Pytania i odpowiedzi dotyczące przenoszenia numeru do T-Mobile

Pytania i odpowiedzi

  • Wybierz opcję wygodną dla Ciebie:

    • wypełnij formularz na naszej stronie internetowej,
    • skontaktuj się z Biurem Obsługi Abonenta 602900000 lub
    • odwiedź nas w sklepie.

    Niezależnie od wyboru możesz liczyć na naszą pomoc!

  • O czym muszę pamiętać przy przeniesieniu numeru?

    Pamiętaj, że Twój numer musi być aktywny i zarejestrowany na tę samą osobę fizyczną/firmę, która będzie podpisywała w T-Mobile umowę. Dane rejestracyjne muszą się zgadzać z danymi u Twojego dotychczasowego dostawcy usług.

    Upewnij się czy korzystasz z usług postpaid (abonament lub mix) czy prepaid (na kartę).

    Przeniesienie numeru jest bezpłatne.

  • Przenosząc do nas numer sam wybierasz termin w którym zrealizujemy Twoją dyspozycję. Do wyboru są trzy opcje:

    • Z końcem umowy terminowej

    Przeniesienie zostanie zrealizowane po zakończeniu Twojej umowy terminowej z dotychczasowym operatorem. Pamiętaj, że proces możesz rozpocząć najwcześniej na 120 dni kalendarzowe przed zakończeniem umowy z obecnym operatorem.

    • Z zachowaniem okresu wypowiedzenia

    Przeniesienie zostanie zrealizowane z zachowaniem okresu wypowiedzenia przewidzianego umową z dotychczasowym operatorem. Wybierz tę opcje jeśli nie obowiązuje Cię już umowa terminowa.

    • Bez zachowania okresu wypowiedzenia w dniu...

    Przeniesienie zostanie zrealizowane w wybranym przez Ciebie terminie. Pamiętaj, że jeśli posiadasz umowę abonentową dotychczasowy operator obciąży Cię opłatą za niezachowanie okresu wypowiedzenia wynikającą z Prawa Telekomunikacyjnego. Opłata nie dotyczy numerów działających w systemie na kartę (pre-paid).

  • Przenoszenie numeru dotyczy przeniesienia samego numeru a nie usług, które Abonent posiadał u poprzedniego operatora. Po przeniesieniu do T-Mobile można korzystać ze wszystkich usług dostępnych w ofercie T-Mobile.

  • Podpisując poniższe dokumenty to My załatwimy za Ciebie wszystkie formalności:

      • Wniosek o przeniesienie numeru Abonenta do sieci T-Mobile
      • Oświadczenie
      • Pełnomocnictwo

      Jeżeli wybrałeś przeniesienie w sklepie T-Mobile, konsultant pomoże Ci wypełnić dokumenty dotyczące przeniesienia: wniosek, oświadczenie oraz pełnomocnictwo. Przenosisz numer przez naszą stronę internetową lub po kontakcie z Biurem Obsługi Abonenta? Kurier dostarczy Ci komplet dokumentów.

    1. To numer, który otrzymujesz w chwili podpisania umowy z T-Mobile, możesz z niego korzystać do czasu przeniesienia Twojego numeru. We wskazanym dniu przeniesienia automatycznie zastąpimy go numerem docelowym.

      Karta SIM z numerem tymczasowym pozwoli Ci już korzystać z usług T-Mobile do czasu przeniesienia właściwego numeru. W dniu przeniesienia Twoja obecna karta SIM przestanie działać, dlatego zmienimy numer tymczasowy na Twój obecny numer.

    2. Tak, możesz korzystać z usług zgodnie z podstawowym Cennikiem Taryfy. Szczegóły w cenniku dostępnym na stronie www.t-mobile.pl.

    3. Poinformujemy Cię o terminie przeniesienia SMSem, mailem lub telefonicznie – wybierz sam przy zawieraniu umowy!

    4. Podczas zawierania umowy zapytaj o usługę Zawieszenia Abonamentu, dzięki której zawieszamy naliczaniem opłat abonamentowych do czasu przeniesienia Twojego numeru do T-Mobile (zależnie od warunków oferty, maksymalnie na 4 miesiące).

    Czy ten artykuł był pomocny?

    Potrzebujesz kontaktu z konsultantem?

    Znajdź salon