Usługi i pakietyChcę wyłączyć Pocztę głosową?

Chcę wyłączyć Pocztę głosową ?

Poczta głosowa jest dostępna dla wszystkich Klientów sieci T-Mobile i Użytkowników T-Mobile na kartę. Jeśli nie korzystasz z niej dłużej niż 3 miesiące to skrzynka zostaje automatycznie wyłączona. Jesteś o tym fakcie poinformowany SMS-em 30 dni wcześniej - tak abyś miał czas na ustawienie przekierowań i skorzystanie z usługi.

Jeśli nie chcesz używać poczty głosowej - możesz ją zawiesić kodem ekspresowym*:
#002# i potwierdzając klawiszem akceptacji połączenia. Przekierowania do Poczty głosowej zostaną zawieszone

Aby odwiesić działanie Poczty głosowej wpisz*:
*002# - i poczta będzie się zgłaszała w sytuacjach jak było wcześniej zdefiniowane.

*funkcjonalność niedostępna dla klientów posiadających włączoną usługę „Domyślne przekierowania na pocztę głosową” – całkowite skasowanie przekierowań na Pocztę głosową możliwe jest jedynie za pośrednictwem BOA/BOU lub poprzez Internetowy System Obsługi.

Więcej o Poczcie głosowej przeczytasz TUTAJ