Pomoc technicznaCo muszę zrobić, aby korzystać MMS’ów?

Co muszę zrobić, aby korzystać MMS’ów?

Korzystanie z MMS wymaga posiadania aktywnej usługi, która jest domyślnie aktywowana na wszystkich numerach T-Mobile. Do obsługi MMS-ów Twój telefon musi być odpowiednio skonfigurowany.

Pamiętaj, że wyłączenie transmisji danych (Internet) w większości telefonów powoduje blokadę korzystania z MMS.

W przypadku problemów z wysyłaniem lub odbieraniem MMS w pierwszej kolejności należy przywrócić fabryczne ustawienia usługi.

USTAWIENIA > Więcej > Sieci komórkowe > punkty dostępowe, następnie kliknij menu/opcje i z dostępnych pozycji wybierz „przywróć domyślne”.
Możliwe jest również manualne skonfigurowanie usługi:
USTAWIENIA > Więcej > Sieci komórkowe > punkty dostępowe > nowy APN
APN: mms
MMSC: http://mms/servlets/mms
Proxy dla MMS: 213.158.194.226
Port: 8080
MCC: 260
MNC: 02
Typ uwierzytelniania: PAP
Typ APN: mms
Protokół APN: Ipv4
Kliknij w symbol „” i wybierz zapisz.
Telefon automatycznie skonfiguruje opcje MMS podczas pierwszego uruchomienia z kartą SIM. W przypadku braku pobrania automatycznie danych należy dokonać konfiguracji ręcznej:
OPCJE (symbol 3 kropek) -> Ustawienia -> Sieć komórkowa - dodaj APN do MMS-ów, uzupełniamy jedynie poniższe:
APN: mms Bramka WAP adres: 213.158.194.226 Bramka WAP port: 8080 MMSC adres: http://mms/servlets/mms MMSC port: 80 Maksymalny rozmiar: 300 ZAPISZ (symbol dyskietki)
W przypadku problemów z wysyłaniem lub odbieraniem MMS w pierwszej kolejności należy przywrócić fabryczne ustawienia usługi.

USTAWIENIA > Ogólne > Wyzeruj > Wyzeruj ustawienia sieciowe

Wybranie powyższej opcji spowoduje restart urządzenia i przywrócenie prawidłowej konfiguracji usług (internet / mms / sms). Skorzystanie z tej opcji NIE powoduje wykasowania zawartości urządzenia. Nie zostaną skasowane zdjęcia, muzyka, filmy lub inne Twoje ustawienia lub pliki.

Możesz samodzielnie skorzystać ze zdalnego konfiguratora, który znajduje się na naszej stronie internetowej http://www.t-mobile.pl/konfigurator/web/
Jeśli mimo wszystko nie możesz skonfigurować swojego telefonu – zadzwoń do Naszego Wsparcia Technicznego (TECH DESK). Konsultanci doradzą w obsłudze Twojego telefonu.

Tech Desk

  • z telefonu sieci T-Mobile *7242
    (2,46 zł brutto/minuta)
  • z telefonów komórkowych innych sieci 708477242
    (2,58 zł brutto/minuta)