usługi jest całkowicie bezpłatne. Bezpłatne SMS-y nie obciążają ani osoby otrzymującej SMS-a ani osoby, o statusie której SMS powiadamia.

Gdy Użytkownik przebywa poza granicami Polski, funkcja automatycznego wysyłania wiadomości SMS z informacją do osób, które próbowały się z nim połączyć jest niedostępna. Użytkownik przebywający poza granicami Polski może korzystać z funkcji odbierania wiadomości SMS z informacjami, że osoby, do których dzwonił są już osiągalne, opłata za SMS-a przychodzącego jest zgodna z obowiązującym cennikiem roamingowym T-Mobile Polska S.A, dostępnym na www.t-mobile.pl.

Jak aktywować usługę

Usługa Już jestem jest automatycznie aktywowana wszystkim Abonentom T-Mobile, Abonentom Mix oraz Użytkownikom T-Mobile na kartę.
Jeżeli usługa nie jest aktywna na Twoim numerze, możesz ją aktywować w następujący sposób:

  • Sposób 1.

    Aktywuj online na www.t-mobile.pl w zakładce „Mój T-Mobile”

    Aktywuj usługę
  • Sposób 2.

    Zadzwoń pod numer (oferta na abonament, opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

    602 900

  • Sposób 3.

    Zadzwoń pod numer (jeżeli posiadasz ofertę Mix lub T-Mobile na kartę, opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

    *9602

Pozostałe informacje:

  • Osoby z aktywną Pocztą głosową powinny mieć uruchomioną funkcję Powiadomienie o próbie połączenia (opcja jest aktywowana automatycznie wraz z kartą SIM lub samodzielnie w menu Poczty głosowej).
    Jeśli Osoba korzystająca z Poczty głosowej wyłączyła opcję "Powiadomienie o próbie połączenia" może dokonać ponownej aktywacji samodzielnie poprzez menu Poczty Głosowej. W przypadku nie posiadania aktywnej opcji "Powiadomienie o próbie połączenia" Użytkownik może korzystać tylko z automatycznego otrzymywania SMS z informacją, że Osoba , do której dzwonił jest już dostępna.
     
  • W przypadku Użytkowników T-Mobile na kartę i Abonentów Mix, nie posiadających środków na koncie lub z przekroczoną datą ważności konta, z uwagi na niemożność wykonywania prób połączenia korzystanie z Usługi ograniczone będzie do automatycznego wysyłania wiadomości SMS z informacjami do osób, które próbowały się z nimi połączyć w czasie ich niedostępności.
     
  • Użytkownicy będący Abonentami T-Mobile, którzy chcą zrezygnować z korzystania z Usługi mogą to zrobić wykonując telefon do Biura Obsługi Abonenta (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą) lub w połączeniu (on-line) z Internetowym Biurem Obsługi Abonenta na www.t-mobile.pl (w zakładce „Mój T-Mobile”), Użytkownicy będący Użytkownikami t-mobile na kartę lub Abonenci Mix, którzy chcą zrezygnować z korzystania z Usługi, mogą to zrobić wykonując telefon do Biura Obsługi Użytkownika *9602 (opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą) lub w połączeniu (on-line) z Internetowym Biurem Obsługi Abonenta na www.t-mobile.pl (w zakładce „Mój T-Mobile”).
     

 

Dokumenty do pobrania

  • Cennik

    Usługi "Już jestem"

Nie możesz odczytać pliku - kliknij tutaj i ściągnij bezpłatny program Adobe Reader.