Pytania i odpowiedzi

Usługi i pakiety

Jak mogę korzystać z LTE? Chcę wyłączyć Pocztę głosową? Jak zablokować połączenia z numerów zastrzeżonych (ukrytych)? Czy mogę płacić T-Mobile za pobranie aplikacji w Sklepie Google Play™ i Windows Phone? Chcę słuchać muzyki w swoim telefonie Czy przy aktywnej blokadzie połączeń z numerów zastrzeżonych może nastąpić połączenie bez prezentowanego numeru? Jak zablokować możliwość wykonywania połączeń na numery zagraniczne? Przy próbie połączenia mam komunikat „Sprawdź usługi operatora” Chcę otrzymywać informację o kolejnym połączeniu, gdy prowadzę inną rozmowę Jak zablokować usługi premium?Czy mogę dokonać zmiany taryfy w trakcie trwania umowy? Czy przebywając na terenie Monako będę korzystał z pakietu darmowych połączeń w UE w JUMP proFirma. Czy korzystanie z usługi Nielimitowany Roaming w UE to także sam fakt zalogowania numeru do operatora zagranicznego? Jeśli wykorzystam limit danych czy będę mógł korzystać z NaviExpert T-Mobile? Czy mogę zapisać utwory w formacie MP3 z usługi TIDAL? Jeśli przestanę korzystać z TIDAL to czy nadal będę mógł słuchać utworów zapisanych offline? Co dzieje się po wykorzystaniu 1000 minut roamingowych? (Czy połączenia w roamingu są blokowane, naliczane są zwykłe stawki?) Czy po wykorzystaniu pakietu Internetu w UE otrzymanego w abonamencie dla firmy będę mógł korzystać z pakietu Internet Świat? Czy mogę korzystać z oferty LTE jeśli posiadam obowiązującą umowę? Co to jest Usługa Quality? Czy po Automatycznym Przedłużeniu umowy będe mógł podpisać aneks? Czy wszystkie usługi w wybranej taryfie będę miał/a aktywowane automatycznie? Czy muszę coś jeszcze dodatkowo włączać po aktywacji karty SIM lub nowej taryfy? W jaki sposób aktywuję usługę TIDAL Czym jest usługa TIDALL?